نماد سایت شرکت آرسس

سرور اچ پی HPE ProLiant ML10 Gen9

سرور اچ پی HPE ProLiant ML10 Gen9

سرور اچ پی HPE ML10 GEN9 دریک نگاه

آیا به دنبال سروری سطح پایین هستید که در عین ارزانی، کارا و مطمئن باشد؟ سرور ML10 سروری مناسب برای کسب و کارهای کوچک و خانگی شماست که تهیه و راه‌اندازی آن آسان است. سرور ML10 در واقع یک Mini Tower است و قیمت ارزان آن، این سرور را به اولین جایگزین مناسب برای ورک استیشن‌های قبلی تبدیل می‌کند. در این مقاله ویدئوی معرفی اجمالی سرور اچ پی HPE ML10 GEN9 نیز ارایه می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید …

آیا به دنبال سروری سطح پایین هستید که در عین ارزانی، کارا و مطمئن باشد؟ سرور HPE ML10 GEN9 سروری مناسب برای کسب و کارهای کوچک و خانگی شماست که تهیه و راه‌اندازی آن آسان است. سرور HPE ML10 GEN9 در واقع یک Mini Tower است و قیمت ارزان آن، این سرور را به اولین جایگزین مناسب برای ورک استیشن‌ های قبلی تبدیل می‌کند. این سرور اچ پی در واقع ارزان‌ترین سرور پرولیانت اچ پی است. شرکت‌های SMB هدف این سرور هستند خصوصا آن‌هایی که به دنبال استفاده از Microsoft Office365 و Azure هستند اما در عین حال نیز می‌خواهند از سرویس شبکه محلی و پشتیبان‌گیری نیز استفاده کنند. ارتقا پذیری آن حجم‌های کاری موردنیاز را تامین کرده و کارایی آن نیز امکان از دست رفتن داده را کاهش می‌دهد. این سرور ایستاده و تک پردازنده اچ پی، با داشتن کمترین قیمت، می‌تواند اولین سرور شما باشد.

سرور ML10 از جدیدتریت سرور های تاور یا ایستاده شرکت اچ پی می‌باشد .در ادامه توضیح مختصری در مورد این سرور ارایه داده می‌شود . CPU های سری Intel® Xeon® E3-1200 v5 product family; Intel® Pentium®; Intel® Core™ i3 را پشتیبانی میکند .این سری از پردازنده ها ۲ و یا حداکثر ۴ core را دارا میباشند. دارای یک اسلات CPU میباشد. اگر بخواهیم این سرور را به صورت Rackmount استفاده کنیم باید از Rackmount kit متناسب این سرور استفاده کنیم که در این صورت این سرور ۴ یونیت از رک را اشغال میکند . بر روی این سرور ۴ اسلات Expantion وجود دارد.
این سرور ۴ اسلات مموری دارا میباشد . و ماکزیمم مقدار مموری که میتوان بر روی سرور HP ML10 G9 قرار داد ۶۴GB میباشد. بر روی این سرور نهایتا ۶ عدد هارد LFF یعنی ۳.۵ اینچی میتوان قرار داد که در این صورت حجم در دسترس بر روی این سرور برابر ۲۴ ترابایت میشود. بر روی این سرور به صورت OnBoard یک کارت شبکه Intel® Ethernet Connection I219-LM تک پورت و یک storage controller Integrated SATA RAID وجود دارد.

Processor family Intel® Xeon® E3-1200 v5 product family; Intel® Pentium®; Intel® Core™ i3
Number of processors ۱
Processor core available ۲ or 4
Form factor (fully configured) ۴U
Power supply type (۱) Multi-output
Expansion slots (۴) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpecs
Memory, maximum ۶۴GB
Memory slots ۴ DIMM slots Maximum
Memory type DDR4 UDIMM
Drive description (۶) LFF SATA
Non-hot plug, depending on model
قیمت پایین

سرور HP ML10 G9 برای کسب و کارهای خانگی و کوچک که به دنبال ویژگی‌های سرور و کارایی هستند، سروری مناسب بوده و دارای کم‌ترین قیمت است. محبوبیت سرور HP ML10 G9 به علت داشتن قیمت پایین و در عین حال پشتیبانی از بسیاری از اپلیکیشن‌ها مانند فایل سرور و سرویس شبکه است.

سرور HP ML10 G9 دارای ماژول تعبیه شده Intel® AMT Management است که کنسول کنترل از راه دور، مرورگر وب GUI و امکان روشن و خاموش کردن از راه دور را دارد. در واقع این ویژگی مدیریتی جایگزینی برای iLO شده است.

چیپست اینتل سرور ML10 از RSTe SATA RAID پشتیبانی می‌کند که کارایی را برای حجم‌های کاری فراهم می‌کند.

انعطاف‌ پذیری

کارایی و ارتقاپذیری آن، نیازهای کسب و کارهای درحال رشد و کم بودجه را فراهم می‌کند:

سرور HPE ProLiant ML10 Gen9 حداکثر تا ۶LFF را پشتیبانی می‌کند و امکان افزایش اسلات I/O نیز فراهم هست.

پیکربندی آن شامل UEFI است که هم از راه دور و هم به صورت محلی با Intelligent Provisioning و یا Scripting Toolkits قابل راه‌اندازی است.

این امکان نیز وجود دارد که در صورت تمایل از HPE H241 Smart Host Bus Adapter نیز استفاده کنید تا بتوانید از حالت HBA یا RAID ساده بهره برید. در حالت RAID ساده می‌توانید RAID 0، RAID 1 و RAID 5 را با قابلیت انتخابی HPE Secure Encryption فراهم کنید.

پورت خروجی آن از نوع Display Port است و از VGA پشتیبانی نمی‌کند. در ضمن امکان پیاده‌سازی ESX نیز وجود ندارد.

طراحی

با طراحی شبیه ورک استیشن ولی با کارایی بالا:

پردازنده گرافیکی (GPU) در این سرور اچ پی، One Double Wide و Two Single Wide را پشتیبانی می‌کند که در اپلیکیشن‌های گرافیکی و VDI که سرویس‌های اقتصادی، آموزشی، تحقیقات علمی و تصویربرداری پزشکی انجام می‌شود، کاربرد دارد و در نتیجه کارایی بسیار بالا می‌رود.

این سرور اچ پی از پردازنده Intel Xeon® E3-1200 v5 پشتیبانی می‌کند که ۴ یونیته است و کارایی و بهره‌وری بالایی را فراهم می‌کند. ML10 از جدیدترین نسل پردازنده اینتل یعنی Skylake استفاده می‌کند که شامل پنتیوم و Core i3 و زئون است و با قیمت‌های متفاوت در دسترس است.

ML10 G9 با داشتن تکنولوژی سروری امکان استفاده شبانه‌روزی با قابلیت اطمینان و طول عمر بالا را فراهم می‌کند.

خروج از نسخه موبایل