نماد سایت شرکت آرسس

سرور اچ پی HPE Proliant ML30 Gen9

سرور اچ پی HPE Proliant ML30 G9

سرور HPE ML30 GEN 9 دریک نگاه

آیا شعبه یا دفاتر راه دور شما به سروری نیاز دارند که دسترس‌ پذیر و قابل ارتقا باشند تا نیازهایی که در نتیجه تغییر کسب و کار خود دارید را برآورده کنند؟ سرور HPE ML30 GEN 9 یک سرور hp ایستاده و تک پردازنده است که با هزینه‌ای کم قابل تهیه بوده و در عین حال دارای کارایی بالاست؛ سرور ML30 مطابق با نیازهای رشد تجارت شما، توسعه می‌یابد. در نتیجه سرور ML30 برای کسب و کارهای کوچک و دفاتر و شعبات راه دور بسیار مناسب است. سرور ML30 اولین سروری است که بعد از تفکیک HP به دوشرکت، توسط شرکت HPE ارایه شده و جایگزین سرور ML310 G8 v2 است. اما ویژگی‌های نوآورانه سرور ML30 مدیریت ساده، بهبود ابزار ذخیره‌سازی و صرفه‌جویی بیشتر در انرژی است که کاهش TCO را نتیجه می‌شود.

سرور HPE PriLiant ML30 Gen9 یک سرور ایستاده و تک پردازنده است که با هزینه‌ای کم قابل تهیه بوده و در عین حال دارای کارایی بالاست و مطابق با نیازهای رشد تجارت شما، توسعه می‌یابد. در نتیجه برای کسب و کارهای کوچک و دفاتر و شعبات راه دور بسیار مناسب است. پس به طور کلی سرور ML30 برای Home Office ها، Remote Branch Officeها و کسب وکارهای درحال رشد ایده‌آل است. از آنجاییکه هم کارایی و هم ارتقاپذیری را به هم ارایه می‌دهد، نیازهای رشد را برآورده می‌کند.

سرور HPE ML30 GEN 9 اولین سروری است که بعد از تفکیک HP به دوشرکت، توسط HPE ارایه شده و جایگزین سرور ML 310 G8 v2 است اما ویژگی‌های نوآورانه متنوعی در آن لحاظ شده که می‌توان به مدیریت ساده، بهبود ابزار ذخیره‌سازی و صرفه‌جویی بیشتر در انرژی که کاهش TCO را نتیجه می‌شود، اشاره کرد. این سرور از ظرفیت ذخیره‌سازی فوق‌العاده‌ای پشتیبانی می‌کند. محیط‌های کاری که این سرور برای آنها ایده‌آلند عبارتند از: فایل، پرینت، وب و اپلیکیشن‌های تجاری عمومی. سرور ML30 از سرور های ایستاده شرکت اچ پی میباشد که میتواند یکی از CPU های سری Intel® Xeon® E3-1200 product family; Intel® Xeon® E3-1200 v5 product family; Intel® Core™ i3; Intel® Pentium® را پشتیبانی کند.که این پردازشگر ها ۲ و یا نهایتا ۴ هسته را دارا میباشند. این سرور ها به صورت ایستاده میباشند ولی در صورت نیاز میتوان با استفاده ازRackmount kit این سرور را درون رک قرار داد مه در این صورت این سرور ۴ یونیت از رک را اشغال میکند.
سرور HPE ML30 GEN 9 دارای ۴ Expansion slots دارا میباشند و ۴ اسلات مموری را دارا میباشد و مموری های از نوع DDR4 از نوع UDIMM را دارا میباشد . و ماکزیمم مموری که میتوان بر روی این سرور قرار داد ۶۴GB میباشد .در مورد استوریج بر روی این سرور میتوان ۸ عدد هارد SFF و یا ۴ هاردLFF از انواع هارد های SAS یا SATA یا SSD قرار داد. دارای یک کارت شبکه ۳۳۲i Ethernet Adapter که دارای سرعت دو پورت با سرعت ۱Gb میباشد قرار دارد. سرور HPE ML30 G9 میتواند یکی از دو استوریج کنترولر های Smart Array P440 یا Dynamic Smart Array B140i را دارا باشد. همچنین سرور HPE ML30 GEN 9 از پورت ILO پشتیبانی میکند.

