نماد سایت شرکت آرسس

بررسی کامل بهمراه مشخصات فنی سرور HPE ML350 G9

سرور HPE ML350 G9 - خرید سرور اچ پی - خرید سرور ml350 - خرید سرور g9 - خرید سرور HPE ML350 G9

سرور HPE ML350 G9 - خرید سرور اچ پی - خرید سرور ml350 - خرید سرور g9 - خرید سرور HPE ML350 G9

سرور HPE ML350 G9 سری سرورهای پرولیانت شرکت اچ پی ترکیبی از کارایی ، قدرت ، توسعه‌پذیری، قابل مدیریت و قابل اعتماد بودن و همچنین Serviceability است که آن را به انتخابی برای دیتاسنترهای اینترپرایز، SMB های درحال توسعه و شعبات کسب‌وکارهای بزرگ تبدیل می‌کند و در واقع ترکیب موفقی از دسترس‌پذیری، ارتقاپذیری و Serviceability است.

اینبار نیز از مجموعه بزرگ آرسس پارت قصد بررسی یکی دیگر از سرورهای محبوب شرکت اچ پی را داریم.با آرسس پارت همراه باشید.

پشتیبانی از 12Gb/s SAS و 4 کارت شبکه تعبیه شده 1GbE و بسیاری ویژگی‌های محاسباتی و گرافیکی، از ویژگی‌های برجسته سرور HPE ML350 G9 است. سرور HPE ML350 G9 خود را در هر شرایط و محیط با ساده‌ترین روش ممکن، مدیریت کنید: پیاده‌سازی، آپدیت، مانیتور و نگهداری به سادگی عملی می‌شود. سرور HPE ML350 G9 برای زیرساخت‌های اینترپرایزی و اپلیکیشن‌های Mission Critical مناسب است.

ویژگی‌های جدید سرور HPE ML350 G9

اسلات‌های افزونه و Expansionها در سرور HPE ML350 G9

با وجود 9 اسلات افزونه PCIe و 8 پورت USB، قابلیت تبدیل به سرور رک‌مونت 5 یونیته و تنوع در منبع تغذیه، ظرفیت ارتقاپذیری بالایی را فراهم می‌کند.

این سرور اچ پی با پشتیبانی از کارت گرافیک‌های متنوع در اپلیکیشن‌های گرافیکی و VDI که در سرویس‌های اقتصادی، آموزش، تحقیقات علمی و تصویربرداری پزشکی کاربرد دارند، قابل استفاده است.

کارت شبکه

با پشتیبانی از کارت شبکه‌های Embedded 4x1GbE و امکان انتخاب HPE PCIe standup با سرعت‌های 1GbE و  10GbE و 25GbE، در پهنای باند و فابریک شبکه انعطاف پذیری حاصل می‌شود که می‌توانید با نیازهای در حال تغییر کسب‌وکار خود همراه شده و رشد کنید.

زیرساخت مدیریتی سرور HPE ML350 G9

سرور HPE ProLiant ML350 Gen9 دارای قابلیت‌های مدیریتی قدرتمند و کامل است که توسط ابزار مدیریتی تعبیه شده در آن یعنی HPE iLO فراهم می‌شود و برای پیاده‌سازی، آپدیت و عیب‌یابی قابل استفاده است.

در حالت بوت یعنی Unified Extensible Firmware Interface یا UEFI قابل پیکربندی است. با وجود HPE iLO و ابزارهای زیر می‌توان به صورت حضوری و یا راه دور آن را پیکربندی کرد:

  1. Intelligent Provisioning
  2. Scripting Toolkits

ابزار مدیریتی HPE Insight Online دارای داشبورد شخصی‌شده و آنلاینی است که سلامت زیرساخت را مانیتور کرده و سرور را مدیریت می‌کند.

 HPE Smart Update که شامل ابزارهای زیر است، آپدیت فرمور و درایورها و همچنین کاهش Downtime را سبب می‌شود:

  1. HPE Smart Update manager (SUM)
  2. HPE Service Pack for ProLiant (SPP)

صرفه‌جویی در مصرف برق

سرور HPE ML350 G9 دارای گواهینامه Energy Star است که به مشتریان کمک می‌کند تا صرفه‌جویی در مصرف برق فراهم شده و پس‌انداز بیشتری داشته باشند.

نسل جدیدی از منابع تغذیه HPE Flexible Slot که افزونگی و بهره‌وری بالایی را فراهم می‌کنند، کارایی را به 96 درصد می‌رسانند (تیتانیوم).

با بهره‌مندی از استاندارد Improved ambient temperature که با ASHRAE A3 and A4 فراهم می‌شود، هزینه‌های کولینگ کاهش می‌یابد.

مشخصات فنی سرور HPE ProLiant ML350 Gen9

Processor Family:

Number of processors: 1 or 2 Max Is 2 Processor Supported

Processor core available: 22 / 20 / 18 / 16 / 14 / 12 / 10 / 8 / 4

Processor cache: 55MB LLC depends On Selected Processor

Processor speed: 3.5GHz depends On Selected Processor

Power supply type: (4) Common Slot

Expansion slots: 9

Maximum memory: 3TB, Based on 128GB DDR4 LRDIMM

Memory type: DDR4 SmartMemory

Drive description:

System fan features: Hot plug redundant optional

Network controller:

Storage controller:

Infrastructure management:

Warranty : ArsessPart

خروج از نسخه موبایل