نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای عیب یابی سرور های نسل نهم HPE ProLiant GEN9

HPE ProLiant GEN9 - سرور - اچ پی

شرکت اچ پی در ماه آگوست سال 2014 نسل جدید سرور های پرولیانت خود با نام HPE ProLiant GEN9 معرفی کرد ، هدف از تولید این سرورها کمک به کاربران در کاهش هزینه ها، پیچیدگی ها و سرعت دادن به ارائه سرویس های IT است ، که تا از این طریق سازمان خود را گسترش و توسعه دهند.

سرورهای پرولیانت نسل 9 اچ پی برای حل این چالشها طراحی شده اند و برای این منظور منابع محاسباتی انعطاف پذیر و بدون محدودیتی را ارائه می دهند ، که هم راستا با اهداف تجاری شرکت ها است. ترکیب سرورهای پرولیانت نسل 9 اچ پی با HP Technology Services به شما کمک می کند تا با اطمینان خاطر بر روی تکنولوژی های نوین IT سرمایه گذاری کنید و زیرساخت های سنتی IT خود را با تکنولوژی ها و متدهای جدید جایگزین کنید.

سرورهای جدید HPE ProLiant Gen9 نقطه عطفی در استراتژی های IT اچ پی است که درخواست های IT را با تعداد زیادی از منابع پردازشی آدرس دهی می کند. سرورهای نسل 9 اچ پی می توانند در هر جا، با هر حجم کاری و در هر زمان در دسترس باشند. این سرورها برای ترکیب و همپوشانی محیط های ابری و نرم افزار محور طراحی شده اند.

ویژگی های نسل نهم سرور های اچ پی:

استفاده از پردازنده های نسل 4 اینتل

افزایش حجم رم ها به ماژول های 128 گیگابایتی

استفاده از رم های فرکانس بالا (2400MHZ)

عرضه رم های NVDIMM در سه ماهه دوم و سوم سال ۲۰۱۶ میلادی

استفاده از کنترلر P840ar

افزایش امنیت با کمک ماژول TMP نسخه 2.0

استفاده از کارت گرافیک های جدید NVIDIA

دانلود فایل های راهنمای عیب یابی سرور های نسل نهم  HPE ProLiant GEN9

شرکت اچ پی فایل های راهنمای عیب یابی سرور های نسل نهم HPE ProLiant GEN9 Troubleshooting Guide را برای استفاده کاربران تهیه نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

دانلود فایل راهنمای عیب یابی سرور های نسل نهم HPE ProLiant GEN9 Troubleshooting Guide  Volume I: Troubleshooting

دانلود فایل راهنمای عیب یابی سرور های نسل نهم HPE ProLiant GEN9 Troubleshooting Guide  Volume II: Error Messages

خروج از نسخه موبایل