نماد سایت شرکت آرسس

سرور اچ پی HPE ProLiant DL160 Gen9

سرور اچ پی HPE ProLiant DL160 Gen9

   سرور اچ پی HPE DL160 GEN9 دریک نگاه :

اچ پی تعادل بی نقص بین کارایی، ذخیره سازی، قابلیت اطمینان، قابل مدیریت بودن و بهره وری را در سرور DL160 جمع و جور به وجود آورده است. سرور DL160 ، مجموعه ای از نیازهای متنوع کسب و کارهای کوچک و متوسط و تامین کننده های خدمات با گستره وسیعی از حجم های کاری را برآورده می کند. آیا به سروری نیاز دارید که ویژگی های اساسی محیط IT را برایتان فراهم کند؟ در ادامه با ما همراه باشید… آیا به سروری نیاز دارید که ویژگی های اساسی محیط IT را برایتان فراهم کند؟ می دانیم که چنین محیط هایی نیازمند منابع IT، فضای فیزیکی و هزینه هستند.

سرور HPE DL160 GEN9 ، نسل بعدی و جایگزینی برای سرورهای رده پایین تک یونیته و دو پردازنده DL380e Gen8 است. سرور DL160 تعادلی بی نقص بین کارایی، ذخیره سازی، قابلیت اطمینان، قابل مدیریت بودن و بهره وری را در کیسی جمع و جور به وجود آورده است. سرور DL160 ، مجموعه ای از نیازهای متنوع کسب و کارهای کوچک و متوسط و تأمین کننده های خدمات با گستره وسیعی از حجم های کاری را برآورده می کند: از زیرساخت همه منظوره IT گرفته تا محیط های نیازمند محاسبات پیشرفته مانند فضای ابری، دیتاسنترها و بیگ دیتا.

سرور DL160 از سرور های رک مونت شرکت اچ پی می‌باشد که با قرار دادن این سرور درون رک تنها یک یونیت از رک را اشغال خواهد کرد . سرور HPE DL160 GEN9 دارای دو اسلات برای قرار دادن CPU بر روی این سرور وجود دارد. برای قرار دادن CPU بر روی سرور HPE DL160 GEN9 باید این پردازنده ها را از گروه پردازنده های Intel® Xeon® E5-2600 v3 product family; Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family اتنخاب کنیم. با قرار دادن این پردازنده ها میتوانیم ۴ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ ، ۱۴ ، ۱۶ و یا ۱۸ core بر روی سرور HPE DL160 GEN9 خواهیم داشت. دارای ۳ Expansion slots است که میتوان از انها برای قرار دادن کارت های مختلف بر روی این سرور استفاده شوند. سرور HPE DL160 GEN9 دارای ۱۶ اسلات مموری می‌باشد که می‌توان از مموری های DDR4 SmartMemory برای قرار دادن بر روی این اسلات ها استفاده کرد. در صورت نیاز به استفاده حداکثری از سرور HPE DL160 GEN9 میتوان نهایتا ۱TB مموری بر روی این سرور اچ پی قرار داد. در مورد هارد های سرور HPE DL160 GEN9 میتوان ۸ عدد هارد SFF و یا ۴ عدد هارد LFF بر روی این سرور اچ پی قرار داد.
سرور HP DL160 G9 متناسب مدلش میتواند کارت شبکه ۳۶۱i Ethernet Adapter که دارای ۲ پورت با سرعت ۱Gb می‌باشد را دارا باشد. همچنین در مورد استوریج کنترلر هم همانند کارت شبکه متناسب مدل سرور خواهد بود و میتواند یکی از استوریج کنترلر های Dynamic Smart Array B140i or و یا H240 Host Bus Adapter و یا Smart Array P440 را دارا باشد. همچنین شرکت اچ پی جهت اسان تر شدن مدریت سرور HP DL160 G9 یک پورت ILO بر روی این سرور اچ پی قرار داده است.

