نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML350 Gen9 Server User Guide

ML350 Gen9 - HPE Proliant - سرور - سرور اچ پی

معرفی سرور اچ پی HPE ProLiant ML350 Gen9

سرور اچ پی HPE ProLiant ML350 Gen9 ترکیبی از عملکرد مناسب، قابلیت گسترش، قابلیت مدیریت و اطمینان و هم‌چنین ارائه‌ خدمات را ارائه می‌کند که برای گسترش SMB، ادارات از راه دور، و مراکز داده‌ها گزینه‌ مناسبی خواهد بود. سرور HP ProLiant ML350 Gen9 یک کلاس پیشرو ترکیبی از کارآیی، قابلیت توسعه، مدیریت و اطمینان دارد و قدرت بالای سرویس دهی آن شرایط مطلوبی برای توسعه SMB  ها (بلوک پیام سرور / یک پروتکل برای دسترسی از راه دور به فایل ها)، دسترسی از راه دور به شرکت (remote office)  و دیتاسنترها پدید آورده است.

HPE ML350 G9 از جدیدترین پردازنده‌ی اینتل سری E5-2600 v3 با بیش از ۷۰% بازدهی، و همچنین آخرین مدل حافظه‌‌ هوشمند DDR4 Smart Memory با ۱۴% افزایش کارآیی استفاده می‌کند.

پشتیبانی از ۱۲ Gb/s SAS، دارای Embedded 4x1Gbe NIC به همراه رنج وسیعی از گزینه‌های گرافیکی و محاسبه‌ای. با اتوماتیک کردن ضروری‌ترین وظایف مدیریتی سرور، HP ProLiant خود را در هر نوع محیط IT مدیریت کنید، راه‌اندازی کنید، به‌روزرسانی کنید، نظارت کنید، و نگران دشواری آن نباشید.

HPE ML350 G9 برای انجام اپلیکیشن‌های حساس در زیرساخت‌ها از ضریب اطمینان بالایی برخوردار است.

امکانات جدید HPE ML350 G9 :

دانلود فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML350 Gen9 

شرکت اچ پی فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML350 Gen9 Server User Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

دانلود فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML350 Gen9 Server User Guide

خروج از نسخه موبایل