نماد سایت شرکت آرسس

سرور سوپرمیکرو ۸۴۶BE16-R920B؛ تحلیل و مشخصات فنی

سرور - سوپرمیکرو - سوپر میکرو - سوپر مایکرو - سوپرمایکرو - supermicro - سرور supermicro - فروش سرور - خرید سرور - قیمت سرور - سرور سوپرمیکرو - سرور سوپر میکرو - سرور سوپر مایکرو - سرور سوپرمایکرو

سرور - سوپرمیکرو - سوپر میکرو - سوپر مایکرو - سوپرمایکرو - supermicro - سرور supermicro - فروش سرور - خرید سرور - قیمت سرور - سرور سوپرمیکرو - سرور سوپر میکرو - سرور سوپر مایکرو - سرور سوپرمایکرو

سرور سوپرمیکرو ۸۴۶BE16-R920B یک کیس ۴U و High Performance می‌باشد، یعنی طول ارتفاع آن حدود ۱۷٫۸ سانتی متر است. ابعاد این کیس سرور ۱۳٫۶۸” x 13″ E-ATX, 12″ x 10″ ATX and 9.6″ x 9.6″ Micro-ATX است.

ارتفاع این سرور سوپرمیکرو، ۱۷۸ میلی‌متر، عرض آن ۴۳۷ میلی متر و عمق آن ۶۶۰ میلی متر می‌باشد.

بک پلین (BACK PLANE) این سرور سوپرمیکرو ۲۴ هارد ۳٫۵ اینچ SATA ، SAS و یا هاردهای SSD را می‌پذیرد که هر هارد می‌تواند ظرفیت مختص به خود را داشته باشد؛ لازم به ذکر است که در صورت استفاده از ۳ هارد یا بیشتر در این کیس سرور، می‌توان آن را به قابلیت RAID 5 تبدیل کرد که بسیار مناسب برای حفظ اطلاعات است و به هیچ عنوان اطلاعات از روی آن پاک نمی‌شود.

پاور این سرور سوپرمیکرو از جنس پلاتینیوم (Platinum) است و میزان ولت آن برابر ۹۲۰ وات می‌باشد که در مشخصه این کیس سرور نیز به آن اشاره شده است.

این سرور سوپرمیکرو مجهز به ۳ دستگاه فن ۳x 8cm hot-swap redundant PWM cooling fans است که روی آن به صورت ON BOARD قرار دارد و در صورت استفاده از ۲ دستگاه پردازنده یا CPU در این کیس سرور، باید ۲ فن دیگر هم به آن اضافه شود که روی هم ۵ فن در آن جای می‌گیرد که مشخصات این دو فن عبارت است از: ۲x 8cm hot-swap exhaust fan(s) & air shroud

جدول زیر نشان دهنده مادربردهایی (MOTHERBOARD) است که بر روی این سرور سوپرمیکرو می‌توان به کار برد.

X9DRD-7LN4F X9DR3-LN4F+
X9DRH-7TF X9DRH-iTF
X9DRD-EF X9DB3-TPF
X9DBi-TPF X9DRH-iF-NV
X9DB3-F X9DR7-TF+
X9DBi-F X9DR3-F
X9DRi-LN4F+ (X9DR7-LN4F (-JBOD
X9DRE-TF+ X9DRH-7F
X9DRi-F X9DRH-iF
X9DRE-LN4F X9DRD-7LN4F-JBOD

سیستم کولینگ (System Cooling) این کیس سرور به صورت پسیو (Passive) می‌باشد یعنی فن ها به صورت جداگانه از هیت سینک (Heat Sink) در جایگاهی مشخص بر کیس سرور قرار می‌گیرد و مادربرد از جمله هیت سینک (Heat Sink) و سی پی یو (CPU) را خنک می‌کند. در واقع فن بر روی هیت سینک قرار ندارد و به صورت جداگانه عمل می‌کند.دمای اتاقی که این سرور سوپرمیکرو در آن قرار می‌گیرد، باید بین ۵ تا ۳۵ درجه باشد؛ اگر دما از ۳۵ درجه بیشتر شود، احتمال آسیب دیدن اسلات ها (SLOT) و دیگر تجهیزات مادربرد بالا میرود لذا بهتر است جایی مناسب برای این سرور مشخص شود تا از آسیب دیدگیهای احتمالی جلوگیری شود.

از سرور سوپرمیکروقدرتمند ۸۱۳MFTQC-505CB می‌توان برای کارهای حسابداری، گرافیکی، شبکه های کوچک، وب سرور و دامین کنترولر استفاده کرد.

خروج از نسخه موبایل