نماد سایت شرکت آرسس

مروری به معرفی سرور DL20 Gen 9

سرور DL20 Gen 9

سرور DL20 Gen 9

DL20 Gen 9

سرور DL20 Gen 9 که این سرور در صورت نصب شدن بر روی رک مقدار یک یونیت از فضای رک ما را اشغال خواهد کرد .

سرور DL20 Gen 9 یک اسلات پردازنده و تعداد ۴ اسلات مموری است . برای قرار دادن پردازنده بر روی این سرور میتوانیم از سری پردازنده های Intel® Xeon® E3-1200 v6 product family و یا Intel® Core™ i3 و یا Intel® Pentium و یا Intel® Xeon® E3-1200 v5 product family انتخاب نمیاید ، که با این پردازنده ها شما حداقل ۲ و حداکثر ۴ هسته پردازشی در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

در مورد مموری های قابل استفاده بر روی این سرور هم موضوع قابل توجه این هست که این مموری ها از تکنولوژی Advanced ECC برای تصحیح اطلاعات استفاده میکنند .

ترکیبی عالی از کارایی و بهره‌وری

سرور DL20 Gen 9 ، قابلیت در بر گرفتن درایو های SFF و LFF  را داراست  . که در صورتی که بخواهیم از درایو های LFF استفاده کنیم میتوانیم ۲ درایو و در صورت استفاده از درایو های SFF  تعداد ۴ درایو میتوان بر روی این سرور قرار داد . این درایو ها میتوانند SAS ، SATA و یا SSD باشند . که متناسب مدل درایو خریداری شده و همچنین بک پلین موجود بر روی سرور میتوان از درایو های Hot plug و یا غیر Hot plug بر روی این سرور استفاده کرد .

سرور DL20 Gen 9 بر روی خود یک ساتا کنترلر بع مدل B140i به صورت OnBoard  دارا میباشد و در صورت نیاز به درایو های SAS میبایست از استوریج کنترلر های دیگر مثل P440 بر روی سرور خود استفاده نماییم .

سرور DL20 Gen 9 از یک کارت شبکه ۲ پورت به مدل 332i بر خوردار است که این کارت شبکه میتواند اطلاعات را با سرعت یک گیگابیت در ثانیه انتقال دهد .

یکی از قابلیت هایی که شرکت اچ پی برای اسان تر شدن مدریت سرورهای خود بر روی این سرورها قرار داده است قابلیت ILO میباشد که این سرور نیز از این قابلیت مستثنی نبوده از یک پورتILO بر خوردار بوده و برای انجام کارهای مدریتی بر روی این سرور میتوانیم از این پورت استفاده کنیم .

خروج از نسخه موبایل