نماد سایت شرکت آرسس

سرور اچ پی HPE ProLiant ML350 Gen10

سرور HPE ProLiant ML350 Gen10

سرور اچ پی HPE ProLiant ML350 Gen10 سروری ایستاده و ایمنی را به شما می دهد که عملکرد، ارتقاپذیری و قابل اعتماد بودن را در اخیتار شما قرار می دهد تا تجارت میان رده و کوچک خود را مدیریت کنید. سرور ML350 G10 با بهره مندی از پردازنده های Intel® Xeon® Scalable تا ۷۱ درصد در عملکرد و ۲۷ درصد افزایش در هسته ها را به همراه ۲۶۶۶ MT/s HPE DDR4 SmartMemory که تا ۳ ترابایت حافظه رم را پشتیبانی می کند و تا ۱۱ درصد سریعتر از ۲۴۰۰MT/S است. شاسی بازنگری شده و کوتاه شده این سرور که قابلیت نصب در رک را نیز دارد می تواند در زمان رشد تجارت شما به آسانی ارتقا یابد. این سرور تا ۱۲Gb/s SAS, NVMe SSD, embedded 4x1GbE NIC پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این سرور با پشتیبانی از HPE Pointnext و راحتی در توسعه، می تواند بهترین انتخاب برای تجارت هایی با بودجه محدود باشد.

تازه های سرور ML350 G10

پشتیبانی از پردازنده های Intel Xeon Scalable

پشتیبانی از ۲۶۰۰MT/s HPE DDR4 SmartMemory RDIMM/LRDIMM که می تواند ۸، ۱۶، ۳۲، ۶۴ و یا ۱۲۸گیگابایتی باشد.

امنیت با استفاده از فریمورها و ویژگی های استاندارد شاسی

بازنگری در شاسی آن که باعث کوتاهتر شدن سرور شده است و گزینه های مربوط به هارد دیسک ارتقا یافته است که شامل ۸SFF Express Bay برای پشتیبانی از NVMe solid state drive

پردازنده های گرافیکی که برای فعالیت های گرافیکی مورد نیاز است

عرضه این سرور با ClearOS برای کاهش هزینه های اولیه سرور

ویژگی ها

سروری بی نظیر و چند منظوره

سرور HPE ProLiant ML350 Gen10 تا دو پردازنده Intel Xeon Scalable را پشتیبانی می کند که از برنز تا پلاتینیوم را شامل می شود.

با ۲۴ اسلات DIMM برای پشتیبانی از ۲۶۰۰MT/s HPE DDR4 SmartMemory باعث کاهش downtime و از دست رفتن اطلاعات می شود. علاوه بر این با ویژگی Fast Fault Tolerance دیگر نگران عملکرد سرور نخواهید بود.

سرور HP ML350 GEN10 راهکارهای مختلفی را از Azure گرفته تا Docker و ClearOS همه را پشتیبانی می کند.

هنگامی که تجارت شما بزرگ تر شد میتوانید سرور HP ML350 GEN10 را ارتقا دهید

سرور HPE ProLiant ML350 Gen10 گزینه های ارتقا زیادی را به شما ارائه می کند تا در صورت لزوم آن ها را گسترش دهید. پشتیبانی از ۸ تا ۲۴ عدد SFF و یا ۱۶ عدد SFF در کنار ۸ اسلات NVMe و ۴ تا ۱۲ عدد LFF همه نیازها را پوشش می دهد.

۸ اسلات PCIe، ۶ پورت USB و اشغال ۵ یونیت از رک همه به ارتقا این سرور کمک می کنند.

وجود ۴ کارت شبکه ۱GbE و انتخاب بین PCIe های ۱GbE, 10GbE  یا  ۲۵GbE در سرور HP ML350 GEN10 به شما اجازه می دهد تا پهنای باند خود را گسترش دهید.

نوآوری های امنیتی

سرور HPE ProLiant ML350 Gen10 درون خود با موارد امنیتی لازم، ایمن شده است که با Silicon Root of Trust آغاز می شود. این در حالیست که شرکت Hewlett Packard Enterprise تنها ارائه کننده سرورهایی با این استاندارد است.

میلیون ها خط کد فریمور قبل از بالا آمدن سیستم عامل، خوانده می شوند. با استفاده از Runtime Firmware Validation که با HPE iLO Advanced Premium Security Edition فعال می گردد، فریمورهای سرور ML350 G10 بصورت ۲۴ ساعته بررسی و تایید می شوند.

Secure Recovery به فریمور سرور HP ML350 GEN10 اجازه می دهد تا در صورت بروز مشکل، به بهترین وضعیت خود بازگردد.

علاوه بر این با استفاده از (Trusted Platform Module (TPM از دسترسی های غیر مجاز به سرور ML350 G10 جلوگیری می کنید.

خروج از نسخه موبایل