نماد سایت شرکت آرسس

حفاظت از اطلاعات و داده‌ها؛ مهمترین چالش در حوزه کسب و کار

مرکز داده - داده - اطلاعات - دیتا - دیتاسنتر - دیتا سنتر - data - data center - مجازی سازی - پشتیبانی

مرکز داده - داده - اطلاعات - دیتا - دیتاسنتر - دیتا سنتر - data - data center - مجازی سازی - پشتیبانی - ذخیره سازی

امروزه همگان باور دارند که اطلاعات قدرت است ( Information Is Power )، از سوی دیگر با توجه به هزینه‌های بسیار زیاد تحقیقاتی و پژوهشی و رقابت شدید, اطلاعات از با ارزش ترین دارایی های هر سازمان به حساب می‌آید. از سوی دیگر نیز یکی از مهمترین چالش جهانی شدن در حوزه کسب و کار، برخوردار بودن از امنیت اطلاعات است. از همین رو، راهکارهای ذخیره سازی هوشمند و مطمئن, به سازمان ها در تبدیل داده های خام به اطلاعات کمک بسیاری کرده به نحوی که با ارایه چشم اندازی مشخص به حوزه آی‌تی، آن را به موجودیتی کارآمد برای زیرساخت مجازی،مکانیزه و آماده برای ابر و پایدار تبدیل می کند.

شرکت آرسس پارت” با درک اهمیت ضریب بالای امنیت اطلاعات برای سازمان های مختلف, راهکار تجهیز مراکز داده به “اکو سیستم حفاظت از داده ها” را با کارکردهای چند وجهی ارائه کرده است که این راهبرد با هدف افزایش سرعت, ظرفیت و منابع پردازشی، افزایش بهره وری کارمندان IT, در عین بهبود دسترسی به داده ها و هزینه های عملیاتی و نیز خدمات ذخیره سازی چند گانه تدارک دیده شده است. این راهکار حفظ امنیت در رده سازمانی، حفاظت از حریم خصوصی، بهره وری در مصرف انرژی بدون خطر پذیری و اطمینان در دسترسی به زیرساخت را در پی خواهد داشت. “اکو سیستم حفاظت از داده” در واقع نقش قلب یک سازمان در یک پلتفرم ذخیره ساز مناسب برای تمامی داده ها اعم از فایل، بلوک و Object با قابلیت مدیریت منسجم، بر عهده می‌گیرد.

با توجه به اغلب نظر سنجی‌ها، درباره بیشترین هزینه های IT در سازمان ها، اغلب مصاحبه شوندگان پس از نگهداری داده ها به بهبود پشتیبان گیری از داده ها و بازیابی آن ها، به عنوان دغدغه اصلی و جدی در هزینه های سازمان تأکید کرده اند. البته نکته حائز اهمیت و مهمتر آن است که این هزینه سازمانی، چند سال متوالی است که در اولویت اصلی این نظر سنجی ها باقی مانده است. به طور کلی، این دغدغه و هزینه جزو اصلی ترین اولویت های سازمان های بزرگ و متوسط در هر صنعتی دیده شده است. امروزه نیز بسیاری از چالش های رو به رو در صنعت IT مربوط یا ناشی از خواسته های داده و ذخیره آن در محیط های عملیاتی و یا سیستم های پشتیبان گیر برای محافظت از حجم کلان داده ها است. در چنین شرایطی راهکار جلوگیری از تکرار داده و آرشیو مجازی آن ها، نه تنها یک اولویت بلکه یک ضرورت است. اما عده‌ای از این راهکار بعنوان ذخیره سازی هوشمند نیز یاد می کنند که در حقیقت می توان آن را به عنوان راهکار نظارت بر فرآیند حفاظت از داده ها یاد کرد که تعریفی بروز تر و تکمیل تری از آن می‌باشد. تکنولوژی های مربوط به جلوگیری از تکرار و آرشیو سازی مجازی، پشتیبان گیری و بازیابی داده ها، فقط زمانی یک سازمان را با حجم قابل توجهی از بهره وری روبرو می کند که این راهکار علاوه بر ذخیره سازی کارآمد به عنوان بخشی از زیرساخت حفاظت از داده ها در مرکز داده سازمان مستقر شود.

آرسس پارت پرداز قرن با توجه به درک موارد فوق سعی نموده تا با عرضه روش های ذخیره سازی کارآمد، همانند سازی داده ها یا Replication، جلوگیری از تکرار، رمزنگاری، پشتیبان گیری و بازیابی داده ها در زمینه راهکار حفاظت از داده ها همراه امین سازمان های مختلف باشد و با اجرای این راهکار در سازمان ها راه های موثر تری نسبت به گذشته در بخشهای انتقال داده و ذخیره آن و متعاقباً حفاظت از این عنصر اصلی و حیاتی سازمانها ارائه کند که در بر دارنده مفهوم اصلی تداوم کسب و کار است.

خروج از نسخه موبایل