نماد سایت شرکت آرسس

نوزدهمین نمایشگاه تلکام هفته آینده برگزار می‌شود

تلکام - نمایشگاه - نمایشگاه تلکام - telecom

تلکام - نمایشگاه - نمایشگاه تلکام - telecom

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام از یازدهم الی چهاردهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سندیکای مخابرات ایران با حضور 130 شرکت بخش خصوصی، 16 شرکت بخش دولتی و 20 شرکت خارجی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه علاوه بر ارائه تازه‌ترین دستاوردهای صنعت مخابرات، محل تبادل اطلاعات و مذاکرات صنعت‌گران، تولیدکنندگان و خدمات‌دهندگان حوزه صنایع مخابراتی خواهد بود و پنل‌های تخصصی با موضوعات روز جامعه و مرتبط با صنایع ارتباطی و مخابراتی نیز برگزار خواهد شد.

با توجه به نقش پراهميت و ارزنده ارتباطات و فناوری اطلاعات در عصر حاضر، و از سوي ديگر جايگاه ويژه ومهم برگزاري نمايشگاههای بين المللی در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنائی صاحبان صنايع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرين دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و همچنين بمنظور معرفی توان  توسعه و پتانسيل کشور در زمينه اين صنعت برگزاري ساليانه نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رساني– ايران تلكام،  بصورت تخصصي بين المللی از سال 1379 در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران توسط شركت پالار سامانه،  با همكاري شركت سهامي نمايشگاههاي ج.ا.ايران و سازمان توسعه تجارت و حمايت وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، آغاز گرديد و ادامه يافت.

با توسعه فناوری اطلاعات نقش C در ICT که نماینده ارتباطات در واژه فناوری و ارتباطات است هر روز کمتر می شود و این در حالی است که در کشور ما هنوز تاکید مدیران ارشد توسعه ICT بر روی C است. به همین دلیل اگر برپایی نمایشگاهی مانند تلکام بتواند مسیر آینده خود که همگرایی بیشتر با فناوری اطلاعات است را به نمایش بگذارد می تواند نمایشگاه جالب و موفقی باشد و درغیر اینصورت تلکام نیز تنها تبدیل به ویترینی برای نمایش تولیدات داخلی و خارجی ابزار ارتباطی می شود.

از برپایی نمایشگاه تلکام که می کوشد توانمندی صنعت مخابرات و ارتباطات کشور را به معرض دید عموم می گذارد انتظار می رود که بگوید چه پهنای باندی با چه وسیله ای و در چه زمانی به منازل مردم می رسد که بدون شک نمایش ابزارها و ایده هایی در این راستا در نمایشگاه تلکام می تواند برای مخاطبان جالب باشد. در غیر اینصورت وقتی ما درون نمایشگاه تنها بخشی از خودکفایی ابزار را به رخ بکشیم یا تجهیزاتی که در خطوط معمولی تلفن ثابت به کار گرفته می شود را به نمایش بگذاریم ، جاذبه ای برای بازدیدکنندگان به همراه نخواهد داشت.

در نمایشگاه تلکام مردم انتظار دارند بدانند چه زمانی تلفن در ایران رایگان می شود . همچنان که هم اکنون در اکثر کشورها تعرفه های تلفن به سمت رایگان شدن پیش می رود.

با توجه به اینکه وزیر جدید ارتباطات اعلام کرده است که می خواهد در حوزه فناوری اطلاعات فعال باشد این نمایشگاه باید این موضوع را به وضوح نشان دهد که چه برنامه هایی برای این ایده وجود دارد.

در هر صورت شبکه های ارتباطی به سرعت به سمت انتقال داده های پرسرعت در حوزه های با سیم و بی سیم پیش می رود و هر روز فناوری جدیدی عرضه می شود که نشان می دهد توان انتقال داده در حجم بزرگی را دارد و می تواند با هزینه بسیار پایین دیتا را به سراسر کشور و در تمام نقاط قابل دسترس نماید.

با آرسس پارت همراه باشید …

خروج از نسخه موبایل