نماد سایت شرکت آرسس

سرور اچ پی نسل ۹ رک مونت

آرسس پارت در مورد سرورهای نسل ۹ اچ پی رک مونت توضیح میدهد.

شرکت سرور اچ پی دارای تنوع بسیار زیادی در زمینه سرور خود داراست که به همه مشتریان و کلیه شرکت این امکان را میدهد که بسته به نیاز خود و با توجه به بودجه ای که دارند انتخابی مناسب داشته باشند . در این زمینه مهندیسین فنی و کارآزموده شرکت آرسس پارت مشاوره فنی در زمینه های فروش ، نصب و راه اندازی سرور های HP بر پایه شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی ، تعداد کاربران و تعداد سیستم های درگیر در یک شبکه را ارائه می دهند . تمام تمرکز ما برروی رضایت مشتری و رفع نیاز شماست . با ما همراه باشید تا به معرفی رک (Rack) و معرفی انواع آن برای شبکه های کامپیوتری بپردازیم.

سرور اچ پی رکمونت ProLiant DL 360 GEN 9

اعتماد و اطمینان بیشتر در انجام مجازی سازی ، کاربرد بیشتر و بهبود عملکرد در محاسبات ارتقاء پذیری :
سرور های HPE DL 360 G9 ، برای مشتریانی مناسب است که کارایی زیاد و بهره وری از انرژی را کنار هم لازم داشته باشند . این سرور یک سرور تک یونیت است که پیاده سازی و مجازی سازی و دیتابیس و High Performance Computing همگی به راحتی قابل اجرا است . همچنین قابلیت های بسیارزیادی همچون پشتیبانی از حافظه های سری 4DDR که دلیل بالا رفتن کارایی تا 14 درصد حافظه را در بر میگیرد. از دیگر نقش های اثر گذار آن میتوان به پشتیبانی از سی پی یو هایی از سری E5-2600 V3/V4 با قابلیت پشتیبانی از 22 سته را اشاره کرد .
این نسل سرور HP DL360 G9 مناسب برای شرکت هایی با تعداد کاربر کمتر و کسب و کار های متوسط و در حال توسعه است . این سرور با استفاده از برق کمتر امکان مدیریت انعطاف پذیر با بالا ترین سرعت در IT Service Delivery و حداکثر کردن ذخیره سازی داخلی را فراهم می کند .

سرور اچ پی رکمونت ProLiant DL 380 GEN 9


مدیریت آسان در کنار امنیت در بهترین فضا برای ارتقا پذیری کردن :
سرور hp رکمونت نسل ۹ اچ پی ای DL 380 ، در جهان به عنوان یکی از متنوع ترین سرور های Rack mount شناخته شده است .با پشتیبانی ازCPU های سری E5 -2600 V4 برای کاربران خود این امتیاز را قرار می دهد تا با توجه به اندازه شرکت خود و دارایی های مالی شرکت سخت افزار مناسب را انتخاب نمایند . مقاله پیشین ما در مورد “آموزش نصب سرور HPE DL380 Gen9 در رک” را از دست ندهید.

همین طور که در بند های بالایی ونیز پست “ویژگی های سرور اچ پی نسل 9” هم اشاره کردیم، این سرور با طراحی قابل ارتقا پذیری و مدیریت انعطاف پذیری عالی و دارا بودن تعداد زیادی هسته های پردازنده ، و قابلیت افزودن هارد در حین داشتن امنیت و کارایی بالا از ویژگی های مهم سرور است . این سرور پر فروش ترین سرور دنیا شناخته شده است. این سری از محصولات اچ پی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند با هزینه کم بهترین بروز رسانی را در صورت نیاز بر روی سرور خود داشته باشند .

خروج از نسخه موبایل