نماد سایت شرکت آرسس

چرا نسل دهم سرور های HPE/ بخش سوم

- HPE ProLiant Dl580 Gen10 - HPE - HPE Proliant - HPE DL580 - Gen10 - Generation 10 - HPE GEN 10 - GEN 10 - سرور - سرور اچ پی - اچ پی - نسل دهم - نسل دهم سرور اچ پی - سرور اچ پی نسل دهم - پرولاینت - دی ال ۵۸۰ - جی ۱۰

- HPE ProLiant Dl580 Gen10 - HPE - HPE Proliant - HPE DL580 - Gen10 - Generation 10 - HPE GEN 10 - GEN 10 - سرور - سرور اچ پی - اچ پی - نسل دهم - نسل دهم سرور اچ پی - سرور اچ پی نسل دهم - پرولاینت - دی ال ۵۸۰ - جی ۱۰

نرم افزار مدیریت زیر ساخت HPE :

مدیریت زیرساخت HPE به توسط مجموعه محصولات ProLiant با قابلیت های مدیریتی انعطاف پذیر، مدیریت تعبیه شده، مدیریت همگرا برای دیتاسنتر های Software-define شده و مدیریت پشتیبانی، ارائه شده است.

حاصل مدیریت سرورهای ProLiant که توسط نرم افزار مدیریت زیرساخت HPE افزایش بهره وری و دقت در کنترل منابع است.

با مجموعه ای غنی از قابلیت هایی که به آسانی قابل دسترسی و استفاده از آن آسان است، مدیریت زیرساخت HPE شامل حوزه های حیاتی مانند استقرار و پیکربندی سرور، سلامت و هشدار، انرژی، برق، مدیریت از راه دور، و دسترسی به اطلاعات گارانتی و قرارداد از طریق یک پورتال مبتنی بر ابر است.

اجزای اصلی و هسته ای که شامل مدیریت زیربنایی HPE هستند، مدیریت تعبیه شده (Embedded Management) ، HPE iLO 5 و HPE OneView هستند.

سرورهای HPE ProLiant با اتوماسیون داخلی HPE ، به گونه ای هوشمند هستند که عملاً خود را مدیریت کنند.

علاوه بر این، ابزارهای اسکریپت مانند Scripting Tool Kit (STK) و همچنین Service Pack برای ProLiant و مدیریت هوشمند بروزرسانی، ابزارهای نگهداری سیستم را فراهم می کنند که به طور سیستمی رک سرور ها و Tower سرور ها  را با یک کلیک به راحتی در ابعاد یک دیتا سنتر بروز رسانی می کنند.

HPE OneView:

HPE OneView یک موتور اتوماسیون زیرساخت است که عملکرد ها را ساده می کند و سرعت ارائه نرم افزار ها و سرویس های جدید را بالا می برد. OneView سطح جدیدی از اتوماسیون مدیریت زیرساخت را با استفاده از رویکرد ایجاد Template ها (Software defined intelligence) برای آماده سازی، بروزرسانی و یکپارچه سازی منابع محاسباتی، ذخیره سازی و زیر ساخت شبکه ارائه می کند و یک API مدرن استاندارد برای مدیریت یکپارچه طراحی شده است.

OneView همچنین امکان یکپارچه سازی سیستم های قدرتمند جدید را بازیر ساخت های قدیمی تر فراهم می کند.

با OneView فرمانروایی کنید:

 توسعه سریع تر زیرساخت ها: با استفاده از قابلیت ایجاد Template ها امکان فراهم سازی سریع و قابل اعتماد منابع مورد نیاز با توجه به احتیاجات نرم افزار ها فراهم شده است.

– دستورالعمل های ساده تر: نظارت مستقل، بروز رسانی آنلاین firmware ها و داشبورد جهانی جدید موجب سادگی دستورالعمل ها در مقیاس بالا تر می شود.

– افزایش بهره وری : API یکپارچه این قابلیت را به توسعه دهندگان می دهد که با استفاده از نرم افزار ها یک زیرساخت یکپارچه در اختیار داشته باشند.

مدیریت از راه دور iLO 5 :

iLo5 که در تمامی سرور های نسل دهم HPE موجود است یک عملکرد مدیریتی بسیار امن را فارغ از وضعیت سخت افزار و سیستم عامل فراهم می سازد و در حالتی که سرور به منبع برق متصل باشد حتی اگر خود سرور خاموش باشد قابل دسترسی است.

iLo بسیار قدرتمند طراحی شده و این اطمینان را می دهد که عملکرد آن در برابر کاربران غیرمجاز کاملاً محافظت شده است، احراز هویت قوی را ارائه می دهد، امتیاز بندی کاربران برای سطح دسترسی و مجوز کاملا قابل تنظیم است، اطلاعات رمزگذاری شده و کلید های امنیتی از دیگر قابلیت های آن است.

راهکار های ذخیره سازی برای سرورهای HPE ProLiant:

با انتخاب دستگاه های ذخیره سازی HPE ، ارزش کامل سرمایه گذاری خود را کسب کنید.

HPE راهکار های Virtualized shared storage و محافظت و نگهداری از اطلاعات را ارائه می دهد و تجربه ای از سرویس، پشتیبانی و مدیریت آسان را در اختیار شما قرار می دهد.

با در کنار هم قرار دادن سرور ها و راهکار های ذخیره سازی ارائه شده به توسط این کمپانی قادر هستید نیازهای خود را در هر ابعادی با به صرفه ترین و راحت ترین حالت برطرف کنید.

سیستم عامل ها و محیط های مجازی:

رک سرور ها و سرور های Tower از Microsoft ، RedHat ، SUSE ، Oracle ، Canonical و ClearOS پشتیبانی کامل می کنند.

و در نهایت سرور های G10 به گفته مشتریان فراتر از حد یک سرور معمولی به عنوان مثال ۲U هستند که تا به حال تست شده ، بسیار انعطاف پذیر با نصف زمان Boot Up، توسعه و آماده سازی هوشمند منابع به آسان ترین روش، پشتیبانی از راه دور و ده ها ویژگی دیگر هستند که این محصولات را از موارد مشابه آن ها متمایز کرده است.

خروج از نسخه موبایل