نماد سایت شرکت آرسس

سرور اچ پی HPE ProLiant ML350 Gen9

سرور اچ پی ProLiant ML350 Gen9

سرور اچ پیHP ProLiant ML350 Gen9 در یک نگاه

اگر به دنبال رشد و توسعه زیرساخت های IT کسب و کار خود هستید سرور HP ML350 G9 سروری مناسب برای شماست که ویژگیهای کارایی، دسترسی آسان، توسعه پذیری، مدیریت، قابلیت اطمینان و سرویس دهی آسان را با هم ترکیب کرده و آن را به گزینه ای مناسب برای دفاتر دور، کسب و کارهای در حال رشد و مراکز داده تبدیل کرده است.
سرور HP ML350 G9 یک سرور نسل ۹ اچ‌پی است که ویژگی‌های کارایی، دسترسی آسان، توسعه‌پذیری، مدیریت، قابلیت اطمینان و سرویس‌دهی آسان را با هم ترکیب کرده و آن را به یک گزینه مناسب برای دفاتر کاری دور، کسب و کارهای در حال رشد و مراکز داده تبدیل کرده است. سرور ML350 مجهز به آخرین پردازنده Intel Xeon E5-2600 v3 است که تا ۷۰ درصد عملکرد آن را افزایش داده است. همچنین ۱۲GB/s serial-attached SCSI (SAS) را به همراه طیف گسترده‌ای از گزینه‌های گرافیکی و محاسباتی پشتیبانی می‌کند.

سرور ML350 قوی ترین سرور ایستاده سری Gen 9 شرکت سرور hp می‌باشد. سرور HPE ML350 GEN9 را همانند سایر سرور های شرکت اچ پی در صورت نیاز می‌توان درون رک قرار داد که در این صورت این سرور ۵ یونیت از رک ما را اشغال خواهد کرد. سرور HPE ML350 GEN9 دو اسلات برای قرار دادن CPU را دارا می‌باشد و این پردازنره ها را می‌توان از سری پردازنده های Intel® Xeon® E5-2600 v3 product family; Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family انتخاب کرد و در این صورت دارای ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ ، ۱۴ ، ۱۸ ، ۲۰ و یا ۲۲ هسته ی پردازنده بر روی خود خواهد داشت.
سرور ML350 دارای ۲۴ اسلات مموری می‌باشد و بر روی این اسلات ها می‌توان از مموری های DDR4 SmartMemory قرار داد و جهت استفاده از حداکثر توان سرور HPE ML350 GEN9 می‌توان از ۲۴ مموری ۶۴GB DDR4 RDIMM استفاده کرد که در این صورت سرور HPE ML350 GEN9 دارای ۱٫۵TB مموری خواهد بود. سرور HPE ML350 GEN9 قادر است که ۲۴ عدد هارد LFF و یا ۴۸ عدد هارد SFF را در خود جای دهد. این هارد ها می‌توانند یکی از انواع هارد های SAS ، SATA ، SSD انتخاب شده باشند. سرور ML350 دارای یک کارت شبکه ۳۳۱i Ethernet Adapter که دارای ۴ پورت ۱Gb میباشد . همچنین این سرور متناسب مدل خود یکی از استوریج گنترلر های Smart Array P440ar/2GB FBWC و یا Dynamic Smart Array B140i را دارا باشد . شرکت اچ پی جهت اسان تر شدن مدریت سرور ML350 یک پورت ILO بر روی سرور HP ML350 G9 قرار داده است .

Processor family Intelu00ae Xeonu00ae E5-2600 v3 product family
Number of processors ۱۸ or 16 or 12 or 10 or 8 or 6 or 4
Processor core available ۴ or 2
Power supply type (۱) Multi-output
Expansion slots (۴) Maximum – For detail descriptions reference the Quick Spec
Memory, maximum ۳۲GB
Memory slots ۴ DIMM slots
Memory type DDR3 UDIMM
Drive description (۴) LFF SAS/SATA/SSD or
Form factor (fully configured) ۴U
  • با قابلیت پشتیبانی از یک یا دو پردازنده (تا حداکثر ۴۴ هسته)
  • مدیریت پیشرفته از راه دور
  • انعطاف پذیری بالا در انتخاب حافظه
  • کارایی و توسعه پذیری بالا
  • مناسب برای سرویس‌های ایمیل و پیام رسان، پایگاه داده، دامین کنترلر، وب سرور و اپلیکیشن های شبکه ای Front-End
  • پشتیبانی از هاردهای SAS و SATA ، ظرفیت بالا (تا ۲۴۰ ترابایت)
  • پشتیبانی از حافظه های RDIMM و LDIMM ، ظرفیت بالا (از ۳۲ گیگابایت تا ۳ ترابایت)
  • پشتیبانی از سیستم عامل‌های متنوع برای سرویس دهی بهتر و کارایی بالاتر
  • مناسب برای مجازی سازی
  • از پرفروش ترین سرورهای دنیا
  • کاهش هزینه و قیمت با صرفه
  • مناسب برای دفاتر راه دور ، کسب و کارهای در حال رشد و دیتاسنترها
خروج از نسخه موبایل