نماد سایت شرکت آرسس

سرور HPE ProLiant DL580 G10 نسل دهم سرورهای کمپانیHP

سرور DL580 G10 - خرید سرور اچ پی DL580 G10 - سرور رکمونت اچ پی - سرور اچ پی

سرور DL580 G10 - خرید سرور اچ پی DL580 G10 - سرور رکمونت اچ پی - سرور اچ پی

سرور DL580 G10 : قدرتمند و مطمئن

سرور DL580 G10 یکی از محصولات فوق العاده قدرتمند شرکت معظم HP است.اینبار از آرسس پارت قصد بررسی اجمالی سرور DL580 G10 را داریم.

کمپانیHP سرورهای سری PROLIANT خود را با نسل جدید یعنی نسل دهم به روز کرده و مدعی شده که این سرورها امن ترین زیرساخت موجود در بازار است.زیر ساخت سرورهای جدید (سرورهای نسل دهم) از نظر امنیت بهترین زیرساخت موجود است.
براساس تحقیقات انجمن حسابرسی و کنترل سیستم های اطلاعاتی (ISACA)، بیش از نیمی از تمام متخصصان امنیت سایبر حداقل یک مورد از سیستم عامل های آلوده به بدافزار در سال گذشته را گزارش دادند. HPE بر روی یک ویژگی امنیتی جدید، سطوح حافظه پایدار و مدل کسب و کار پیش پرداختی و قابلیت مدیریت برتر سرورها، متمرکز شده است .
این ویژگی جدید امنیتی در Firmware سرور نهفته است که ” ریشه اعتماد سیلیکونی (silicon root of trust)” نام دارد و شامل تکنولوژی های رمزنگاری و تشخیص نقص می باشد که با زنجیره امنیتی HPE و خدمات امنیتی HPE Pointnext تکمیل شده است. HPE ادعا می کند هیچ سرور دیگری تا این سطح از امنیت برخوردار نبوده است.آن هم در ILO سفارشی ساخته شده در HPE Silicon است که هدف آن خنثی کردن حملات و توقف سرویس دهنده های مبدأ حمله با اجرای کد نرم افزاری می باشد . HPE گفته است، ILO دارای یک اثر انگشت ناپایدار در سیلیکون است که مانع از راه اندازی سرور می گردد مگر این که Firmware با اثر انگشت سازگار باشد .

 سرور HPE ProLiant DL580 G10 از کمپانیHP

 

یکی از محصولات قدرتمند و جدیدی که کمپانیHP از سرورهای نسل دهم روانه بازار کرد سرور DL580 G10 می باشد . سرور DL580 G10 از جمله سرورهای ایمن ، توسعه پذیر و 4P است که قابلیت های ویژه ای نظیر کارایی بالا ، دسترس پذیری آسان و مقیاس پذیری  را ارائه می دهد . سرور DL580 G10  علیرغم تمام امکاناتی که ارائه می دهد دارای فرم فاکتور 4U است ، در واقع قابلیت بهینگی فضای مورد استفاده در رک را دارد .
این محصول قدرتمند از پردازنده ی Intel® Xeon® Scalable پشتیبانی می کند که تا 28% افزایش عملکرد را ارائه می دهد.در واقع سری Intel® Xeon® Scalable با عملکرد نسبتاً بالا نسبت به نسل قبلی مانند E5-2600 ، تفاوت های زیادی را در عملکرد و سرعت پردازش سرور ایجاد می کند که در کنار 6 ترابایت حافظه رم و 48 اسلات رم DDR4 2666 MT/s همراه با 16 درگاه PCIe 3.0 و پشتیبانی از 20 عدد درایو NVMe در کنار ابزار های مدیریتی از جمله HPE OneView و HPE iLO 5 از قوی ترین و کاربردی ترین سرورهای روز دنیا می باشد، همچنین سرور DL580 G10 می­تواند عملیات پردازشی و گرافیکی را سر و سامان دهد و عملکرد مناسبی در شبکه داشته باشد.

ویژگی های سرور های HPE نسل دهم

امنیت و قابلیت اعتماد

HPE iLO5 امن ترین و استاندارد ترین سرورهای صنعتی جهان را قادر می سازد که با استفاده از تکنولوژی HPE Silicon Root of Trust ، از سرورهای خود در برابر حملات محافظت کرده ، نفوذ بالقوه را شناسایی و Firmware اصلی سرور خود را به طور ایمنی ؛ بازیابی کنند.کمپانیHP سرورهای صنعتی خود را به همراه تراشه سیلیکونی سفارشی HPE iLO5 طراحی کرده است .
این سرور ها از لحاظ فیزیکی برای بسیاری از Firmware های اصلی سرور از جمله HPE iLO ، UEFI، IE، ME و SPLD تغییر یافته اند. قابلیتی که تراشه سیلیکون HPE ارائه می دهد ایجاد یک ریشه Trillian سیلیکون واقعی محافظت شده ، می باشد .
علاوه بر فناوری SILICON FINGERPRINT نسل دهم سرور اچ پی دارای ابزار ENTERPRISE SECURITY KEY MANAGER است که به وسیله آن شرکتها میتوانند همه فضاهای ابری، فیزیکی و سرورهای خود بصورت یکپارچه امن سازند. جالب اینکه این فناوری جدید محصول کمپانی NIARA است که کمپانیHP آن را در ماه فوریه خریداری نموده است و به کمک قابلیتهایی نظیر CLEAR PASS و BEHAVIORAL MONITORING میتواند دستگاه های آلوده در شبکه را شناسایی و از دور خارج کند.
و در نهایت سرور های G10 به گفته مشتریان فراتر از حد یک سرور معمولی به عنوان مثال 2U هستند که تا به حال تست شده ، بسیار انعطاف پذیر با نصف زمان Boot Up، توسعه و آماده سازی هوشمند منابع به آسان ترین روش، پشتیبانی از راه دور و ده ها ویژگی دیگر هستند که این محصولات را از موارد مشابه آن ها متمایز کرده است.

خروج از نسخه موبایل