نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای نگهداری و سرویس سرور اچ پی HPE ProLiant ML150 Gen9

ML150 Gen9 - HPE Proliant - سرور - سرور اچ پی

معرفی مختصر سرور اچ پی HPE ProLiant ML150 Gen9

سرور اچ پی HPE ProLiant ML150 Gen9  می تواند تا دو پردازنده از خانواده زئون E5-2600 V4 را تا 36 هسته پشتیبانی کند . ML150 G9 با داشتن 16 بانک رم می تواند حداکثر تا 512 گیگابایت حافظه از نوع DDR4 و تا 64 ترابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد . در این سرور می توان از Broadcom 5717 دو پورت بهره برد همچنین برای کنترلر ذخیره سازی می توان یکی از B140i و یا  H240 را انتخاب نمود . شرکت اچ پی برای آسان تر شدن مدیریت این سرور از پورت iLO استفاده کرده است .

سرور HPE ProLiant ML150 Gen9 سروری دوپردازنده‌ای است و با وجود پردازنده‌های Intel® Xeon® E5-2600 v4 می‌تواند Essential Performance را فراهم کند. با وجود نوآوری در آن، مدیریت و پیاده‌سازی به سادگی انجام می‌گیرد و کسب‌وکار شما می‌تواند به طور پیوسته به این مزایا دست یابد. برحسب نیازهای خود می‌توانید سرور HPE ProLiant ML150 Gen9 را ارتقا دهید و در کل ارزش تجاری بالایی را نصیب شما می‌کند. این سرور اچ‌ پی کارایی و بهره‌وری را هم برای سازمان‌های کوچک و هم سازمان‌های متوسط که در حال رشد هستند، فراهم می‌کنند.

کنترلرهای پشتیبانی شده روی این سرور عبارتند از: کنترلرهای تعبیه شده SATA HPE Dynamic Smart Array B140i برای حالت Boot و Data؛ انتخاب کنترلرهای HPE Smart Array برای افزایش کارایی، دسترس‌پذیری داده؛ تکنولوژی 12 Gb/s SAS یا  HPE Smart HBA که قابلیت اتصال SAS با کارایی بالا را دارد و هم در حالت HBA و هم حالت RAIDساده قابل اجراست.پشتیبانی از کارت گرافیک‌های پیشرفته: two single wide و one double wide، که باعث افزایش سرعت در کارایی و اپلیکیشن‌های گرافیکی و VDI می‌شود. این اپلیکیشن‌ها ممکن است در آموزش، سرویس‌های اقتصادی، تحقیقات علمی و تصویربرداری پزشکی استفاده شوند.

دانلود فایل راهنمای نگهداری و سرویس سرور اچ پی HPE ProLiant ML150 Gen9

شرکت اچ پی فایل راهنمای نگهداری و سرویس HPE ProLiant ML150 Gen9 Server Maintenance and Service Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

دانلود فایل راهنمای نگهداری و سرویس HPE ProLiant ML150 Gen9 Server Maintenance and Service Guide 

خروج از نسخه موبایل