نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL580 Gen10 Server User Guide

سرور اچ پی - سرور - HPE Proliant - DL580 Gen10

آشنایی با سرور  اچ پی HPE ProLiant DL580 Gen10

سرور  اچ پی HPE ProLiant DL580 Gen10 یک سرورچهار یونیت با پشتیبانی از چهار عدد پردازنده‌های Intel® Xeon® Scalable که تا ۲۸ درصد کارایی بیشتر را فراهم می‌کند و از قدرت پردازشی بسیار بیشتری نسبت به نسل‌های قبلی خود برخوردار است، با کارایی و توان بسیار بالا و امکان دسترسی سریع و همیشگی، گسترش و توسعه آسان برای تغییرات آتی ایده آل ترین انتخاب شما خواهد بود .

سرور HPE ProLiant DL580 Gen10 از ۶ ترابایت حافظه  رم با سرعت ۲۶۶۶ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند که در واقع ۶۶ درصد افزایش در انتقال پهنای باند مموری نسبت به نسل قبل و همچنین با بهره گیری از شانزده درگاه PCIe 3.0 امکانات سریع و قدرتمندی را در اختیار شما قرار میدهد.

انتخاب درگاه شبکه پیشرفته اچ پی FlexibleLOM  به شما قدرت استفاده از کارت های  شبکه  1GB تا 25GB  را در انتقال دیتا می دهد.

نرم افزارهای پشرفته مدیریت سرور و ذخیره ساز از جمله HPE OneView و HPE ILO 5 از مزایای نسل دهم سروهای اچ پی می باشد.  DL580 G10 یک سرور ایده آل برای کاربردهای مهم و حساس با کارایی و ضریب امنیت بالا می باشد .

HPE DL580 Gen10 دارای Drive Cage انعطاف‌پذیری است که از ۴۸ عدد درایو SFF SAS/SATA و ۲۰ عدد درایو NVMe پشتیبانی می‌کند.

HPE DL580 Gen10 از منابع تغذیه HPE 800W/1600W Flex Slot استفاده می‌کند که  باعث می‌شود افزونگی بهتری در پیکربندی ۲+۲  فراهم شود و طیف ولتاژی دلخواه شما ارائه شود. همچنین این منابع تغذیه ۹۶ درصد صرفه‌جویی را به همراه دارند.

در فریم ور اصلی  DL580 Gen10 تغییرات اساسی ایجاد شده است که شامل موارد  HPE iLO، UEFI، ME و SPLD  می باشد. این تغییرات در چیپ سیلیکونی اچ پی ( Silicon Root of Trust ) قرار داده شده است که وظیفه حفاظت را به عهده دارد.

میلیون‌ها خط از کدهای فریم‌ور، قبل از بوت سیستم‌عامل اجرا می‌شود که برای اینکار از Runtime Firmware Verification  استفاده می‌شود که با HPE iLO Advanced Premium Security Edition فعال می‌گردد. فریم‌ور هر ۲۴ ساعت اعتبار فریم‌ور اصلی را بررسی می‌کند.

دانلود فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL580 Gen10 Server

شرکت اچ پی فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL580 Gen10 Server User Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

دانلود فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL580 Gen10 Server User Guide

خروج از نسخه موبایل