نماد سایت شرکت آرسس

مشخصات فنی سرور سوپرمیکرو ۸۱۳MFTQC-505CB

سرور - سوپرمیکرو - سرور سوپرمیکرو - سوپرمایکرو - سرور سوپرمایکرو - سرور SUPERMICRO - SUPERMICRO - SERVER

سرور - سوپرمیکرو - سرور سوپرمیکرو - سوپرمایکرو - سرور سوپرمایکرو - سرور SUPERMICRO - SUPERMICRO - SERVER

سوپرمیکرو سرور SuperMicro Servers

سرور سوپرمیکرو ۸۱۳MFTQC-505CB یک کیس ۱U می‌باشد، یعنی طول ارتفاع آن حدود ۴٫۳ سانتی متر است. ابعاد این کیس سرور  (۱۲” x 10″) (9.6″ x 9.6″) است.

ارتفاع این سرور سوپرمیکرو، ۴۳ میلی متر، عرضه آن ۴۳۷ میلی متر و عمق آن ۵۰۳ میلی متر می‌باشد.

بک پلین (BACK PLANE) این سرور ۴ هارد ۳٫۵ اینچ SATA  ، SAS و یا هاردهای SSD را می‌پذیرد که هر هارد می‌تواند ظرفیت مختص به خود را داشته باشد؛ لازم به ذکر است که در صورت استفاده از ۳ هارد یا بیشتر در این کیس سرور، می‌توان آن را به قابلیت RAID 5 تبدیل کرد که بسیار مناسب برای حفظ اطلاعات است و به هیچ عنوان اطلاعات از روی آن پاک نمی‌شود.

پاور این سرور سوپرمیکرو از جنس پلاتینیوم است و میزان ولت آن برابر ۵۰۵ وات می‌باشد که در مشخصه این کیس سرور نیز به آن اشاره شده است.

این سرور سوپرمیکرو مجهز به ۴ دستگاه فن l 2 x 40×28 است که روی آن به صورت ON BOARD قرار دارد و در صورت استفاده از ۲ دستگاه پردازنده یا CPU در این کیس سرور، باید ۲ فن دیگر هم به آن اضافه شود که روی هم ۶ فن در آن جای می‌گیرد.

جدول زیر نشان دهنده مادربردهایی (MOTHERBOARD) است که بر روی این سرور سوپرمیکرو می‌توان به کار برد.

X10DRL-iT X10DRL-C
X11SSH-F X11SSH-LN4F
X11SSi-LN4F X11SSL-F
X11SSL-CF X11SSL-nF
X11SSL X11SSM-F
X11SSM X11SSH-CTF
X11SSH-TF X10DRL-CT

 

دمای اتاقی که این سرور سوپرمیکرو در آن قرار می‌گیرد، باید بین ۵ تا ۳۵ درجه باشد؛ اگر دما از ۳۵ درجه بیشتر شود، احتمال آسیب دیدن اسلات ها (SLOT) و دیگر تجهیزات مادربرد بالا میرود لذا بهتر است جایی مناسب برای این سرور مشخص شود تا از آسیب دیدگیهای احتمالی جلوگیری شود.

سیستم کولینگ (System Cooling) این کیس سرور به صورت پسیو (Passive) می‌باشد یعنی فن ها به صورت جداگانه از هیت سینک (Heat Sink) در جایگاهی مشخص بر کیس سرور قرار می‌گیرد و مادربرد از جمله هیت سینک و سی پی یو (CPU) را خنک می‌کند. در واقع فن بر روی هیت سینک قرار ندارد و به صورت جداگانه عمل می‌کند.

از سرور سوپرمیکروقدرتمند ۸۱۳MFTQC-505CB می‌توان برای کارهای حسابداری، گرافیکی، شبکه های کوچک، وب سرور و دامین کنترولر استفاده کرد.

خروج از نسخه موبایل