نماد سایت شرکت آرسس

ایی ام سی | EMC

ای ام سی Dell EMC

کمپانی Dell EMC شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در ایالت ماساچوست آمریکا قرار دارد، زمینه کاری شرکت Dell EMC در ارائه محصولاتی به جهت ذخیره سازی داده ها، امنیت اطلاعات، مجازی سازی محاسبات ابری و است .

هدف شرکت Dell EMC طیف وسیعی از مشتریان را در بر میگیرد و پیشنهادات مناسبی برای شرکت های کوچک تا بزرگ را ارائه می کند.

در گذشته شرکت EMC با در اختیار داشتن ۷۰,۰۰۰ کارمند بزرگترین شرکت ارائه دهنده تجهیزات ذخیره سازی داده ها به شمار رفته و سهم بزرگی از بازار را در اختیار داشته است، رقبای شرکت  EMC، شرکتهایی نظیر HPCISCO و IBM است.

سرانجام در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۶ شرکتDell EMC  با مبلغ ۶۷ میلیارد دلار اقدام به خرید کمپانی EMC کرد. محصولات این شرکت به چندین دسته تقسیم می شود، اعم از سرور، استوریج، حفاظت از داده ها، امنیت، شبکه و زیر ساخت است؛ از متداول ترین محصولات مورد استفاده شرکتDell EMC  که در ایران استفاده میگردد استوریج های ایی ام سی Dell EMC است.

Dell EMC - استوریج Unity Dell EMC - سرور Dell EMC - سرور EMC - استوریج Dell EMC - استوریج EMC - سرور - خرید سرور EMC - فروش سرور EMC - ایی ام سی

استوریج  Unity Dell EMC

از قابلیتهای سری Unity این شرکت می توان به این مورد اشاره کرد که با استفاده از سیستم عامل قدرتمند باعث ذخیره سازی بصورت یکپارچه همراه با سرعت می شود که توسطAll-Flash  صورت می پذیرد، این سری از استوریج ها مناسب شرکت های متوسط است اما نکته ای که حائز اهمیت است به دلیل پشتیبانی از ظرفیت بالا می تواند پاسخگوی سازمان های بزرگ نیز باشد.

سری محصولات Unity All-Flash شامل ۳۰۰F،۴۰۰F،۵۰۰F،۶۰۰است یکی از ویژگیهای بارز استوریج های Dell EMC افزایش ظرفیت تا ۱۰PB خواهد بود و مدیریت استوریج میتواند از محیط Cloud نیز انجام شود.

استوریج Unity Dell EMC تنها با استفاده از شش کابل به همراه دو کابل پاور و دو اتصال به جهت مد یریت در رک نصب می شود و در تفاوت به سری های گذشته نیاز به اتصالات کمتری است.

خروج از نسخه موبایل