نماد سایت شرکت آرسس

بریم سرور سوپر میکرو مدل ۸۱۵TQ-600B رو بهتر بشناسیم

سرور - سوپرمیکرو - سوپر میکرو - سوپر مایکرو - سوپرمایکرو - supermicro - سرور supermicro - فروش سرور - خرید سرور - قیمت سرور - سرور سوپرمیکرو - سرور سوپر میکرو - سرور سوپر مایکرو - سرور سوپرمایکرو

سرور - سوپرمیکرو - سوپر میکرو - سوپر مایکرو - سوپرمایکرو - supermicro - سرور supermicro - فروش سرور - خرید سرور - قیمت سرور - سرور سوپرمیکرو - سرور سوپر میکرو - سرور سوپر مایکرو - سرور سوپرمایکرو

این سرور یک کیس ۱U می‌باشد این به این معنی هست که اندازه ارتفاع آن حدود ۴٫۳ سانتی متر است. ابعاد این سرور به شرح ذیل میباشد :

ارتفاع :۴۳ میلی‌متر، عرض : ۴۳۷ میلی متر و عمق : ۶۵۰ میلی متر

بک پلین (BACK PLANE) این نوع از سرور ۴ عدد هارد ۳/۵ اینچ SATA ، SAS و یا هاردهای SSD را ساپورت میکند که هر کدام از این هارد ها می‌تواند ظرفیت خاص خودشون را داشته باشد؛این مطلب رو هم میتوانمی اضافه کنیم که در صورت استفاده از ۳ هارد یا بیشتر در این نوع سرور، میتوان آن را به RAID 5 تبدیل کرد که خیلی کاربردی جهت حفظ اطلاعات است و به هیچ عنوان اطلاعات شما از بین نخواهد رفت.

منبع تغذیه یا پاور این سرور از جنس پلاتینیوم (Platinum) است و مقدار ولت خروجی آن  برابر ۶۰۰ وات می‌باشد که در مشخصه این سرور نیز به آن اشاره شده است.

این سرور مجهز به ۴ عدد فن است که روی آن به صورت ON BOARD وجود دارد و در صورت استفاده از ۲ پردازنده یا CPU در این سرور، باید ۲ فن دیگر (Optional 2 x fans for AOC cooling) هم به آن اضافه شود که در کل میتوان 6 فن در آن جاگذاری کرد.

مادربرد هایی که میتوان روی این سرور قرار داد به شرح ذیل میباشد :

X9DRW-iF X9DRW-3F
X9SRW-F X9SRW-3F
X10DRW-i X10DRW-iT
X9DRD-iT+ X9DRD-CT+
X10DDW-i X10SRW-F
X9DRD-CNT+ X10DDW-iN
X10DRW-ET X10DRW-NT
X10DRW-N X10DRW-E

سیستم خنک کننده این سرور به صورت پسیو (Passive) می‌باشد به این معنی که فن های خنک کننده  به صورت جداگانه از هیت سینک (Heat Sink) در جای مشخص خودشان قرار میگیرند و مادربرد هیت سینک (Heat Sink) و سی پی یو (CPU) را خنک می‌کند. در واقع فن بر روی هیت سینک قرار نمیگیرد و جداگانه عمل می‌کند.

از این نوع سرور سوپرمیکرو می‌توان برای کارهایی از قبیل  حسابداری، گرافیکی، شبکه های کوچک، وب سرور و دامین کنترولر  بهره مند شد.

خروج از نسخه موبایل