نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای عیب یابی سرور های نسل دهم HPE ProLiant GEN10

HPE ProLiant GEN10 - سرور - اچ پی

شرکت HPE سرورهای سری HPE ProLiant GEN10 معرفی کرده و مدعی شده که این سرور های اچ پی نسل دهم، امن ترین زیرساخت موجود در بازار است.زیر ساخت جدید ( سرورهای نسل دهم اچ پی ) از نظر امنیت بهترین زیرساخت موجود است.این شرکت توضیح میدهد که رمز امن بودن این محصولات در تکنولوژی DIGITAL FINGERPRINT است که در سیلیکون و فایر – ویر آنها گنجانده شده و در صورتی که آنها همخوانی نداشته باشند، سرور بوت نخواهد شد.

در کنفرانس اچ پی DISCOVER که در لاس وگاس برگزار شد، آندره واتسون رئیس بخش تکنولوژیهای شرکت HPE با اشاره به ضعفهای موجود در FIREWARE و استفاده از آنها برای حمله به سخت افزارها افزود: ما میتوانیم فناوری FINGERPRINT را در چیپ ILO سرورها قرار دهیم و وقتی سرور را روشن می کنید، دستگاه شما بوت نخواهد شد مگر اینکه FIREWARE قطعات با FIREWARE موجود همخوانی داشته باشد.

نکته مهم این است که با فناوری جدید موجود دیگر راهی برای قطعات غیراصلی نخواهد بود مگر آنکه خود FIREWARE دستکاری شده باشد (که غیرممکن است).

علاوه بر فناوری SILICON FINGERPRINT سرورهای اچ پی نسل ۱۰ دارای ابزار ENTERPRISE SECURITY KEY MANAGER است که به وسیله آن شرکتها میتوانند همه فضاهای ابری، فیزیکی و سرورهای خود بصورت یکپارچه امن سازند.

جالب اینکه این فناوری جدید محصول کمپانی NIARA است که شرکت اچ پی آن را در ماه فوریه خریداری نموده است و به کمک قابلیتهایی نظیر CLEAR PASS و BEHAVIORAL MONITORING میتواند دستگاه های آلوده در شبکه را شناسایی و از دور خارج کند.دانلود فایل های راهنمای عیب یابی سرور های نسل دهم HPE ProLiant GEN10

شرکت اچ پی فایل های راهنمای عیب یابی سرور های نسل دهم HPE ProLiant GEN10 Troubleshooting Guide را برای استفاده کاربران تهیه نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

دانلود فایل راهنمای عیب یابی سرور های نسل دهم Error Message Guide for HPE ProLiant Gen10 servers and HPE Synergy

دانلود فایل راهنمای عیب یابی سرور های نسل دهم Troubleshooting Guide for HPE ProLiant Gen10 servers

 

خروج از نسخه موبایل