نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL385 Gen10 Server User Guide

سرور اچ پی - سرور - HPE Proliant - DL385 Gen10

آشنایی با سرور اچ پی HPE ProLiant DL385 Gen10 

سازگاری سرور اچ پی HPE ProLiant DL385 Gen10 با AMD EPYC قدم بزرگی برای AMD EPYC است و امکان استفاده از این پلت‌فرم را در انواع سازمان‌ها به وجود می‌آورد. نیاز بسیاری از شرکت‌ها این است که بتوانند امنیت و استانداردهای مدیریتی را برای هر سرور خود فراهم کنند. این استاندارد مدیریتی قبلا توسط اچ پی و تکنولوژی‌های او مانند iLO وجود داشت. اما امنیت مورد نظر به تازگی می‌تواند قابل توجه باشد. اچ پی EPYC را از سرورهای Cloud Line خود به سرورهای پرولیانت خود آورده و این یعنی قدم بزرگی برای پیشرفت پلت‌فرم AMD EPYC که این پردازنده در سرور HP DL385 G10 استفاده شده است.

این پردازنده ها با نام کامل AMD EPYC 7000 و در ۱۲ مدل معرفی شدند. منظور از معرفی، ارائه برخی اطلاعات و تائید کردن نامگذاری آنها است. AMD EPYC 7000 ها برای سیستم های کاری سرور طراحی شده اند و در برترین مدل دارای ۳۲ هسته و ۶۴ رشته پردازشی هستند. پیشبینی می گردد که AMD برای رقابت با پردازنده های ۲۸ هسته ای اینتل در پلتفرم Purley، قیمت پرچمدار خود را به ۴۰۰۰ دلار برساند. از جمله ویژگی های مهم پردازنده های AMD EPYC 7000 دست کم در مدل های پرچمدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

توان ۱۸۰ وات،پشتیبانی از ۸ کانال DDR4 شامل ۱۶ جایگاه رم و قابلیت خواندن تا ۲ ترابایت RAM در هر CPU،پشتیبانی از ۱۲۸ مسیر PCIe جهت نصب انواع حافظه و کارت های توسعه و استفاده از فناوری Dedicated Security Subsystem

سرور HPE DL385 GEN10 به سبب استفاده از پردازنده‌های AMD EPYC 7000 کارایی بی‌نظیری را فراهم می‌کند. تمامی این پردازنده‌ها می‌توانند ۲ ترابایت حافظه را فراهم کنند.این پردازنده‌ها می‌توانند ۸، ۱۶، ۲۴ و ۳۲ هسته را فراهم کنند و حداکثر از ۳۲ هسته، ۴ ترابایت حافظه و ۱۲ Gb SAS پشتیبانی می‌کنند. حداکثر کش و فرکانس قابل پشتیبانی توسط این پردازنده‌ها به ترتیب ۶۴ مگابایت و ۳٫۲ گیگاهرتز است.سرور اچ پی HP DL385 G10 چیپ‌ست ندارد و از طراحی SoC یعنی System on Chip بهره‌مند است.

این پردازنده ها از رم های DDR4 با فرکانس ۲۶۶۷ مگاهرتز پشتیبانی خواهند کرد؛ در صورت اتصال دو CPU بر روی یک برد، ویژگی های SMT نیز فعال گشته و به عنوان مثال شاهد پردازش همزمان ۶۴ هسته و ۱۲۸ رشته پردازشی خواهیم بود. AMD اطلاعاتی را به برخی از پایگاه های داده منتقل کرده و مدعی آن است که پردازنده پرچمدار EPYC 7601 با قیمت ۴۰۰۰ دلار، ۴۷% سریع تر از پردازنده Intel Xeon E5-2699A v4 است. پردازنده Intel Xeon E5-2699A v4 در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. همچنین پردازنده EPYC 7401 نیز تا ۵۳% سریع تر از پردازنده Intel Xeon E5-2680 v4 است.

 

دانلود فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL385 Gen10 Server

شرکت اچ پی فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL385 Gen10 Server User Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL385 Gen10 Server User Guide

خروج از نسخه موبایل