نماد سایت شرکت آرسس

مشخصات فنی سرور سوپرمایکرو ۸۲۳TQ-653LPB

مشخصات - سرور - سوپرمیکرو - سوپر میکرو - سوپر مایکرو - سوپرمایکرو - supermicro - سرور supermicro - فروش سرور - خرید سرور - قیمت سرور - سرور سوپرمیکرو - سرور سوپر میکرو - سرور سوپر مایکرو - سرور سوپرمایکرو

مشخصات - سرور - سوپرمیکرو - سوپر میکرو - سوپر مایکرو - سوپرمایکرو - supermicro - سرور supermicro - فروش سرور - خرید سرور - قیمت سرور - سرور سوپرمیکرو - سرور سوپر میکرو - سرور سوپر مایکرو - سرور سوپرمایکرو

سرور سوپرمایکرو  ۸۲۳TQ-653LPB یک کیس ۲U می‌باشد یعنی طول ارتفاع آن حدود ۸۹ میلیمتر است. هر U حدود ۴٫۲ سانتی متر است. این کیس سوپرمیکرو یک کیس خوابیده یا رکمونت (Rackmount) است، غالباً سرورهای سوپرمایکرو که با عدد ۸ شروع می‌شوند به صورت خوابیده یا رکمونت هستند و کیس هایی که با عدد ۷ شروع می شوند، کیس های Tower هستند.

ارتفاع این سرور سوپرمایکرو، ۸۹ میلی‌متر، عرض آن ۴۲۶ میلی متر و عمق آن ۶۵۰ میلی متر می‌باشد.

بک پلین (BACK PLANE) این سرور سوپرمیکرو ۶ هارد ۳٫۵ اینچ SATA ، SAS و یا هاردهای SSD را می‌پذیرد که هر هارد می‌تواند ظرفیت مختص به خود را داشته باشد، البته بهتر است که هر ظرفیتی برای هاردهای خود انتخاب می‌کنید همه هاردهای دیگر را نیز به همان ظرفیت انتخاب کنید به عنوان مثال اگر برای سرور خود ۱۶ ترابایت هارد لازم دارید، بهتر است ۴ هارد با ظرفیت ۴ ترابایت انتخاب کنید؛ لازم به ذکر است که در صورت استفاده از ۳ هارد یا بیشتر در این کیس سرور، می‌توان آن را به قابلیت RAID 5 تبدیل کرد که بسیار مناسب برای حفظ اطلاعات است و به هیچ عنوان اطلاعات از روی آن پاک نمی‌شود. مشخصات بک پلین این سرور سوپرمایکرو دارای ۶ پورت ۲U TQ (W/ AMI 9072) backplane, support up to 6x 3.5-inch SAS/SATA HDD می‌باشد.

پاور این سرور سوپرمیکرو از جنس پلاتینیوم (Platinum) است و میزان ولت آن برابر ۶۵۳ وات می‌باشد که در مشخصه این کیس سرور نیز به آن اشاره شده است.

این سرور سوپرمیکرو مجهز به ۴ دستگاه فن (۸cm (7000 RPM) hot-swap PWM cooling fan(s است که روی آن به صورت ON BOARD قرار دارد.

جدول زیر نشان دهنده مادربردهایی (MOTHERBOARD) است که بر روی این سرور سوپرمیکرو می‌توان به کار برد.

X9DRL-3F X9DRD-iF
X9DBL-3F X9DRL-iF
X9SRE X9DBL-iF
X9SRH-7F X9SRE-3F
X9SRL-F X9SRH-7TF
H8SCM X9SRE-F
X9DBL-3 H8SCM-F
X9DRD-LF X9DBL-i
X9DRL-EF X9DRL-7F
X10SLM+-LN4F X10SL7-F
X10SLH-F X10SLM+-F
X10SLL-F X10SLM-F
X10SLL-SF X10SLL-S
X10SLL+-F X10SLA-F
X10SRL-F X10DRL-i
X10DRi X10SRi-F
X10SRH-CLN4F X10SRH-CF
X10DRL-CT X10DRi-T
X10DRL-C X10DRL-iT
X10DRL-LN4 X11SSA-F

سیستم کولینگ (System Cooling) این کیس سرور به صورت پسیو (Passive) می‌باشد یعنی فن ها به صورت جداگانه از هیت سینک (Heat Sink) در جایگاهی مشخص بر کیس سرور قرار می‌گیرد و مادربرد از جمله هیت سینک (Heat Sink) و سی پی یو (CPU) را خنک می‌کند. در واقع فن بر روی هیت سینک قرار ندارد و به صورت جداگانه عمل می‌کند. دمای اتاقی که این سرور سوپرمایکرو در آن قرار می‌گیرد، باید بین ۵ تا ۳۵ درجه باشد؛ اگر دما از ۳۵ درجه بیشتر شود، احتمال آسیب دیدن اسلات ها (SLOT) و دیگر تجهیزات مادربرد بالا میرود لذا بهتر است جایی مناسب برای این سرور مشخص شود تا از آسیب دیدگیهای احتمالی جلوگیری شود.

از سرور سوپرمیکرو قدرتمند ۸۲۳TQ-653LPB می‌توان برای کارهای حسابداری، گرافیکی، شبکه های کوچک، وب سرور و دامین کنترولر استفاده کرد.

خروج از نسخه موبایل