نماد سایت شرکت آرسس

سرور اچ پی HPE ProLiant DL120 Gen 9

سرور اچ پی HPE ProLiant DL120 Gen 9

  سرور اچ پی HPE DL120 GEN9 دریک نگاه

آیا به سروری برای مجازی سازی نیاز دارید اما در تأمین هزینه لایسنس محدودیت دارید؟ سرور HPE DL120 GEN9 ، در دسته Enterprise قرار می گیرد و سروری تک یونیته و تک پردازنده است.  سرور HPE DL120 GEN9 ترکیبی از کارایی، افزونگی و ارتقاپذیری است. در نتیجه برای مشتریان کسب و کارهای کوچک، متوسط و Enterprise که نیازهای در حال رشد در زمینه مجازی سازی و حجم های کاری چندمنظوره دارند، مناسب است. در ادامه با ما همراه باشید.
سرور اچ پی HPE DL120 GEN9 در مقایسه با سرورهای تک پردازنده سنتی، ترکیبی از کارایی، افزونگی و ارتقاپذیری است. در نتیجه برای مشتریان کسب و کارهای کوچک، متوسط و Enterprise که نیازهای در حال رشد در زمینه مجازی سازی و حجم های کاری چندمنظوره دارند، مناسب است. از آنجا که ظاهر کوچکی دارد، اگر بخواهید آن را در دیتا سنتر اجاره ای قرار دهید، علاوه بر این که هزینه لایسنس پرداخت نمی کنید، هزینه اجاره کمتری نیز می پردازید.

✅ پردازنده منحصربفرد ورژن ۴ اینتل زیون سری E5-2600 و E5-1600 که مناسب برای تمامی محیط های کاری است.
✅ پشتیبانی از حافظه پرسرعت DDR4 با فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتز که برای محیط های کاری با تبادل زیاد اطلاعات، کارایی بیشتری را فراهم می کند.
✅ پشتیبانی از ماژول TPM 2.0 یا HPE Trusted Platform Module که برای جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز به سرور و ذخیره اعتبارات سروری استفاده می شود.
✅ پاور ۹۰۰W AC / 240VDC با هزینه مناسبتر

سرور HPE DL120 GEN9 یکی از سرور های Rackmount شرکت اچ پی می‌باشد. سرور HPE DL120 GEN9 در صورت قرار داده شدن درون رک فضای یک یونیت از رک را اشغال خواهد کرد. سرور DL120 دارای یک اسلات برای قرار دادن CPU می‌باشد. این پردازنده در سرور DL120 را می‌توان از سری پردازنده های Intel® Xeon® E5-2600 v3 product family; Intel® Xeon® E5-1600 v3 product family; Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family; Intel® Xeon® E5-1600 v4 product family بر روی این اسلات ها قرار داد. در صورت قرار دادن این CPU ها بر روی این اسلات تعداد ۴ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ ، ۱۴ ، ۱۶ ، ۱۸ ، ۲۰ و یا ۲۲ هسته ی پردازنده بر روی سرور قرار خواهد گرفت. سرور DL120 دارای ۳ Expansion slots می‌باشد. سرور DL120 دارای ۸ اسلات مموری می‌باشد و مموری های از نوع DDR4 SmartMemory می‌توان بر روی اسلات ها قرار داد و در صورت نیاز بودن حداکثر توان سرور DL120 میتوان ۲۵۶ GB مموری بر روی سرور DL120 قرار داد. برای قرار دادن هارد بر روی سرور DL120 می‌توان ۸ عدد هارد SFF و یا ۴ عدد هارد LFF بر روی سرور DL120 قرار داد. این هارد میتوانند SAS و یا SATA و یا SSD باشند و به صورت Hotplug و یا Non-hotplug باشند .
سرور HP DL120 G9 میتواند متناسب مدل خود دارای یک کارت شبکه ۳۶۱i Ethernet Adapter با سرعت ۱Gb دارا باشد. در مورد استوریج کنترلر های سرور HP DL120 G9 هم می‌توان گفت میتواند که سرور HP DL120 G9 متناسب مدل خود میتواند یکی از کتنرلر های Dynamic Smart Array B140i یا H240 Host Bus Adapter یا Smart Array P440/4GB را بر روی خود داشته باشد. همچنین شرکت اچ پی جهت اسان تر شدن مدریت سرور HP DL120 G9 پورت ILO بر روی سرور HP DL120 G9 قرار داده است .

