نماد سایت شرکت آرسس

معرفی نسل جدید ماینر های بیت کوین !!!

ماینر-بیت کوین

ماینر-بیت کوین

ماینر های SHA-256 ماینر برتر بیت کوین در سال۲۰۱۹

برای به دست اوردن سریع تر و بهتر بیت کوین برخی ماینر ها  سیستم خنک کننده آب تعبیه کردند. برخی نسخه ها نیز فروش خوبی نداشتند. مانند دستگاه های شرکت ژاپنی GMO که اعلام کرد دیگر دستگاه های استخراج را تولید نخواهد کرد. مقوله مربوط به شرکت استخراج هالونگ نیز بسیار بحث برانگیز بود. عنوان شده بود که این شرکت قرار است تولید کننده دستگاه های جدید در صنعت رمزنگاری باشد. این شرکت متهم به بازخرید دستگاه های استخراج برند اینوسیلیکن است. با این حال وبسایت شرکت می گوید افرادی که خواهان دستگاه های جدید هستند باید در لیست انتظار قرار بگیرند.

دستگاه استخراج Antminer Hydro از سیستم خنک سازی با استفاده از آب استفاده می کند.

Ebang Ebit11

در اواخر ماه سپتامبر شرکت چینی Ebang اعلام کرد که دستگاه استخراج ++Ebang Ebit E11 معرفی می کند. این شرکت ادعا می کند که نرخ هش این دستگاه ها بین 30 تا 44 ترا هش بر ثانیه است. در حال حاضر بر طبق اطلاعات سایت ایسیک ماینرولیو، دستگاه استخراج مدل ++E11 سودمندترین دستگاه استخراج SHA-256 است. با توجه به قیمت حال حاضر بیت کوین، درآمد حاصل از این دستگاه بدون در نظر گرفتن هزینه ه ا(هزینه هایی مانند نگهداری و از همه مهمتر هزینه برق)  6.9 دلار در روز است. در زمان انتشار اعلامیه، این دستگاه ها در دسترس نبودند، اما در حال حاضر امکان خرید آنها وجود دارد.

قیمت دستگاه های ++E11 در حال حاضر برابر 2024 دلار است. سری جدید دستگاه های استخراج E11 در مارس 2019 تحویل می شود. این دستگاه ها داری تراشه DW1228 و 10 نانومتری هستند که نرخ هش مناسب حدود 44 ترا هش بر ثانیه را ارائه می دهند. بعلاوه مصرف برق مدل +E11 و ++E11 در حدود 1980 تا 2035 وات است. در حال حاضر این دستگاه سودآورترین دستگاه استخراج با الگوریتم SHA-256 است. اما ممکن است در ماه مارس در این جایگاه نباشد. دو دستگاه دیگر این شرکت با نرخ هش پایین تر 30 تا 37 ترا هش بر ثانیه نیز فروخته شدند.

8 Nano

از جمله دستگاه های استخراج دیگر با الگوریتم SHA-256 می‌توان  8 Nano شرکت اسیک ماینر را نام برد. این دستگاه نیز دارای قدرت پردازش 44 تراهش در ثانیه است. با این حال تفاوت بین این دستگاه استخراج با ++E11 مصرف برق آن است. مصرف برق 8 Nano حدود 2100 وات است. میزان درآمد این دستگاه اسیک ماینر بدون احتساب هزینه ها در حدود 6.9 دلار در روز است. اما باید توجه داشت که مصرف برق آن نسبت به ++E11 بالاتر بوده و بنابراین سوددهی آن بسیار کمتر است. طبق ادعای این شرکت این دستگاه دارای ریزتراشه های 8 نانومتری 189 است. مدل این چیپ ها AM0813 است.

مدل 8 Nano از دستگاه شرکت Ebang ارزانتر است. قیمت هر واحد این دستگاه 1790 دلار است. اما ابعاد آن بزرگتر از میانگین معمول دستگاه های استخراج است. وزن دستگاه 8 Nano در حدود 28 کیلوگرم بوده و ابعاد آن 235*500*500 میلی متر است. این دستگاه دارای یک سیستم خنک کننده آبی بوده و بی صدا است. همچنین داشتن لامپ های نئون قرمز رنگ به این دستگاه جلوه زیبایی داده است. این دستگاه استخراج اواخر اکتبر سال گذشته ارائه شد.

 

در طول سال گذشته ارزهای رمزنگاری سقوط قیمت شدیدی را تجربه کردند. در عین حال استخراج کنندگان بیت کوین به پردازش تراکنش ها و دریافت پاداش بلاک ها ادامه دادند. در سال 2018 دستگاه های استخراج جدیدی تولید شدند که نرخ هش مناسبی داشتند. با شروع سال جدید تعدادی دستگاه های استخراج بیت کوین با قدرت هش بالا تولید شده اند. این دستگاه ها قدرت پردازشی بین 28 تا 76 تریلیون هش در ثانیه دارند.

خروج از نسخه موبایل