نماد سایت شرکت آرسس

هر آنچه که درباره ماینر Ebang E9i باید دانست !

ماینر Ebang E9i

ماینر Ebang E9i

ماینر Ebang E9i چه ویژگی هایی دارد؟

در این مقاله قصد داریم به نقد بررسی ماینر Ebang E9i بپردازیم. این دستگاه جزو بیت کوین ماینر های نسبتا خوب بازار محسوب میشود .درمقابل دستگاه های پر مصرف گذشته یک شاهکار مهندسی محسوب میشود .

ماینر Ebang E9i جدید ترین تراشه توسعه یافته با  قدرت استخراج 13.5 TH/S  میباشد . با قدرت برق کمتر یعنی با توان مصرفی ۱۴۲۰ وات (۶/۴ آمپر) همراه است . پس میتوان گفت به نسبت برق مصرفی بهترین مقدار استخراج را عرضه میکند . این دستگاه  دارای  سینک گرمایی مستقل است .  با اخرین نوع فناوری اتصال مواد سازنده بدنه ی دستگاه را استحکام بیشتری میبخشد . این نوع سازندگی باعث محافظت از دستگاه شما میشود  .

ولتاژ مناسب برای کارکرد این محصول ۱۲ ولت میباشد که از طریق پاور مبدل AC به Dc که همراه محصول ارائه شده تامین میگردد. دمای مناسب برای کارکرد ایده آل این دستگاه ۱۵ تا ۲۰ درجه میباشد.

این ماینر از لحاظ پشتیبانی 2تخته مستقل از هم در دستگاه به کار رفته که هیچ تاثیری بر روی هم نمیگذارند . روکشی از نوع ریلی برای دستیابی و جداسازی راحت اجزای دستگاه دارد . ماینر Ebang E9i از نظر طراحی مشابه سایر ماینرهای تولید شده در سال ۲۰۱۸ میباشد ، و از همان طراحی مکعبی ، با دو فن یکی برای ورود هوا و دیگری برای خروج هوای گرم تشکیل شده است. نکته جالب در مورد این محصول این است که مجموعه ۱۲۰ تراشه پردازشی آن بجای سه هش برد روی ۴ هش برد پیاده سازی شده است.

درباره مدیریت دستگاه میتوان به سیستم های نرم افزاری کامل اشاره کرد . این مدیریت باعث نظارت کامل بر وضعیت بهره برداری کامل دستگاه میشود .  این ماینر همانند سایر ماینرهای مشابه برای اتصال به شبکه از کابل لن برای اتصال به اینترنت استفاده میکند . این ماینر Ebang 9i فاقد هرگونه اتصال وای فای میباشد .

خروج از نسخه موبایل