نماد سایت شرکت آرسس

سرور اچ پی HPE ProLiant DL560 Gen10

سرور - خرید سرور - سرور اچ پی - سرور HPE ProLiant DL560 Gen10

به دنبال یک سرور hp متراکم اما بسیار مقیاس پذیر برای برنامه مرکز داده و مجازی سازی نیاز هستید؟ سرور اچ پی DL560 G10 یک سرور با تراکم ۴P با عملکرد بالا، قابلیت مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان در یک شاسی دو یونیتی است. سرور اچ پی DL560 G10 با پشتیبانی از پردازنده های Intel® Xeon® قابل مقیاس با حداکثر بهره وری ۶۸٪، توان پردازشی بالاتری را دارد و تا ۳ ترابایت حافظه سریعتر و I / O تا ۸ اسلات PCIe 3.0 را پشتیبانی می کند. علاوه بر این مدیریت خودکار هوشمند را به آسانی با استفاده از HPE OneView و HPE Integrated Lights Out 5 (iLO 5) ارائه می کند. سرور اچ پی DL560 G10 سرور ایده آل برای کارهای حیاتی کسب و کار، مجازی سازی، ادغام سرور، پایگاه داده، پردازش کسب و کار و برنامه های کاربردی ۴P متمرکز برای داده ها است که فضای مرکز داده ها و عملکرد مناسب بسیار مهم است.

تازه های سرور HPE DL560 GEN10

پشتیبانی از پردازنده جدید Intel Xeon Gold 6143 و پردازنده Intel Xeon Platinum 8165 با core boosting

پشتیبانی از ۲۴ عدد HPE 16 GB NVDIMM

عملکرد ۴P مقیاس پذیر در یک فرم ۲ یونیتی

سرور HPE DL560 GEN10 محاسبات ۴P را در یک ظاهر دو یونیتی شکل می دهد و از چهار پردازنده Intel Xeon Platinum (سری ۸۱۰۰) و طلایی (۶۱۰۰ و ۵۱۰۰ سری) پشتیبانی می کند که تا ۶۸ درصد عملکرد پردازنده بیشتر و ۲۷ درصد هسته بیشتر از نسل قبلی را در اختیارتان قرار می دهد.

سرور HPE DL560 GEN10 با وجود ۴۸ اسلات DIMM تا ۳ ترابایت برای ۲۶۶۶MT / s DDR4 HPE SmartMemory را پشتیبانی می کند. HPE DDR4 SmartMemory کارایی کار و مصرف برق را بهبود می بخشد و کاهش از دست دادن داده ها و downtime را به دنبال دارد.

انتخاب بین کارت های HPE FlexibleLOM طیف وسیعی از پهنای باند را در اختیار شما قرار می دهد. ( کارت های شبکه ۱ تا ۲۵ گیگابایت )

نوآوری HPE با تنظیم سیستم هوشمند، کارایی را با استفاده از پروفایل های سفارشی برای تنظیم منابع داخلی افزایش می دهد. کارهای روزمره مانند محاسبات سنگین را بهبود می بخشد و عملکرد اضافه شده را با SKU ها تقویت می کند.

انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان نسل جدید برای کارهای چندگانه

سرور HP DL560 G10 دارای یک پردازنده انعطاف پذیر است که اجازه می دهد تا برای صرفه جویی، بین استفاده از دو تا چهار پردازنده انتخاب نمایید. طراحی بی نظیر جایگاه درایوها که تا ۲۴ SFF SAS / SATA با حداکثر ۱۲ درایو NVMe پشتیبانی می کند.

پشتیبانی از هشت اسلات PCIe 3.0 برای کارت های گرافیکی (GPU) و پهنای باند I/O بیشتر.

پشتیبانی تا حداکثر ۴، HPE 800W یا ۱۶۰۰W اسلات منبع تغذیه که تا ۹۶٪ کارایی را افزایش می دهد، که محدوده ولتاژ را مدیریت کرد. اسلات ها قابلیت ایجاد اختلاف میان ۲ + ۲ منبع تغذیه یا استفاده از اسلات اضافی PCIe را فراهم می کنند.

نوآوری های امنیتی سرور HP DL560 G10

فقط Hewlett Packard Enterprise ارائه دهنده سرورهای استاندارد صنعتی با سیستم عامل اصلی هستند که مستقیما به سیلیکون متصل است. با حفاظت امنیتی در سراسر چرخه طول عمر سرور با Silicon Root of Trust شروع می شود.

میلیون ها کد فریمور قبل از بالا آمدن سرور اجرا می شوند تا با استفاده از Run-Time Firmware Validation و HPE iLO Advanced Premium Security Edition بصورت ۲۴ ساعته فریمورهای ضروری سیستم را بررسی می کنند.

Secure Recovery اجازه می دهد تا سیستم عامل سرور به آخرین تنظیمات خوب یا حالت کارخانه شناخته شده پس از شناسایی کد های خطرناک بازگردد.

گزینه های امنیتی دیگری نیز در دسترس هستند: مانند ماژول Trusted Platform Module (TPM) برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به سرور و ایمن نگه داشتن مصنوعات مورد استفاده برای تأیید اعتبار پلتفرم های سرور HP DL560 G10 استفاده می شود.

خروج از نسخه موبایل