نماد سایت شرکت آرسس

چرا از سرور استفاده میکنیم ؟

سرور

سرور

 سرور را چه کسانی استفاده میکنند ؟

به طور ساده سرور اختصاصی برای کسانی که به کسب و کار اینترنتی فکر می‌کنند .  به دنبال جذب و حفظ ترافیک بالایی هستند .

اینترنت معمولا درگاه ورودی اکثر شرکت‌ها با هر اندازه، کوچک یا بزرگ، است. با ورود اینترنت پر سرعت به شرکت‌های داخلی و بالا رفتن سرعت از طریق ADSL و یا خط های اختصاصی نیاز مبرمی به کنترل آن احساس می‌شود. بهینه‌سازی استفاده از اینترنت و حفظ ورود و خروج اطلاعات برای هر شرکتی مهم است و به اندازه شرکت و تعداد کارمندان آن ارتباطی ندارد. بهتر است ورود و خروج اطلاعات بر عهده یک سرور و یا یک PC معمولی باشد که توسط نرم افزارهای امنیتی مدیریت می‌شود.

این نرم افزارها توانایی کنترل ورود و خروج کاربران و اطلاعات را به عهده می‌گیرند. بسیاری از این گونه نرم افزارها عهده‌دار کنترل ورودی‌ها و کنترل محتوای آن هستند تا اطلاعاتی که وارد سیستم کاربران می‌شود خالی از آلودگی‌های امنیتی باشد. (قدرت سیستم درگاه اینترنت بستگی به تعداد ایستگاه‌های کاری استفاده کننده از اینترنت دارد و این که روش حفظ اطلاعات و به اشتراک‌گذاری به چه نحوی و با چه نرم افزاری پیاده‌سازی شده باشد.)

متاسفانه به غلط در بین شرکت‌های کوچک مرسوم شده که اشتراک‌گذاری اینترنت را بر عهده سوئیچ یا هاب قرار می‌دهند. هیچ گونه سیاست ورود و خروج اطلاعات در نظر گرفته نمی‌شود . یعنی مودم ADSL به عنوان روتر و درگاه اینترنت بطور مستقیم به سوئیچ یا هاب وصل می‌شود . کلیه کاربران بدون هیچ گونه کنترل و مدیریت از اینترنت به اشتراک گذاشته شده استفاده می‌کنند . از این رو چون هیچ گونه سیستم کنترلی و مدیریتی برای حفظ امنیت کاربران وجود ندارد به سادگی دچار ضررهای امنیتی می‌شوند.

توصیه متخصصین این است که کنترل ورود و خروج اطلاعات با بهترین روش اصولی آن انجام دهید . اینترنت را به صورت مستقیم بر روی شبکه به اشتراک نگذارید . از برنامه‌هایی مانند WinRout Kerio و یا ISA سرور، امنیت لازم را برای شرکت خود فراهم کنید.

از دیگر مزیت های استفاده از سرور میتوان به امور ذیل اشاره کرد :

1.سرعت انجام امور روزانه مجموعه شما را افزایش دهد

2.امکان مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری مجموعه را برای شما امکان پذیر کند

3.امکان دسترسی به ایمیل های سازمانی را برای شما از هر مکان فراهم نماید

4.بصورت خودکار و در فواصل زمانی مشخص از اطلاعات شما نسخه های پشتیبان تهیه نماید.

5

5.امنیت اطلاعات شما را بالا ببرد

6.تمام اطلاعات شما را در یک نقطه نگهداری نماید

7.امکان انجام کار از راه دور را برای شما فراهم نماید

8.احتمال بروز خطا در کار کارمندان شما را کاهش دهد

9.در چند لایه و در سطوح مختلف از اطلاعات شما محافظت کند

10.به سازمان یا شرکت شما اجازه رشد و گسترش بدهد

 

با آرسس پارت همراه باشید .

خروج از نسخه موبایل