نماد سایت شرکت آرسس

سرور اچ پی HPE ProLiant DL580 Gen10

HPE سرورهای سری PROLIANT خود را با نسل جدید یعنی GENERATION 10 بروز کرده و مدعی شده که این سرور های اچ پی نسل دهم، امن ترین زیرساخت موجود در بازار است.

زیر ساخت جدید (سرورهای نسل دهم) از نظر امنیت بهترین زیرساخت موجود است.

این شرکت توضیح میدهد که رمز امن بودن این محصولات در تکنولوژی DIGITAL FINGERPRINT است که در سیلیکون و فایر – ویر آنها گنجانده شده و در صورتی که آنها همخوانی نداشته باشند، سرور بوت نخواهد شد.

سرور اچ پی DL580 G10

نسل جدید یکی از قدرتمند ترین سرور های دنیا توسط کمپانی HPE با قابلیت های خاص تر معرفی شد.

سرور اچ پی DL580 G10 ، سرور ۴U و چهار پردازنده ای با کارایی ، قابلیت ارتقاء و مقیاس پذیری بسیار زیاد که منطبق با Application های پایگاه داده ای، ذخیره سازی و فشرده گرافیکی است.

سرور HPE DL580 GEN10 با بهره گیری از نسل جدید پردازنده های Intel Xeon Scalable با کارایی ۷۱% بیشتر و تا ۲۷% افزایش در تعداد هسته های پردازنده ها (پشتیبانی از سری پردازنده های ۶۱،۵۱،۴۱،۳۱ و۸۱ با حداکثر ۲۸ هسته) در کنار استفاده از حافظه های هوشمند ۲۶۶۶MT/s DDR4 تا ظرفیت ۶٫۰TB با ۶۶% پهنای باند بیشتر

Percentage compares Gen10 vs Gen9: Gen10 = 12 Channels x 2666 data rate x 8 bytes = 256 GB/sec. Gen9 = 8 channels x 2400 x 8 bytes = 154 GB/sec. 256/154 = 1.66 or Gen10 is 66% greater bandwidth

همراه با ۱۶ درگاه PCIe 3.0 که در سرور اچ پی HPE DL580 GEN10 و پشتیبانی از ۲۰ عدد درایو NVMe در کنار ابزار های مدیریتی از جمله HPE OneView و HPE iLO 5 از جمله قدرتمند ترین و کاربردی ترین سرورهای دنیا است.

سایر ویژگی های سرور های اچ پی HP DL580 G10

طراحی فوق العاده مقیاس پذیر سرور HP DL580 G10 که یک سرور ۴U است همراه با Processor ها و حافظه های جدید در کنار FlexibleLOM Adapter ها با رنج سرعت بالا (۱GbE تا ۲۵GbE) آماده انطباق پذیری کامل با تغییر در نیازهای آینده سازمان ها است.

سیستم هوشمند طراحی شده HPE با استفاده کردن از یک سری پروفایل های سفارشی (customized profiles) که منابع داخلی را تنظیم می کنند، بازده دستگاه را به خصوص برای Workload های حساس به تأخیر افزایش می دهند.

طراحی شاسی با انعطاف پذیری بالا با قابلیت پشتیبانی از ۴۸ درایو SFF در دو مدل SAS/SATA

پشتیبانی از حداکثر ۴ منبع تغذیه ۸۰۰ یا ۱۶۰۰ وات با بهره وری ۹۶ % سطح بالایی از Redundancy را ارائه کرده است.

 

خروج از نسخه موبایل