نماد سایت شرکت آرسس

با نسل دوم پردازنده های شرکت اینتل آشنا شویم

اینتل - زئون - اسکایلیبل - Scalable - intel - xeon - intel xeon - intel xeon scalable

به یک CPU جدید نیاز دارید؟ در این راهنما بهترین گزینه های پردازنده Intel را بررسی خواهیم کرد ، از چیپست های مورد استفاده در لپ تاپ های ارزان قیمت گرفته تا پردازنده هایی که ممکن است برای  کامپیوتری  PS4 خریداری کنید. پیشنهاد میکنم مقاله جذاب “اینتل از معماری پردازنده سانی کُو رونمایی کرد” را هم مطالعه بفرمایید.

هدف این است که به شما کمک کنیم نوع پردازنده مورد نیاز خود را پیدا کنید ، کدام یک از نحوه استفاده از رایانه شما مناسب است. اگر این یکی از افراد زیادی هستید که فکر می کنید رایانه های شخصی رومیزی باستانی هستند ، این به نوبه خود باید نوع لپ تاپ شما را به خرید اطلاع دهد.

سری 10th Gen Ice Lake اینتل جدیدترین اخبار در دنیای CPU است. قبلاً می توانید لپ تاپ های سری 10 را بصورت آنلاین پیدا کنید ، اما خریداران دسک تاپ در حال حاضر می توانند بین پردازنده های نسل 8 و 9th را انتخاب کنند.

Intel Core i9-9900KS و 9900Kxp

اگر فقط یک پردازنده بسیار سطح بالا مثل  Intel Core i9-9900KS را در نظر بگیرید ، این پردازنده رومیزی 8 هسته ای 16 رشته ای به طور موثر یک نسخه اورکلاک آماده Intel Core i9-9900K است. این کارت با کارت گرافیک بسیار بالا و یک سیستم خنک کننده کارآمد خوب جفت می شود.

بسیاری از شما ممکن است بخواهید ارزان ترین قیمت Intel Core i9-9900K را نیز در نظر بگیرید. سرعت  استاندارد پایین تری دارد اما تفاوت قدرت در دنیای واقعی در اکثر زمینه ها بسیار زیاد نیست و هزینه کمتری نیز دارد.

Intel Core i5-9600k و i5-9400

Core i5-9400 پردازنده پایه متوسط اینتل است. این یک خرید خوب است اما هزینه به روزرسانی فعلی Core i5-9600k بسیار اندک است که شاید بخواهید جهش را در نظر بگیرید.

شما می توانید این پردازنده را با کارت گرافیکی بالا و بدون خطر تنگناها به طور منظم جفت کنید و K به معنای بلندپروازانه تر در بین شما می تواند CPU را بیش از حد بزرگ کنید. آیا می توانم از یک کامپیوتر میان رده استفاده کنیم؟ با آرسس پارت نماینده فروش سرور hp همراه باشید.

خروج از نسخه موبایل