نماد سایت شرکت آرسس

سرور اچ پی HPE ProLiant ML150 Gen9

سرور اچ پی HPE ProLiant ML150 Gen9

سرور اچ پی HPE ProLiant ML150 Gen9 دریک نگاه :

سرور اچ پی ML150 Gen9 مخصوص کسب‌وکارهای کوچک و متوسط طراحی شده که دو پردازنده را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند هم به صورت ایستاده و هم به صورت رک‌مونت و قابل نصب در رک استفاده شود. سرور HPE ML150 G9 هوشمندی تعبیه شده در آن، وجود تعادل بین ذخیره‌سازی، کارایی، بهره‌وری و قابل مدیریت بودن و همچنین وجود فضای خالی در آن در جهت ارتقای سیستم در آینده، همه و همه در سرور HPE ML150 G9 جمع شده‌اند.  آیا به دنبال سرور ایستاده‌ای هستید که توانایی استثنایی برای تأمین نیازهای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، و در حال رشد را داشته باشد؟ سرور اچ پی ML150 Gen9 ، تاور سروری با عمق تقریبا ۶۱ سانتیمتر است که برای کسب‌وکارهایی با بودجه محدود می‌تواند ارزشمند باشد.

سرور HPE ML150 G9 پردازنده‌های Intel® Xeon® E5-2600 v4 می‌تواند Essential Performance را فراهم کند. با وجود نوآوری در سرور HPE ML150 G9 ، مدیریت و پیاده‌سازی به سادگی انجام می‌گیرد و کسب‌وکار شما می‌تواند به طور پیوسته به این مزایا دست یابد. برحسب نیازهای خود می‌توانید سرور HP ML150 GEN 9 را ارتقا دهید و در کل ارزش تجاری بالایی را نصیب شما می‌کند. سرور HP ML150 GEN 9 کارایی و بهره‌ وری را هم برای سازمان‌های کوچک و هم سازمان‌های متوسط که در حال رشد هستند، فراهم می‌کنند.

ویژگی‌های سرور HP ML150 GEN 9

سرور HP ML150 GEN 9 از پردازنده‌های ۱۸ هسته‌ای پشتیبانی کرده و ۱۲۰W، هم کارایی و هم بهره‌وری را افزایش می‌دهد. سرور HP ML150 GEN 9 از Data Loss و Downtime که با وجود مدیریت خطای بهینه شده ممکن شده جلوگیری میکند؛ همچنین در سرور HP ML150 GEN 9 کنار ۱۶ اسلات DIMM از نوع HPE DDR4 SmartMemory می‌تواند کارایی در حجم کاری و کاهش مصرف برق را نتیجه دهد.
کنترلرهای پشتیبانی شده روی سرور HP ML150 GEN 9 عبارتند از: کنترلرهای تعبیه شده SATA HPE Dynamic Smart Array B140i برای حالت Boot و Data؛ انتخاب کنترلرهای HPE Smart Array برای افزایش کارایی، دسترس‌پذیری داده؛ تکنولوژی ۱۲ Gb/s SAS یا  HPE Smart HBA که قابلیت اتصال SAS با کارایی بالا را دارد و هم در حالت HBA و هم حالت RAID ساده قابل اجراست. پشتیبانی از کارت گرافیک‌های پیشرفته: two single wide و one double wide، که باعث افزایش سرعت در کارایی و اپلیکیشن‌های گرافیگی و VDI می‌شود. این اپلیکیشن‌ها ممکن است در آموزش، سرویس‌های اقتصادی، تحقیقات علمی و تصویربرداری پزشکی استفاده شوند. طراحی دوسوکته این سرور، انعطاف‌پذیری در پیکربندی و امکان ارتقا را فراهم می‌کند تا نیازها، اتصالات و قابیلت‌های متنوعی قابل ارایه باشد.
قابلیت افزونه‌های منعطف مانند ۶ اسلات افزونه PCI (PCIe)، ۸ پورت USB و تنوع منابع تغذیه . سروری جمع‌وجور با عمق ۶۱ سانتیمتر که فضایی عالی را به منظور ارتقا در آینده ذخیره می‌کند و برای کسب‌وکارهای در حال رشد مناسب است که محیط کاری جمع‌وجوری دارند. ارتقاپذیری را با ظرفیت‌های بالاتر هارد فراهم می‌کند: ۱۰ عدد هارد LFF و ۱۶ عدد هارد SFF و افزونه‌های بهبودیافته I/O . با استفاده از استاندارد بهبودیافته دمای محیط که با ASHRAE A3 فراهم می‌شود، می‌تواند مشتریان را در کاهش هزینه‌های کولینگ همراهی کند.

Processor speed: ۲٫۴MHz
Memory slots: ۱۶ DIMM slots, Maximum
Expansion slots (۶) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpecs
Network controller: Broadcom 5717 Dual-port 1GbE 2 Ports per controller
Power supply type (۱) Multi-output
Expansion slots (۴) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpec
Memory, maximum ۵۱۲GB
Memory slots ۱۶ DIMM slots, Maximum
Memory type DDR4 SmartMemory
Drive description • (۴) LFF SAS/SATA or
• (۱۰) LFF SAS/SATA or
• (۸) SFF SAS/SATA or
• (۱۶) SFF SAS/SATA

مدیریت زیرساخت

سرور اچ پی ML150 Gen9 به دنبال سادگی در پیاده‌سازی سرور است که با مدیریت چندلایه‌ای محقق می‌شود. با وجود HPE Integrated Lights-Out (iLO) می‌توانید به نیازهای درحال رشد خود پاسخ دهید. داشبورد شخصی‌شده آنلاین آن، برای مانیتورینگ سلامت زیرساخت همگرا یا Converged Infrastructure و همچنین پشتیبانی از مدیریت HPE Insight Online فراهم است. در پیکربندی در حالت بوت UEFI یا Unified Extensible Firmware Interface، نظارت لوکال و یا از راه دور فراهم است که به وسیله  Intelligent Provisioning و یا ابزار Scripting Toolkits تامین می‌شود. در سرور اچ پی ML150 Gen9 ، آپدیت Firmware و درایورها بهینه شده و باعث کاهش Downtime می‌شود که تامین آن بر عهده Smart Update است.

Smart Update خود شامل SUM یا Smart Update Manager و SPP یا Service Pack for ProLiant است. به طور کلی این سرور اچ‌پی ارایه دهنده New Style IT است و سادگی و سرعت را برای مدیریت کسب‌وکار شما فراهم می‌کند.
قابلیت اطمینان و خدمات جهانی ۲۴ ساعته به همراه ابزارهای مدیریتی بی‌نظیر و از راه دور، باعث کاهش هزینه‌های سفر می‌شود و در عین حال زمان پاسخگویی به مشتری (Resolution Time) نیز بهبود یافته است.
در دسترس‌پذیری جهانی، خدمات و پشتیبانی از گستره وسیعی از خدمات از نصب گرفته تا پشتیبانی‌هایی از نوع Extended Support.

خروج از نسخه موبایل