نماد سایت شرکت آرسس

خرید سرور و تجهیزات شبکه از بزرگترین واردکننده تجهیزات شبکه ایران

سرور و تجهیزات شبکه - بزرگترین تامین کننده سرور و تجهیزات شبکه در ایران - شرکت آرسس پارت پرداز

سرور و تجهیزات شبکه - بزرگترین تامین کننده سرور و تجهیزات شبکه در ایران - شرکت آرسس پارت پرداز

شرکت آرسس پارت پرداز قرن ، بزرگترین تامین کننده و عرضه کننده سرور و تجهیزات شبکه در ایران

با توجه به اینکه سرور و تجهیزات شبکه از دسته تجهیزات زیرساختی و استراتژیک محسوب می‌شوند، بهتر است در انتخاب برند آنها و همچنین اصالت تجهیزات دقت ویژه‌ای به خرج دهید، در بازار، سرور و تجهیزات شبکه بدون برند یا با برندهای ناشناخته و درجه چندم جهانی و یا با برچسب تقلبی برند اصلی با قیمت‌های بسیار مناسب وجود دارند که متأسفانه طول عمر آن‌ها بسیار کوتاه است و کیفیت خوبی ندارند. سعی کنید سرور و تجهیزات شبکه انتخابی خود را از بین برندهای مطرح و معتبر جهانی انتخاب کنید.

فراموش نکنید که بازار تجهیزات شبکه یکی از پیچیده ترین بازارهاست و پیدا کردن تجهیزات اصلی بسیار مشکل است.همچنین در مورد سرور فراموش نکنید که سرور انتخابی شما باید حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد قابلیت ارتقا را در مقایسه با مشخصات فعلی آن دارا باشد. ممکن است به هر دلیلی پس از گذشت مدتی استفاده، نیاز به ارتقا و اضافه کردن پردازنده، رم یا هارددیسک داشته باشید. پس سرور انتخابی شما باید فضای مناسب برای اضافه کردن قطعات و ارتقای سخت‌افزاری را داشته باشد.

به نوع ضمانت و شرکت تأمین‌کننده توجه کنید !

گرچه میزان خرابی در سرورها بسیار کمتر از میزان خرابی در رایانه‌های شخصی است، قطعات سرور در مقایسه با قطعات رایانه‌های شخصی، گران‌تر هستند و ممکن است خرابی یک قطعه کوچک در سرور، هزینه گزافی داشته باشد. بنابراین ضمانت در خرید سرور و تجهیزات شبکه، موضوع فوق‌العاده مهمی است.
در حال حاضر بسیاری از سرورهای یک یا چند برند در بازار ایران، بدون ضمانت به فروش می‌رسند یا دارای یک سال ضمانتی هستند که قطعات اصلی مانند پردازنده‌ها یا منابع تغذیه مشمول ضمانت نمی‌شوند و این بر خلاف اصول ضمانت اولیه شرکت تولیدکننده سرور است.
سعی کنید در هنگام خرید سرور و تجهیزات شبکه، به مدت زمان ضمانت، شرایط آن و محل ارائه ضمانت دقت کنید و سرور را از عرضه‌کنندگان معتبر بخرید.

شرکت آرسس پارت پرداز قرن ، بزرگترین واردکننده و تامین کننده مستقیم سرور و تجهیزات شبکه کشور با پشتوانه عظیم مجموعه هلدینگ خود آماده ارائه و عرضه مستقیم سرور و تجهیزات شبکه با ضمانت معتبر و بهترین کیفیت می باشد.این شرکت تامین کننده طیف وسیعی از برندهای معتبر جهانی مانند : Cisco , HPE , IBM , Lenovo , Dell , Microtik , Supermicro , Huawei و … می باشد.

آرسس پارت، نبض تجهیزات شبکه

واحد فروش : 77538205-021
واحد فنی و پشتیبانی : 77538696-021 | 77531760-021
info@arsess-co.com
خروج از نسخه موبایل