نماد سایت شرکت آرسس

مقایسه اس اس دی های اینترپرایز سامسونگ سری sm863 و sm863a و sm883

ssd - اینترپرایز - اس اس دی - اس اس دی های اینترپرایز

مقایسه SSD های سامسونگ

در مورد تفاوت های اس اس دی های اینترپرایز با SSD های خانگی باید گفت که در نوع تکنولوژی در چیپست ، طول عمر بسیار بالا و ثبات عملکرد در وضعیت های حساس  نوسانات برق ، لرزش و … دارند.

این نوع از اس اس دی های سامسونگ در مصارف خانگی کاربردی ندارند، چرا که:

از نظر اقتصادی برای مصارف خانگی مناسب نیستند: شما یک اس اس دی ساتا در ظرفیت ۱ ترابایت را نزدیک به دو میلیون تومان هزینه می کنید اما در مدل های اینترپرایز باید نزدیک به پنج میلیون تومان هزینه کنید. این نوع SSD ها در مراکز حساس که تراکنش اطلاعات در یک لحظه شاید صد ها هزار برابر بالاتر از کامپیوتر خانگی باشند، استفاده می شوند.

این SSD ها علاوه بر پایداری بالا، امنیت داده را از نقطه آغاز تا پایان رمزگذاری می کنند که باز هم این مورد خیلی برای این مراکز مهم است.

اس اس دی های اینترپرایز برندهای مختلفی همچون hp ، intel ، samsung و … دارند. سامسونگ برند محبوب و پرفروشی است چرا که با توجه به قیمت و کارکرد از رقیبان خود فاصله گرفته است. در سرورهای hp نیز این دو مدل اس اس دی سامسونگ استفاده می شود، برگ برنده سامسونگ این است که چیپ های هارد را خود تولید میکند در صورتی که دیگر برندها چنین کاری را انجام نمی دهند.

SSD های اینترپرایز طیف وسیعی دارند، این بررسی در مورد نوع ساتا اس اس دی های اینترپرایز سامسونگ سری sm863 و sm883 می باشد.

خروج از نسخه موبایل