نماد سایت شرکت آرسس

انتخاب بهترین نرم افزار امنیتی برای حفاظت شبکه

بهترین نرم افزار امنیتی - خرید آنتی ویروس - خرید فایروال - امنیت شبکه - آنتی ویروس - فایروال

بهترین نرم افزار امنیتی - خرید آنتی ویروس - خرید فایروال - امنیت شبکه - آنتی ویروس - فایروال

انتخاب بهترین نرم افزار امنیتی برای حفاظت شبکه

بهترین نرم افزار امنیتی برای حفاظت سرور و شبکه و سیستم ها و انتخاب از بین نام های مختلف از اساسی ترین مراحل حفاظت از سیستم های شبکه شبکه در دنیای کنونی است.شرکت های مختلفی در این زمینه فعال هستند و یکی از مشهورترین آنها شرکت نامدار و عظیم Kaspersky است.این شرکت در سال ۱۹۹۷ توسط ناتالیا کاسپرسکی و یوگنی کاسپرسکی به وجود آمد. دفتر اصلی آن در مسکو، روسیه است و در بسیاری از کشوهای جهان ازجمله  بریتانیا، فرانسه، آلمان، هلند، لهستان، رومانی، ژاپن، چین، کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا نمایندگی دارد.

در حال حاضر، بر اساس رده‌بندی وبگاه TopTenReviews، کاسپرسکی، بهترین نرم افزار امنیتی جهان است.

شرکت Kaspersky به عنوان یکی از بزرگترین توسعه دهندگان سیستم های امنیت محتوا در اروپا و جهان می باشد و با ارائه طیف گسترده ای از محصولات امنیتی نیازهای گروه های مختلف کاربری، از کاربران خانگی گرفته تا سازمان های بزرگ را پوشش می دهد .
حفاظت کامل در برابر تهدیدات رایج در جهان دیجیتال نظیر انواع ویروس ها و جاسوس افزارها، حملات هکرها ، کلاهبرداری های اینترنتی و هرزنامه ها با اخذ تاییدیه کیفیت از تولید کنندگان مطرح سخت افزار و نرم افزار در سطح جهان از خصوصیات محصولات این شرکت می باشد. محصولات تحت شبکه این شرکت امنیت کامل اطلاعات شما را به ارمغان می آورد .
محصولات  امنیتی تحت شبکه Kaspersky  ، حفاظتی متمرکز از مجموعه سرورها ،  ایستگاه های کاری و تلفن های همراه موجود در شبکه سازمان، و همچنین شبکه هایی با کاربران از راه دور، در مقابل کلیه تهدیدات اینترنتی موجود (ویروس ها، جاسوس افزار ها، حملات نفوذ گران و هزرنامه ها) به وجود می آورد.
با اعمال کنترل بر روی کلیه اطلاعات ورودی و خروجی (شامل پست های الکترونیک، ترافیک وب و تعاملات داخلی شبکه) بر روی کامپیوتر، محصولات Kaspersky از امنیت جامع کاربران چه در حال کار و چه در محل شرکت و چه در مسافرت های کاری حفاظت می کند.

مزایای جدید : 
– رمز نگاری داده هاEncryption
– مدیریت سیستم ها System Management
– مدیریت دستگاه های همراه Mobile Device Management
– کنترل دسترسی به شبکه امن Network Access Control
و بسیاری امکانات دیگر…
که به صورت وسیع و قوی داده‌های شما را در سطوح مختلف حفاظت ،کنترل و رمز نگاری مینماید.
داشتن حالتهای متفاوتی از برنامه بر اساس نوع لایسنس خریداری شده:
Kaspersky Endpoint Security  برای ویندوز در حالتهای مختلف بر اساس نوع لایسنس خریداری شده عمل میکند.

پس هنگام خرید برنامه امنیتی تحت شبکه دقت کنید !

نگارنده : سید مهدی حسینی _ کارشناس فنی شرکت آرسس پارت (بزرگترین وارد کننده تجهیزات شبکه در ایران و ارائه دهنده نرم افزار و سخت افزار های امنیتی)

خروج از نسخه موبایل