نماد سایت شرکت آرسس

ویژگی های سرور اچ پی نسل 9

ویژگی های سرور اچ پی نسل 9 را در این مقاله از آرسس پارت بخوانید.

به منظور بیان ویژگی های سرور اچ پی نسل 9، تمامی ویژگی هایی که در نسل 9 سرور اچ پی قابل ارائه است را در زیر به مختصر توضیح میدهیم :

چابکی سرور اچ پی نسل 9 

عملکرد بهبود یافته با تکنولوژی IST که همین تکنولوژی خود به سه بخش تکنولوژی دیگر تقسیم میشود : Jitter Smoothing، Core Boosting و Workload Matching .
از بهترین و جدید ترین نوع تکنولوزی های پردازنده میتوان به Intel Xeon Scalable و پردازنده‌ هایی از سری AMD EYPC 7000 اشاره کرد .
برای توسعه و بهتر شدن ارائه سرویس ها که در صورت بروز خطایی سیستم همچنان به ارائه ان بپردازد میتوان از حافظه های پر سرعت HPE SmartMemory at 2666 MT/s و تکنولوژی Fast Fault Tolerance ( بهره برد .
این سرور ها سریع ترین Persistent Memory ها و یا پایدار ترین حافظه های پایدار دنیا با بالا ترین ظرفیت هستند .
از بهترین شرایط این نوع سرور پیاده سازی و کنترل مدیریت و نگهداری از ساختار سرور hp است . این امر به آسانی قابل انجام است و با HPE SmartMemory at 2666 MT/s و تکنولوژی Fast Fault Tolerance ( عملیاتی میشود .

امنیت سرور اچ پی نسل 9

 همانطور که قبلا در بحث سرور اچ پی پرولیانت نسل 9 بیان شد، سرور اچ پی قابلیت محافظت در برابر کلیه حملات و حک هایی با تکنولوژی بی سابقه ای مثل HPE Silicon Root of Trust را دارد .
کد هایی که میتوانند هک کنند و نامعتبر هستند و بدافزار هایی که با تکنولوژی Run -time Firmware Verification هستند را تشخیص میدهد و مقابله میکند .
در سروراچ پی نسل 9 از تکنولوزی AMD Secure Processor استفاده می شود . برای امنیت بیشتر و کنترل بهتر روی عملکرد سرور (Secure Memory Encryption (SME و (Secure Encrypted Virtualization (SVE را میتوان فعال کرد .
صورت گرفتن کلیه ریکاوری های فریمور به اخرین نسخه سالم یا تنظیمات کارخانه ای در سرور اچ پی با استفاده از تکنولوژی Secure Recovery .
برای بهبود ا منیت و مراقبه های سرور اچ پی با استفاده از نسخه iLO 5 Advanced Premium Security Edition .
این سرور ها پشتیبانی از سخت افزار های امنیتی ای مثل ماژول های Trusted Platform Module (TPM) ،Chassis Intrusion Detection Kit و Secure NICs .

صرفه جویی های اقتصادی سرور اچ پی نسل 9

با توجه به کلیه نکاتی که بدان اشاره شد این سرور ها بهترین عامل صرفه جویی برای شما و تمامی مشتریان شما به حساب می آید که بهترین تجربه کاربری را برایتان فراهم می نماید .

بهترین سرعت با استفاده از مدیریت بهینه شده در سرور اچ پی نسل 9

به روز رسانی سریع تر و انجام پر سرعت پیاده سازی و پیکر بندی سرور اچ پی با استفاده از نرم افزار های مدیریتی محور و ساده مثل OneView که 66 برابر سریع تر می باشد . این امر باعث شتاب بخشیدن در ارئه کلیه ی سرور های IT و تامیت زیر ساخت ها تا 66 برابر بیشتر می شود .
در سرور اچ پی مدیریتی همگرا را قابل مشاهده هستیم که استوریج و شبکه سازی هایی برای فعال سازی یک نرم افزار را توسط شرکت تعریف میکند . در ادامه میتوانید مروری بر ویژگی های مهم سرور HPE نسل 10 داشته باشید.

خروج از نسخه موبایل