نماد سایت شرکت آرسس

فروش سرور HP (آرسس پارت نبض تجهیزات شبکه با بهترین کیفیت)

سرور hp - قیمت سرور hp - خرید سرور hp - فروش سرور اچ پی - فروش سرور اچپی - سرور اچ پی اصل

سرور hp - قیمت سرور hp - خرید سرور hp - فروش سرور اچ پی - فروش سرور اچپی - سرور اچ پی اصل

سرور HP معتبرترین برند در بازار بوده و به پایداری، دوام و کیفیت معروف هستند، بنابراین بهترین انتخاب برای شرکت‌های بزرگ و مدیریت سرویس‌های حساس می‌باشند.هیولت پاکارد اینترپرایز ( یا به اختصار HPE ) یکی از بزرگترین شرکت‌های آمریکایی مطرح در زمینه تولید سرور، تجهیزات شبکه و ذخیره‌ساز بوده و از شرکت‌های زیرمجموعه برند HP به حساب می‌آید.

شرکت بزرگ آرسس پارت توانسته است مدل‌های متنوع سرور HP را به صورت واردات مستقیم در تعداد بالا، با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی ارائه نماید و قطعا این شرایط بهترین موقعیت برای مدیران شرکت‌ها و ادارات جهت خرید سرور می‌باشد.

کلیه قطعات سرورها اورجینال، شامل یکسال گارانتی آرسس پارت و پنج سال گارانتی HP می‌باشند.

بسیاری از شرکت‌ها از سرورهای اسمبل شده و نامعتبر استفاده می‌کنند که این سرورها به دلیل عدم سازگاری و استفاده از قطعاتی نامرغوب موجب  کرش و هنگ کردن‌های پی در پی، ریست شدن سرور و در نتیجه از دسترس خارج شدن سایت و همچنین احتمال آسیب در انتقال اطلاعات حساس خواهد شد، بنابراین در این سرورها ریسک از دست دادن اطلاعات نیز وجود دارد.

سرورهای HP به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز ، قطعات سفارشی و بسیار با کیفیت که بیشترین سازگاری را با یکدیگر دارند، عملکرد چشم‌گیر و پایداری بسیار بالایی دارند و کمک می‌کنند که همیشه در دسترس باشید.همچنین سرورهای HP از بهترین و معتبرترین برندهای جهان برای یکپارچه سازی سخت افزار سرورهای خود بهره گرفته است.برای خرید سرور HP به ما اعتماد کنید.

مشاورین آموزش دیده و مجرب آرسس پارت با سنجش نوع نیاز شما و معرفی صادقانه تمامی محصولات، سرورها، خدمات، شرایط و مراحل پروژه فضایی ایمن برای تصمیم گیری و خرید شما ایجاد می نمایند,برای خرید سرور و تجهیزات شبکه با ما تماس بگیرید.

واحد فروش : 77538205-021
واحد فنی و پشتیبانی : 77538696-021 | 77531760-021
info@arsess-co.com
آرسس پارت نبض تجهیزات شبکه
خروج از نسخه موبایل