Processor family Intel® Xeon® E5-2600 v3 product family; Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family
Number of processors ۱ or 2
Processor core available ۱۸ or 16 or 14 or 12 or 10 or 8 or 6 or 4
Form factor (fully configured) ۱U
Power supply type (۲) Entry-Level
Expansion slots (۳) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpecs
Memory, maximum ۱TB
Memory slots ۱۶ DIMM slots
Memory type DDR4 SmartMemory
Drive description (۸) SFF SAS/SATA/SSD
(۴) LFF SAS/SATA/SSD
Hot plug and/or Non-hot plug, depending on model
Network controller ۱Gb 361i Ethernet Adapter 2 Ports per controller and/or
Optional FlexibleLOM on riser
Depending on model
Storage controller (۱) Dynamic Smart Array B140i or
(۱) H240 Host Bus Adapter
(۱) Smart Array P440
Depending on model
Infrastructure management iLO Management (standard), Intelligent Provisioning (standard), iLO Essentials(optional), iLO Scale-Out(optional) iLO Advanced (optional)
ویژگی های جدید سرور HP DL160 G9

۱- پردازنده ای از خانواده اینتل Intel® Xeon® E5-2600 v3/v4 برای حجم های کاری متنوع با حداکثر ۱۲۰ وات
۲- دارای ماژول های حافظه ۶۴ گیگابایتی DDR4 برای سرعت بخشی به کارها
۳- دارای ماژول (HPE Trusted Platform Module 2.0 (TPM که مانع از دسترسی های غیرمجاز به سرور می شود.
۴- بهره مندی از منبع تغذیه ۹۰۰W AC/240VDC برای بهبود هزینه ها
سرور HP DL160 G9 ،  دارای ۱۶ اسلات DIMM را برای حافظه های DDR4 است که باعث کاهش زمان Downtime شده و تا ۱۴ درصد کارایی را بهبود می بخشد. مدیریت تعبیه شده HPE iLO در سرور HP DL160 G9 برای راه اندازی، مانیتورینگ و پشتیبانی از راه دور سرور استفاده می شود در نتیجه می توان محیط های کاری پیچیده IT را مدیریت کرد و در پی آن، نیاز به منابع IT کاهش می یابد. حداکثر دو پردازنده Intel® Xeon® E5-2600 v3/v4 را پشتیبانی می کند که کارایی و بهره وری را بهبود می بخشد. HPE SmartDrives، کارایی، ظرفیت و قابلیت اطمینان بهتری ارایه می دهد و در عین حال به صورتی مقرون به صرفه نیازهای حجم های کاری مشتریان متفاوت را فراهم می کند. حداکثر ۴ عدد LFF و ۸ عدد SFF با سرعت ۱۲ Gb/s راپشتیبانی می کند. در کنار آن، دارای ویژگی انعطاف پذیر ۴ LFF NHP نیز هست.
کنترلر RAID آن B140i است که از SATA پشتیبانی می کند. در کنار آن می‌توانید برای افزایش کارایی و دسترسی به داده از کنترلرهایی استفاده کنید که از تکنولوژی SAS پشتیبانی می کنند و یا از کارت HBA بهره گیرید که از کابل اتصال SAS با کارایی بالا و قابل اعتماد برای اجرای حالت HBA یا RAID ساده استفاده می کند. سرور اچ پی پرولیانت HP DL160 G9 دارای این قابلیت است که همراه با رشد تجاری مشتریان، رشد کرده و بتواند محیط های محاسباتی تقسیم شده (Distributed Computing) مانند Hadoop و NoSQL را همراهی کند در نتیجه به صورتی مقرون به صرفه و کارا، به سرعت با تغییرات سازگار می شود (Agile Business). با ارایه ۲x1GbE، سه اسلات PCIe و امکان استفاده از HPE FlexibleLOM پهنای باند و فابریک منعطفی فراهم می کند که با رشد نیازهای کسب و کار شما سازگاری می یابد.
این سرور اچ پی با ویژگی Energy Star و با پشتیبانی از منبع تغذیه ای با گواهینامه ۸۰ PLUS که ۹۲ درصد کاراتر است، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه می شود. با استفاده از (HPE Extended Ambient Operating Support (ASHRAE A3 and A4 در هزینه کولینگ کاهش چشمگیری دیده می شود که از استانداردهای بهبودیافته دمای محیط استفاده می کند.

خروج از نسخه موبایل