نماد سایت شرکت آرسس

اچ پی (HPE) چگونه اوریجینال را به ما نشان می‌دهد؟/قسمت نخست

اچ پی - hpe - هارد دیسک - شرکت اچ پی - سرور اچ پی -پلمپ - مهرموم - اصلی - فیک - پلمپ

اچ پی - hpe - هارد دیسک - شرکت اچ پی - سرور اچ پی -پلمپ - مهرموم - اصلی - فیک - پلمپ

چگونه از اصل بودن تجهیزات اچ پی خود مطمئن شویم؟ – قسمت اول

(HPE (hewlett packard enterprise با هارد دیسک،  SSD ها، و ، با درایوهایی که بالاترین کیفیت را دارند، آغاز می‌کند. اچ پی با تولیدکنندگان اصلی تجهیزات کار میکند تا سیستم عامل، و سافت ور های خاص که کقابلیت مدیریت بهینه را به همراه داشته باشد ایجاد نماید. فقط درایو مشخص از تولیدکنندگان اصلی مورد بررسی قرار میگیرد و پس از اطمینان از تداوم کیفیت و قابلیت ، محصول وارد مرحله بعد آزمایشی که همانا تست برروی تمامی تجهیزات HPE که قابل کار با این درایو می باشند می گردد  بعد از  گذراندن این مرحله ، برای اچ پی  یک گرینه قابل انتخاب خواهد بود.

اکثر درایوهای اچ پی به طور مستقیم از تولیدکنندگان اصلی خریداری میشوند و HPE در کل زمان محصول به کار مستقیم با این تولیدکنندگان اصلی ادامه میدهد تا تضمین شود در طول عمر محصول فقط کالاهائی با بالاترین کیفیت به مشتریان اچ پی تحویل می گردد. چنانچه هرمشکل کیفی پیش بیاید، محصول از موجودی اچ پی حذف شده و کد تاریخ و ID کالا کنترل میشود تا اطمینان حاصل شود که مسائل شناخته شده مجدداً در موجودی HPE وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، سازندگان اصلی درایو نیز باید کد تاریخ را کنترل کنند تا از انتقال درایوهای غیر استاندارد به مجموعۀ HPE جلوگیری شود.

اما نگرانی HPE با حمل محصول متوقف نمیشود. HPE رضایت بالای مشتری را از طریق ارائه خدمات سطح بالا در درایوهای اچ پی  که در سیستم های اچ پی نصب شده اند، تضمین می‌کند.

برای تضمین اینکه مشتریان می توانند تفاوت اجزای اصلی یا اجزای غیراصلی که برای ارائه کیت های HPE Drive Option ، دستکاری شده اند را تشخیص دهند، اچ پی  از بسته بندی خاصی استفاده می کند که شامل برچسب های امنیتی اچ پی می باشند.

چگونه بفهمیم این روش اچ پی است ؟

اگر شما بهترین نفر کلاس باشید، بقیه افراد سعی می کنند از  شما کپی کند و با تقلب از موفقیت شما سود ببرند. برخی فراتر رفته و از تعداد قطعه و ساختار مونتاژ مشابهی استفاده می کنند تا مشتری را قانع کنند که محصولی مشابه با آنچه در کیت های HPE فروخته می شود را می فروشند. محصولات تقلبی و فیک وoemرایج، و تشخیص آنها آسان است، اگر بدانید باید دنبال چه چیزی بگردید.

نوع بسته بندی :

از آنجا که تعداد متفاوت قطعات کیت ممکن است تعداد متفاوتی ماژول در هر کیت داشته باشند، چند قالب وجود دارد که محصول ممکن است در آنها حمل شود. برای تعداد قطعه یکسان، نباید در بسته بندی کیت ها تفاوت وجود داشته باشد. مواد بسته بندی مقوایی، پلاستیکی، و فوم به راحتی قابل تکرار هستند. با وجود بسته بندی بسیار مشابه و اسناد و مدارک مشابه با کیت HPE، باز هم ممکن است این کیت معتبر نباشد.

اچ پی به مرور زمان تغییراتی در بسته بندی محصولات ایجاد کرده است تا تضمین کند محصولاتی با عملکرد معتبر به مشتریان می رسد.در بخش بعدی این مقاله بیشتر به بررسی این موضوع می پردازیم.

پایان بخش نخست/

خروج از نسخه موبایل