نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای کار بر سرور اچ پی HPE ProLiant ML30 Gen9

بررسی مختصر سرور اچ پی HPE ProLiant ML30 Gen9 

سرور اچ پی HPE ProLiant ML30 Gen9 Server یک سرور ایستاده و تک پردازنده است که با هزینه‌ای کم قابل تهیه بوده و در عین حال دارای کارایی بالاست؛ و می تواند مطابق با نیازهای رشد تجارت شما، توسعه می‌یابد. در نتیجه این سرور برای کسب و کارهای کوچک و دفاتر و شعبات راه دور بسیار مناسب است. ML30 اولین سروری است که بعد از تفکیک HP به دوشرکت، توسط شرکت HPE ارایه شده و جایگزین ML310 G8 v2 است. اما ویژگی‌های نوآورانه مدیریت ساده، بهبود ابزار ذخیره‌سازی و صرفه‌جویی بیشتر در انرژی است که کاهش TCO را نتیجه می‌شود.شما می توانید انواع سرور های اچ پی را از شرکت آرسس پارت به عنوان تامین کننده تجهیزات دیتا سنتر و شبکه تهیه نمایید.

HPE PriLiant ML30 Gen9 یک سرور ایستاده و تک پردازنده است که با هزینه‌ای کم قابل تهیه بوده و در عین حال دارای کارایی بالاست و مطابق با نیازهای رشد تجارت شما، توسعه می‌یابد. در نتیجه برای کسب و کارهای کوچک و دفاتر و شعبات راه دور بسیار مناسب است. پس به طور کلی برای Home Office ها، Remote Branch Officeها و کسب وکارهای درحال رشد ایده‌آل است. از آنجاییکه هم کارایی و هم ارتقاپذیری را به هم ارایه می‌دهد، نیازهای رشد را برآورده می‌کند.

HPE ML30 GEN9 دارای ۴ Expansion slots دارا میباشند و ۴ اسلات مموری را دارا میباشد و مموری های از نوع DDR4 از نوع UDIMM را دارا می باشد . و ماکزیمم مموری که می توان بر روی آن قرار داد ۶۴GB میباشد .در مورد استوریج  میتوان ۸ عدد هارد SFF و یا ۴ هاردLFF از انواع هارد های SAS یا SATA یا SSD قرار داد. دارای یک کارت شبکه ۳۳۲i Ethernet Adapter که دارای سرعت دو پورت با سرعت ۱Gb میباشد قرار دارد. همچنین می تواند یکی از دو استوریج کنترولر های Smart Array P440 یا Dynamic Smart Array B140i را دارا باشد. همچنین HPE ML30 GEN9 از پورت ILO پشتیبانی می کند.

فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML30 Gen9 Server

شرکت اچ پی فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML30 Gen9 Server User Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML30 Gen9 Server User Guide

خروج از نسخه موبایل