نماد سایت شرکت آرسس

DL380 Gen9 بهترین و پرفروش ترین سرور اچ پی

سرور اچ پی DL380 gen9

DL380 Gen9 بهترین و پرفروش ترین سرور اچ پی

سرور hp هم اکنون در عصر پیشرفت تکنولوژی بهترین و پر فروش ترین نسل خود یعنی سری پرولیانت DL380 Gen9 را به نمایش گذاشته است . اگر بخواهیم از لحاظ تنوع آن را بررسی کنیم یکی از متنوع ترین سرور های در حال حاضر است. درهر زمان وقتی کسب و کار شما رشد می کند نیاز به تجهیزات شبکه ای بیشتری دارید .
در کنار گسترش سازمان خود باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که انعطاف پذیری بالا و راحتی ارتقا پذیری از نکات قابل تامل و مهم هستند که میتوانند نیاز های شما را به راحتی پاسخ بدهند . در نتیجه شما می توانید با یک قیمت مناسب این سرور را تهیه کنید .

قابلیت های سرور اچ پی

از دیگر ویژگی های جدید و برجسته که در خرید سرور اچ پی مدل DL380 Gen9 قابل توجه است هارد دیسک و قابلیت مدیریت از راه دور آن به شمار می رود . این سرور اچ پی با مصرف بسیار پایین انرژی ، بازدهی خوبی را به شما می دهد وجزو پرفروش ترین و بهترین سرور hpe محصوب می شود.
سرور اچ پی نسل پرولیانت DL380 از دو پردازنده اینتل Xeon E5 V3/V4 و 24 اسلات رم یعنی 3 ترابایت ظرفیت پشتیبانی میکند .

از دلایل فروش بالا این محصول می توان به انعطاف پذیری بالای بدنه آن اشاره کرد.
می توان با یک پردازنده 6 هسته ای و 4 گیگا بایت رم یا 2 پردازنده 22 هسته ای و 1.5 ترابایت رمیک پیکربندی مناسب برای این سرور در نظر گرفت . انعطاف پذیری این سرور باعث شده است تا این محصول در همه ابعاد برای تمامی سازمان های برزگ و کوچک قابل اجرا باشد . استفاده از نرم افزار مدیریتی HPE iLO این قابلیت را فراهم می کند تا شما یک مدیریت از راه دور با کیفیت را در وسعت بالا تجربه کنید .

سرور اچ پی DL380 g9

ویژگی‌های سرور HPE ProLiant DL380 Gen9

پردازنده

سرور اچ پی پرولیانت نسل 9 مدل 380 ProLiant از یک چیپست اینتل از نوع 610 c بهره می برد که دلیل بر استفاده از دو پردازنده اینتل زئون سری E5-2600 v3 و E5-2600 v4 می شود که کارایی و بهره وری را بسیار بهبود می بخشد .
همان طور که قبل هم در بحث ویژگی های سرور اچ پی نسل 9 اشاره کردیم حد اکثر تعداد هسته هایی که پردازنده سرور hp نسل 9 می تواند پشتیبانی کند 22 هسته ای هستند که در پیکر بندی دو پردازنده ای 44 هسته ای به وجود می آید . پس از نظر منطقی 88 هسته ارائه می شود . همین طور حداکثر کش قابل ارائه در این سرور 55 مگابایت است و حداکثر فرکاس قابل دسترسی نیز 3.5 گیگاهرتز است .
این پردازنده ها در حالت بیکاری 90 وات و در حالت پرکاری 352 وات انرژی مصرف می کنند . همین میزان مصرف در محصولات dell به ترتیب 120 و 390 وات است .

حافظه

ویژگی مفید رم های 4DDR که در سرور های G9 نام برده شده است به این شرح می باشد : 14 تا 30 درصد سریع تر ازمدل قبلی یعنی G8 هستند و یک درصد کمتر دچار خطا می شوند . حجم این رم ها 4 برابر و از نظر پاور هم 37 درصد کاراتر است .
حداکثر تعداد اسلات‌هایی که پشتیبانی می‌کند 24 اسلات است. در این سرور دو پردازنده، هر پردازنده از 12 اسلات DIMM و 4 کانال پشتیبانی می‌کند پس در هر کانال سه اسلات قرار می‌گیرد.

خروج از نسخه موبایل