نماد سایت شرکت آرسس

سرور اچ پی HPE ProLiant DL20 Gen10

Hpe proliant DL20 Gen10

آیا شما به دنبال یک سرور تک یونیته جمع و جور هستید که در محیط های مختلف با حجم کارهای متفاوت پشتیبانی می کند؟ شرکت سرور اچ پی به تازگی سرور اچ پی DL20 G10 را معرفی کرده است؛ اچ پی DL20 G10 یک سرور جمع و جور، با کارایی بالا و قیمت مناسب می‌باشد. از فاکتورهای مثبت سرور HPE DL20 GEN10 می توان به اندازه کوچک، حمل آسان، مناسب برای شرکتهای کوچک، کنترل از راه دور، انعطاف پذیر در کانفیگ های متفاوت و متناسب برای شرکتهای دولتی و نظامی اشاره داشت. سرور HPE DL20 GEN10 ترکیبی از عملکرد مناسب، اطمینان و مدیریت را ارائه میدهد.

سرور HP DL20 G10 ، یک سرور تک پردازنده می باشد که توسط پردازنده های Intel® Pentium®، Intel® Core ™ i3 و یا سری E پردازنده های Intel Xeon، پشتیبانی می‌شود. این موضوع موجب شده است که سرور HP DL20 G10 به یک سرور ایده آل برای رشد کسب و کار ، محیط های Enterprise و شرکت های ارائه دهنده اینترنت تبدیل شود.

از میان سرورهای HPE این سرور از نظر انعطاق پذیری در پیکربندی برای استفاده در کارهای تجاری و بیزینس سرور مناسبی است و به مشتریان کمک می‌کند تا کارهای خود را به شیوه آسان تر و بهتری انجام دهند.

ویژگیهای سرور HPE DL20 GEN10

سرور DL20 با پشتیانی از سری E پردازنده های Intel Xeon و رم های با باس 2666 و همچنین نرم افزار Guard Extension میزان امنیت در اطلاعات و نرم افزارها را افزایش میدهد. این سرور تا 6 هارد sff یعنی هاردهای 2.5 اینچی و هاردهای SSD و M2 برای بوت شدن را پشتیانی میکند که نسبت به نسل گذشته بهبود یافته است.
پورت مدیریتی HPE iLO اختصاصی در این سرور اچ پی به عنوان یک گزینه برای انتقال سریع تر و امن تر داده ها می باشد.
سرور DL20 از منبع تغذیه با توان 500 و 800 وات با راندمان کاری 94 درصد پشتیانی میکند.

خروج از نسخه موبایل