نماد سایت شرکت آرسس

شرکت آرسس پارت تامین کننده سرور اچ پی و سوپرمایکرو و دل و تجهیزات شبکه با ضمانت معتبر

سرور - فروش سرور اچ پی و سوپرمایکرو با بهترین کیفیت و اصالت و با ضمانت معتبر آرسس پارت

سرور - فروش سرور اچ پی و سوپرمایکرو با بهترین کیفیت و اصالت و با ضمانت معتبر آرسس پارت

شرکت آرسس پارت تامین کننده سرور و تجهیزات شبکه با بهترین کیفیت و ضمانت معتبر

مطالعات وبررسی های انجام شده حاکی از آن است که فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ملی هر کشور بعنوان محور،جایگاه خود را پیدا کرده است و روند توجه به آن شتابی روز افزون دارد.

فن آوری اطلاعات و ارتباطات به واسطه ماهیت ذاتی خود تسریع و تسهیل امور می شود ، می تواند بیشترین نقش را درخدمت رسانی نوین داشته باشدبالطبع کاهش هزینه وزمان از بزرگترین مزایای این خدمات می باشد.
در همین راستا شرکت اندیشه پرداز دوران فعالیت خود را در زمینه واردات ، فروش و ارائه خدمات پس از فروش انواع سرورها (HP , SUPERMICRO , DELL , …) ، دستگاههای ذخیره ساز  SAN و ENCLOSURE  ، تجهیزات شبکه های Wire و Wireless ، طراحی و اجرای انواع پروژه های شبکه ، پروژه های Clustering ، Virtualization  VMware  ، Data Center گسترش داده است.

شرکت بزرگ آرسس پارت با بهره مندی از بیش از 30سال سابقه هلدینگ خود (هلدینگ بزرگ لازک) اقدام به واردات گسترده سرورها و تجهیزات ذخیره سازی نموده و همچنین بر روی برندهای معتبری همچون SEAGATE , WESTERN DIGITAL , HYNIX , . . . در زمینه قطعات سرور کار می کند. این شرکت با در دست داشتن نیروهای متخصص و فعال همواره می کوشد تا بهترین محصولات و تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار دهد. هدف اصلی شرکت آرسس پارت معرفی و ارائه خدمات پس از فروش معتبر در راستای پیشرفت جامعه انفورماتیک کشور عزیزمان ایران میباشد.

همواره میتوانید برای مشاوره رایگان فنی از پرسنل مجرب و متخصص آرسس پارت و همچنین تهیه انواع سرور ، سوئیچ و تجهیزات شبکه با کارشناسان با تماس حاصل فرمائید.تضمین کیفیت تجهیزات ارائه شده و همچنین ارائه ضمانت بسیار معتبر و واقعی آرسس پارت ، شعار همیشگی و جدانشدنی گروه بزرگ آرسس پارت می باشد.

آرسس پارت ، نبض تجهیزات شبکه

واحد فروش : 77538205-021
واحد فنی و پشتیبانی : 77538696-021 | 77531760-021
info@arsess-co.com
خروج از نسخه موبایل