نماد سایت شرکت آرسس

بررسی باج افزار پیچیده و قدرتمند TRIOUT

TRIOUT

TRIOUT

باج افزار پیچیده و مخرب موسوم به TRIOUT یکی از خطرناک ترین ویروس های هکری است که می تواند وارد سیستم های مختلف کاربران شود.

به نقل از آرسس: باج افزار TRIOUT به شدت در نقاط مختلف جهان نفوذ کرده و می تواند مخاطراتی جدی را برای کاربران ایجاد کند. با توجه به گسترش نفوذ بدافزار و جاسوس افزار که از سوی هکرها و مجرمان سایبری منتشر می‌شود، پژوهشگران بسیاری در سراسر جهان به دنبال کشف بدافزارهای جدیدی هستند که ممکن است امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران را به مخاطره بیندازد.

اکنون به نظر می رسد باج افزار (RANSOMWARE) قدرتمند Triout می تواند یکی از گزینه های بسیار جدی و خطرناک برای فعالیت های سایبری شما باشد.

باج افزار TRIOUT دقیقا چه می کند؟

 

1- این باج افزار اقدام به جاسوسی بااستفاده از الگوریتم های پیچیده و مخفیانه می کند.

2- این باج افزار خطرناک در کنار جاسوسی اطلاعات کاربران را از بین می برد.

3- باج افزار مذکور تاریخچه تمامی تماس های کاربران را سرقت می کند.

4- TRIOUT تصاویر و ویدئو ها را نیز می تواند جاسوسی و آلوده کند.

5- فقط کافیست به دوستان خود پیام دهید تا کل اطلاعاتتان توسط باج افزار سرقت شود.

6- گوشی‌ های اندرویدی بهترین طعمه‌ ها برای هکرها و مجرمان سایبری هستند و این بار نیز اندرویدی ها بیشتر در معرض خطرند هرچند سایر سیستم ها نیز از این حملات در امان نخواهند بود.

7- باج ‌افزار TRIOUT تاکنون توانسته است اطلاعات کاربران بسیاری را به سرقت برده و دست هکرها و مجرمان سایبری را برای دسترسی به اطلاعات مورد نظرشان باز بگذارد.

همانطور که بسیاری از ما می دانیم، بدافزارها انواع مختلفی دارند و باج‌ افزار، بدافزاری است که به مجرمان اینترنتی این امکان را می ‌دهد تا بتوانند از طریق کنترل از راه دور، رایانه، تلفن همراه یا سایر دستگاه های شخص قربانی را قفل کنند، به ‌طوری که کاربر نتواند از سیستم خود استفاده کند. سپس یک پنجره روی رایانه شخص نمایان می ‌شود و به او هشدار می‌ دهد تا زمانی که هزینه‌ ای پرداخته نشود، نمی ‌تواند قفل فایل ‌های رایانه ‌اش را باز کرده و از آن استفاده کند.

جالب است بدانید که به طور معمول، باج ‌افزارها زمانی به سیستم شخص قربانی ورود پیدا می ‌کنند که شخص به ‌صورت ناآگاهانه از وب ‌سایتی ناشناس نرم ‌افزار یا فایلی آلوده را دانلود می‌ کند. بنابراین بهتر است سیستم عامل گوشی های خود را به آخرین نسخه ارتقاء داده و علاوه بر استفاده از برنامه های امنیتی مناسب، برنامه های خود را از منابع معتبر تهیه کنید.

خروج از نسخه موبایل