نماد سایت شرکت آرسس

سرور اچ پی HPE ProLiant DL560 Gen9

سرور اچ پی HP ProLiant DL560 Gen9

سرور اچ پی HPE DL560 Gen9 دریک نگاه

اگر برای سازمان خود به دنبال یک سرور جمع و جور و در عین حال مناسب برای مقیاس های مختلف مراکز داده هستید و یا اینکه توسط آن می خواهید نیازهای مجازی سازی خود را برطرف کنید، سرور اچ پی DL560 G9  انتخاب مناسبی برای سازمان شماست. سرور اچ پی DL560 G9 یک سرور ۴ سوکته با عملکرد متعادل، افزایش مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان بالاست. سرور اچ پی DL560 G9 برای مجازی سازی، تلفیق سروری، پایگاه داده، پردازش کسب و کار و اپلیکیشن های پردازش دیتا در حجم بالا در مکان هایی که فضای مرکز داده و کارایی برتری و اهمیت دارند، ایده آل است.
آیا به دنبال سروری با مقیاس پذیری بالا برای مجازی سازی و اپلیکیشن دیتاسنتر خود هستید؟ سرور اچ پی DL560 G9 سروری ۴ سوکته با کارایی متعادل و قابلیت اطمینان و مقیاس پذیری افزایش یافته است که همگی در یک کیس دو یونیته قرار گرفته اند.

از آخرین پردازندهIntel® Xeon® E5-4600 v3/v4  پشتیبانی می کند که قدرت پردازشی بسیار بالایی را ارایه می دهد. بعلاوه دارای ظرفیت استوریج افزایش یافته، پهنای باند ورودی/ خروجی )I/O) تا تعداد ۷ اسلات PCIe Gen 3.0 است و امکان افزایش حافظه تا ۳ ترابایت را دارد. سرور اچ پی DL560 G9 به کمک HP OneView و HP iLO 4 هوشمندی و سادگی مدیریت خودکار را به شما ارائه می دهد . سرور اچ پی HPE DL560 GEN9 برای مجازی سازی، تلفیق سروری، پایگاه داده، پردازش کسب و کار و اپلیکیشن های پردازش دیتا در حجم بالا در مکان هایی که فضای مرکز داده و کارایی برتری و اهمیت دارند، ایده آل است.

سرور HPE DL560 GEN9 از سرور های Rackmount شرکت اچ پی می‌باشد و در صورت قرار گرفتن درون رک دو یونیت از رک را اشغال خواهند کرد . سرور DL560 میتواند ۱ ، ۲ و یا ۴ عدد CPU را در بر بگیرد که این CPU ها باید از سری CPU های Intel® Xeon® E5-4600 v4 product family; Intel® Xeon® E5-4600 v3 product family انتخاب کرد. در صورت قرار دادن این CPU ها بر روی سرور HPE DL560 GEN9 میتوان ۶ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ ، ۱۴ ، ۱۶ ، ۱۸ ، ۲۰ و یا ۲۲ هسته پردازشی به ازای هر CPU در اختیار سرور قرار میگیرد. سرور اچ پی HPE DL560 GEN9 دارای ۷ Expansion slots می‌باشد که میتوان از این اسلات ها برای قرار دادن Expansion Cart های مختلف استفاده کرد.
سرور DL560 دارای ۴۸ اسلات برای قرار دادن مموری می‌باشد و میتوان از مموری های DDR4 SmartMemory برای قرار دادن بر روی این اسلات ها استفاده کرد. حداکثر مموری که می‌توان بر روی سرور HP DL560 G9 قرار داد ۳TB  می‌باشد. برای قرار دادن هارد بر روی سرور HP DL560 G9 میتوان تعداد ۲۴ عدد هارد SFF بر روی این سرور اچ پی قرار داد. همچنین سرور اچ پی HP DL560 G9 قابلیت قرار دادن NVMe را نیز دارا می‌باشد. سرور HP DL560 G9 متناسب مدل خود می‌تواند یکی از کارت شبکه های ۳۳۱FLR که دارای ۴ پورت و با سرعت ۱Gb و یا کارت شبکه ۵۳۳FLR که دارای ۲ پورت و سرعت ۱۰Gb است را دارا باشد. همچنین در مورد استوریج کنترلر سرور HP DL560 G9 هم به همین ترتیب این سرور متباسب مدل خود میتواند یکی از استوریج کنترلر های Dynamic Smart Array B140i و یا Smart Array P440ar و یا Smart Array P840 را دارا  باشد. همچنین شرکت اچ پی برای کمک به اسان تر شدن مدریت سرور اچ پی HP DL560 G9 یک پورت ILO بر روی آن قرار داده است.

Processor family Intel® Xeon® E5-4600 v4 product family; Intel® Xeon® E5-4600 v3 product family
Number of processors ۴ or 2 or 1
Processor core available ۲۲ or 18 or 16 or 14 or 12 or 10 or 8 or 6
Form factor (fully configured) ۲U
Power supply type (۲) Common Slot
Expansion slots (۷) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpecs
Memory, maximum ۳٫۰TB
Memory slots ۴۸ DIMM slots
Maximum
Memory type DDR4 SmartMemory
Drive description (۲۴) SFF SAS/SATA/SSD
NVMe support via Express Bay will limit max drive capacity
Network controller (۱) ۱Gb 331FLR Ethernet Adapter 4 Ports per controller or
۱۰Gb 533FLR-T FlexFabric Adapter 2 Ports per controller
Depending on model
Storage controller Dynamic Smart Array B140i
Smart Array P440ar
Smart Array P840
Depending on model
Infrastructure management iLO Management (standard), Intelligent Provisioning (standard), iLO Advanced (optional), HP OneView Advanced (optional), HP Insight Control (optional)

کارایی ۴ سوکته در دو یونیت

  1. سرور DL560 ، محاسبه ۴ پردازنده ای را در دو یونیت فراهم می کند و حداکثر ۴ عدد پردازنده Intel® Xeon® E5-4600 v3/v4 را پشتیبانی می کند که E5-4600 v4 نسبت به نسل قبلی، تا ۲۱ درصد کارایی بیشتر و ۲۲ درصد هسته و Cache بیشتری را فراهم می کند.
  2.  HPE Flexible Smart Array و HPE Smart SAS Controllers با پشتیبانی از حداکثر ۴ GB FBWC به شما این امکان را می دهد که بتوانید کنترلرهای ۱۲ Gb/s را متناسب با محیط کاری خود انتخاب کنید.
  3.  در کنار این موارد، سرور DL560 تعبیه شدن کنترلر SATA HPE Dynamic Smart Array B140i نیازهای رسانه ای، دیتا و بوت را برطرف می سازد.
  4. سرور DL560 با بهره گیری از حافظه های HPE DDR4 SmartMemory، کارایی و بهره وری انرژی را بهبود می بخشد و در عین حال با افزایش کنترل خطاها از Downtime و از دست دادن دیتا جلوگیری می کند. با داشتن ۴۸ اسلات DIMM، ۳ ترابایت را فراهم می کند که حداکثر سرعت آن  ۲۴۰۰ MHz و با کارایی ۲۳ درصد ارایه می دهد.
خروج از نسخه موبایل