Processor family Intel® Xeon® E3-1200 product family; Intel® Xeon® E3-1200 v5 product family; Intel® Core™ i3; Intel® Pentium®
Number of processors ۱
Processor core available ۴ or 2
Form factor (fully configured) ۴U
Power supply type (۱) Multi-output
Expansion slots (۴) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpec
Memory, maximum ۶۴GB
Memory slots ۴ DIMM slots Maximum
Memory type DDR4 UDIMM
Drive description (۴) LFF SAS/SATA/SSD or , (8) SFF SAS/SATA/SSD Hot , plug and/or Non-hot plug, depending on model
مدیریت یکپارچه

مدیریت Easy-to-Use سرور HPE ML30 G9 سازگار و منعطف آن را به سروری برجسته تبدیل می‌کند که برای Front Office بسیار مناسب است و پشتیبانی و مدیریت پکپارچه در سرور HPE ML30 G9 توسط ابزارهایی که در ادامه معرفی می‌شود، به صورتی بسیار ساده و کارآمد قابل استفاده است. ابزارهای مدیریتی سرور HPE ML30 G9 عبارتند از:
۱– سرور HPE ML30 GEN 9 دارای HPE iLO Management Engin است که به صورت استاندارد روی همه سرورهای پرولیانت نسل نه اچ پی نصب شده است.
۲– سرور HPE ML30 G9 دارای HPE Insight Control قابلیت‌های پیشرفته مدیریتی را برای زیرساخت سرور پرولیانت اچ پی فراهم می‌کند. سرور HPE ML30 G9 دارای HPE iLO پیشرفته در واقع یک مولفه کلیدی و اصلی است که عملکرد از راه دور سرور را بهبود می‌بخشد در نتیجه هزینه‌های سفرهای لازم در زمینه IT را کاهش داده و در عین حال زمان لازم برای رفع مشکل ایجاد شده برای مشتری را کاهش می‌دهد. با HPE Insight Online که در HPE Insight Remote Support ارایه می‌شود، امکان مانیتورینگ ۲۴ ساعته از راه دور فراهم می‌شود و در ضمن دسترسی در هر زمان و هر مکان به وضعیت IT و پشتیبانی را نیز فراهم می‌کند.
۳HPE Smart Update باعث کاهش زمان Deployment و پیچیدگی آپدیت می‌شود زیرا آپدیت زیرساخت سروری در دیتاسنتر به صورت سیستماتیک انجام می‌شود. HPE Smart Update شامل موارد زیر است:

حفاظت از داده

حفاظت از داده به صورت Near-Continuous Data Protection یا Near CDP انجام می‌شود که یک اصطلاح عمومی برای محصولات بکاپگیری و ریکاوری است. گزینه‌هایی که Smart Array در سرور HPE ProLiant ML30 Gen9 ارایه می‌دهد شامل موارد زیر است:
Business RAID Mirroring
Striping Capability
این ویژگی‌ها از داده‌های Critical هنگام ذخیره داده در Flash-Backed Write Cache یا FBWC محافظت می‌کند و از داده‌ها هنگام بروز اتفاقاتی چون قطعی برق، خرابی تجهیزات، خطاهای انسانی و حملات ویروسی محافظت می‌کند.
HPE Smart Drives برای بهبود Serviceability بسیار موثر است و از Data Loss جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های آن می‌توان به “نمایش وضعیت به صورت آیکون” و Do Not Remove LED اشاره کرد. ویژگی مهم و بارز پورت iLO، افزایش امنیت و انتقال سریعتر داده‌ها است. حافظه ECC نیز کسب و کار را از Data Loss و Downtimeهای سیستمی غیر مترقبه، محافظت می‌کند.

انعطاف‌ پذیری

ویژگی انعطاف‌پذیری می‌تواند نیازهای در حال تغییر کسب و کار را منظور کند. سرور HPE PriLiant ML30 Gen9 با داشتن HPE Smart Drives امکان افزودن درایوهای بیشتری را فراهم می‌کند که شامل Drive Cage هایی با ۴ عدد LFF و ۸ عدد SFF است. در نتیجه انعطاف‌پذیری را برای افزایش ظرفیت استوریج لوکال شما فراهم می‌شود. به ازای هر اسلات، حداکثر ۸ ترابایت را پشتیبانی می‌کند.این سرور اچ پی دارای حافظه ۲۱۳۳ MHz DDR4 است که حداکثر ۴ عدد DIMM (حداکثر ۶۴GB) را پشتیبانی می‌کند تا افزایش کارایی تامین شود. ۴ عدد اسلات PCIe 3.0 دارد که افزایش کارایی I/O را ارایه می‌دهد.
اتصالات شبکه‌ای یکپارچه باعث افزایش مزایای زیرساخت Converged می‌شود.
سرور HPE PriLiant ML30 Gen9 با سوییچ‌های ۲۴ پورت سری HPE 1810 سازگارند و هم Connectivity و هم Data Availability را افزایش می‌دهد. Common Pool Resources and Application باعث می‌شود انعطاف‌پذیری و سادگی بسیار زیاد در عملیات‌ها به وجود آید. سوییچ‌های سری HPE PS1810 دارای رابط کاربری User-Friendly است که دیدی کلی از سرورها و شبکه ارایه می‌دهد که در نتیجه می‌توان محیط‌های کاری را اولویت‌بندی کرد.

خروج از نسخه موبایل