نماد سایت شرکت آرسس

سرور اچ پی HPE ProLiant ML110 Gen10

سرور - خرید سرور - سرور اچ پی - سرور HPE ML110 G10 - سرور تاور - سرور HPE ML110 G10 - سرور HP ML110 GEN10 - HPE ML110 - سرور ML110

سرور - خرید سرور - سرور اچ پی - سرور HPE ML110 G10 - سرور تاور - سرور HPE ML110 G10 - سرور HP ML110 GEN10 - HPE ML110 - سرور ML110

بررسی سرور HPE ML110 G10

آیا شما به دنبال یک سرور ایستاده با مشخصات میان رده برای تجارت های کوچک و متوسط هستید؟ سرور HPE ML110 G10 یک سرور ایستاده (tower) با عملکرد، ارتقا پذیری و رشد مقرون به صرفه است. این سرور مناسب تجارت های میان رده و کوچک بوده و به محاسبات شما کمک میکند. سرور HPE ML110 یک سرور تک پردازنده ای است که می تواند بصورت رکمونت نیز استفاده شود که در این حالت ۴٫۵ یونیت را اشغال می کند. همچنین این سرور شامل ۵ اسلات PCIe بوده که با ۸ اسلات LFF و یا ۱۶ اسلات SFF برای هارد دیسک ها قابل تغییر است. سرور HPE ML110 دارای ۶ اسلات DDR4 DIMM دارد که برای پشتیبانی از HPE DDR4 SmartMemory تا حداکثر ۱۹۲ گیگابایت طراحی شده است. سرور HPE ML110 برای جلوگیری از مشکلاتی مانند از دسترس خارج شدن فن یا منبع تغذیه، از حالت redundant استفاده می کند تا در صورت مشکل برای یک فن یا منبع تغذیه، دیگری به کار خود ادامه دهد.

سرور - خرید سرور - سرور اچ پی - سرور HPE ML110 G10 - سرور تاور

تازه های سرور HP ML110 GEN10

پشتیبانی از پردازنده های Intel® Xeon® Scalable تا ۱۴ هسته و تا ۱۰۵W
پشتیبانی از ۸ هارددیسک LFF non-hot plug SATA/SAS
پشتیبانی تا ۲ پردازنده گرافیکی
پشتیبانی انتخابی از حالت redundant fans
محافظت، کشف و حذف عوامل خطرناک با استفاده از Silicon Root of Trust, Runtime Firmware Validation و Secure Recovery

ویژگی های سرور HP ML110 GEN10

عملکرد متعادل برای پشتیبانی از نیازمندی های تجارت متوسط و کوچک
سرور HPE ProLiant ML110 Gen10 حالتی فشرده داشته و عمقی کمتر از ۱۹ اینچ دارد و با عملکرد خود و مقرون به صرفه بودن، به رشد تجارت های میان رده و پایین رده کمک فراوانی می کند.
پشتیبانی از فناوری های جدید در صنعت با استفاده از پردازنده های Intel Xeon Scalable که سرعتی تا ۳٫۶GHz دارد و تا ۱۴ هسته را در خود جای می دهد.
پشتیبانی تا ۲ پردازنده گرافیکی که اجازه می دهد تا در کارهای گرافیکی و برنامه های Virtual Desktop Infrastructure (VDI) بی نظیر عمل کند.
هارد دیسک های HPE Dynamic Smart Array S100i Controller for SATA بوت شدن، اطلاعات و مدیا را تحت پوشش قرار می دهد. HPE Smart Array Controllers پیشرفته باعث می شود تا این سرور مناسب تمامی محیط های کاری باشد و در دو حالت SAS و HBA استفاده شود.
برای کاهش هزینه های اولیه، سرور ML110 با ClearOS عرضه می گردد.

ارتقا پذیری سرور HP ML110 GEN10

سرور HPE ML110 G10  تا ۶ اسلات DIMM را برای پشتیبانی تا ۱۹۲ گیگابایت HPE DDR4 SmartMemory برای شما آماده کرده است تا عملکرد بهتری داشته باشید.
پشتیبانی از redundant fan و منبع تغذیه اضافی برای به حداقل رساندن downtime سرور و بالا بردن زمان دردسترس بود آن
با وجود HPE SmartDrives عملکرد، فضای ذخیره سازی و قابل اعتماد بودن سرور ML110 افزایش می یابد. پشتیبانی تا ۶ هارد دیسک LFF و ۱۶ هارد SFF به امکانات آن می افزاید.

نوآوری های امنیتی سرور HPE ML110 G10

سرور HPE ML110 G10 درون خود با موارد امنیتی لازم، ایمن شده است که با Silicon Root of Trust آغاز می شود. این در حالیست که شرکت Hewlett Packard Enterprise تنها ارائه کننده سرورهایی با این استاندارد است.
میلیون ها خط کد فریمور قبل از بالا آمدن سیستم عامل، خوانده می شوند. با استفاده از Runtime Firmware Validation که با HPE iLO Advanced Premium Security Edition فعال می گردد، فریمورهای سرور ML110 بصورت ۲۴ ساعته بررسی و تایید می شوند.
Secure Recovery به فریمور سرور اجازه می دهد تا در صورت بروز مشکل، به بهترین وضعیت خود بازگردد.

خروج از نسخه موبایل