Processor family Intel® Xeon® E5-2600 v3 product family; Intel® Xeon® E5-1600 v3 product family; Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family; Intel® Xeon® E5-1600 v4 product family
Number of processors ۱
Processor core available ۲۲ or 20 or 18 or 16 or 14 or 12 or 10 or 8 or 6 or 4
Form factor (fully configured) ۱U
Power supply type (۲) Entry-Level
Expansion slots (۳) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpecs
Memory, maximum ۲۵۶ GB
Memory slots ۸ DIMM slots
Memory type DDR4 SmartMemory
Drive description (۸) SFF SAS/SATA/SSD or
(۴) LFF SAS/SATA/SSD
Hot plug and/or Non-hot plug, depending on model
Network controller ۱Gb 361i Ethernet Adapter 0 and/or
Optional FlexibleLOM on riser
Depending on model
Storage controller Dynamic Smart Array B140i or
H240 Host Bus Adapter
Smart Array P440/4GB
Depending on model
Infrastructure management iLO Management (standard), Intelligent Provisioning (standard), iLO Essentials(standard) iLO Advanced (optional)
ارتقا پذیری

✅ سرور HP DL120 G9 از یک پردازنده ورژن ۳ و ۴ اینتل زیون سری E5-2600 و E5-1600 پشتیبانی می کند که کارایی و بهره وری را افزایش می دهد.
✅ استفاده از حافظه DDR4 باعث جلوگیری از خرابی و از دست دادن دیتا می شود و مدیریت خطاها را راحتتر می کند. حداکثر حافظه و حداکثر سرعتی که فراهم می کند به ترتیب ۲۵۶ گیگابایت و ۲۴۰۰ مگاهرتز است.
✅ استفاده از هاردهای هوشمند، قابلیت اعتماد، ظرفیت و کارایی مطلوبی را فراهم می کند در نتیجه جوابگوی تمامی مشتری ها با نیازهای کاری متفاوت است آن هم به صورتی مقرون به صرفه. حداکثر ۴ هارد LFF و ۸ هارد SFF از نوع HDD یا SSD با پهنای باند ۱۲Gb/s را پشتیبانی می کند. از قابلیت Hot Plug پشتیبانی می کند. از RAID کنترلر B140i استفاده می کند که می تواند ۴ هارد ۳٫۵ اینچی را به صورت RAIDهای ۰، ۱، ۵ و ۱۰ پیکربندی کند.
✅ حداکثر تا ۳ اسلات PCIe برای کارت گرافیک و شبکه ارایه می دهد که افزایش پهنای باند و ارتقاپذیری را تامین می کند.

هزینه مناسب

✅ از آنجاییکه سرور اچ پی DL120 G9 سروری تک یونیته و تک پردازنده بوده و هزینه های آن بهبود یافته است، سروری مناسب تمام مشتریان (SMB، ٍEnterprise، Service Provider) است و در نتیجه هزینه لایسنس مجازی سازی در آن کاهش می یابد.
✅ داشتن سه اسلات PCIe با سرعت ۸ و ۱۶، ۲*۱GbE و امکان استفاده از FlexibleLOM باعث انعطاف پذیری فابریک و پهنای باند می شود در نتیجه با تغییر نیازهای تجاری، سازگاری یافته و رشد می کند.
✅ این سرور اچ پی با داشتن گواهی نامه ۸۰ PLUS برای پاور افزونه خود، بهره وری را تا ۹۲ درصد افزایش می دهد و در صورت استفاده از ویژگی های مدیریت پاور، مصرف انرژی و هزینه کاهش می یابد.
✅ با پشتیبانی از ASHRAE A3 که استاندارد دمای محیط را بهبود بخشیده، کاهش هزینه کولینگ را سبب می شود.

مدیریت هوشمند

✅ در سرور اچ پی سری DL120 G9، مدیریت هوشمند زیرساخت با HPE OneView فراهم می شود که باعث سادگی اتوماسیون روی سرور، استوریج و شبکه می شود.
✅ داشبورد شخصی آنلاین، برای مانیتورینگ سلامت زیرساخت همگرا استفاده می شود و مدیریت را با HPE Insight Online امکان پذیر می کند.
✅ با استفاده از نرم افزارهای زیر و با پیکربندی UEFI در مد بوت، می توانید امنیت را پیکربندی و  در محل یا از راه دور بر شبکه خود نظارت داشته باشید.
۱٫ RESTful Interface Tool
۲٫ Intelligent Provisioning and Scripting Toolkits
✅ با مدیریتی که در  سرور اچ پی نسل نهم به وسیله iLO فراهم شده است، می توانید از راه دور سرور را پشتیبانی و مانیتور کنید.
✅ HP Smart Update، درایورها و Firmware را آپدیت می کند و در نتیجه امکان خرابی سیستم کاهش می یابد. این کار را می توان از طریق نرم افزارهای مدیریتی زیر انجام داد:
۱٫ Smart Update Manager (SUM)
۲٫ Service Pack for ProLiant (SPP)

خروج از نسخه موبایل