نماد سایت شرکت آرسس

دموی آنلاین سیستم عامل استوریج های کیونپ QTS

کیونپ - QNAP - QTS

کیونپ (QNAP) یک شرکت تایوانی است که به صورت تخصصی در زمینه ارائه راهکارهای تحت شبکه برای به اشتراک گذاری فایل، مجازی سازی، مدیریت حافظه و کاربردهای نظارت تصویری فعال است و به نیازهای کاربران در سطوح سازمانی، شرکت‌های کوچک و متوسط و کاربردهای خانگی پاسخ می‌دهد.

QNAP مخفف عبارت “Quality Network Appliance Provider” – به معنای ارائه دهنده تجهیزات مرغوب تحت شبکه – در سال 2004 به عنوان زیر مجموعه یک شرکت ارائه دهنده خدمات رایانه ای صنعتی در تایوان به نام IEI Integration تأسیس شد. کیونپ پیش از این به عنوان یک دپارتمان تجهیزات اینترنتی در گروه IEI فعالیت می نمود و تمرکز اصلی آن در ذخیره سازهای تحت شبکه، نظارت تصویری دیجیتال و ارتباطات پیامی بود. در سال 2004، این دپارتمان فعالیت خود را با نام QNAP System Inc و به صورت یک شرکت مستقل آغاز نمود. این شرکت  در سال 2006 از اولین دستگاه NASخود با رابط SATA تحت عنوان Turbo NAS TS-101 رونمایی کرد.

این شرکت در سال 2004 تأسیس شده‌است و مقر اصلی آن در شهر جدیدتایپه در تایوان قرار دار. کیونپ همچنین دفاتری در پومونا، پکن، شانگهای،شنژن،بریتانیا، هلند و آلمان دارد. QNAP از سال 2011 به عنوان عضو وابسته در اتحاد سیستم‌های هوشمند اینتل حضور دارد. کیونپ یکی از تولیدکنندگان جهانی دستگاه‌های NAS به شمار می‌رود و در سال 2011 با کسب سهم بازار 13.8% بر مبنای تعداد دستگاه به فروش رسیده، در این بازار رتبه دوم را کسب کند. کیونپ در حال حاضر بیش از 1000 نفر پرسنل در سراسر جهان دارد.

محصولات اصلی این شرکت شامل ذخیره سازهای تحت شبکه (NAS)، دستگاه‌های ضبط ویدئوی تحت شبکه (NVR) و دستگاه‌های علائنم دیجیتال (Digital Signage) هستند. خطوط تولید و خدمات کیونپ شامل سری‌های Turbo NAS، VioStor NVR، پخش کننده‌های Digital Signage و کنترلرهای Video Wall می‌باشد .

دموی آنلاین سیستم عامل استوریج های کیونپ QTS
به منظور آشنایی کاربران و مدیران شبکه با قابلیت های NAS استوریج ها و سیستم عامل QTS یک دموی آنلاین طراحی شده است که شما عزیزان می توانید از طریق لینک زیر به آن دسترسی پیدا کنید.

لینک استفاده از دموی آنلاین سیستم عامل استوریج های کیونپ QTS

خروج از نسخه موبایل