نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای نگهداری و سرویس سرور اچ پی HPE ProLiant ML30 Gen9

HPE Proliant - ML30 G9 - سرور - سرور اچ پی

ویژگی های HPE ProLiant ML30 Gen9

سرور اچ پی HPE ProLiant ML30 Gen9 اولین سروری است که بعد از تفکیک HP به دوشرکت، توسط HPE ارایه شده و جایگزین ML 310 G8 v2 است اما ویژگی‌های نوآورانه متنوعی در آن لحاظ شده که می‌توان به مدیریت ساده، بهبود ابزار ذخیره‌سازی و صرفه‌جویی بیشتر در انرژی که کاهش TCO را نتیجه می‌شود، اشاره کرد. این سرور از ظرفیت ذخیره‌سازی فوق‌العاده‌ای پشتیبانی می‌کند. محیط‌های کاری که این سرور برای آنها ایده‌آلند عبارتند از: فایل، پرینت، وب و اپلیکیشن‌های تجاری عمومی. ML30 G9 از سرور های ایستاده شرکت اچ پی میباشد که میتواند یکی از CPU های سری Intel® Xeon® E3-1200 product family; Intel® Xeon® E3-1200 v5 product family; Intel® Core™ i3; Intel® Pentium® را پشتیبانی کند.که این پردازشگر ها ۲ و یا نهایتا ۴ هسته را دارا میباشند. این سرور ها به صورت ایستاده میباشند ولی در صورت نیاز میتوان با استفاده ازRackmount kit درون رک قرار داد مه در این صورت ۴ یونیت از رک را اشغال میکند.


HPE ML30 GEN 9 دارای ۴ Expansion slots دارا میباشند و ۴ اسلات مموری را دارا میباشد و مموری های از نوع DDR4 از نوع UDIMM را دارا میباشد . و ماکزیمم مموری که میتوان بر روی آن قرار داد ۶۴GB میباشد .در مورد استوریج میتوان ۸ عدد هارد SFF و یا ۴ هاردLFF از انواع هارد های SAS یا SATA یا SSD قرار داد. دارای یک کارت شبکه ۳۳۲i Ethernet Adapter که دارای سرعت دو پورت با سرعت ۱Gb میباشد قرار دارد. HPE ML30 G9 میتواند یکی از دو استوریج کنترولر های Smart Array P440 یا Dynamic Smart Array B140i را دارا باشد. همچنین HPE ML30 GEN 9 از پورت ILO پشتیبانی می کند.

Processor family Intel® Xeon® E3-1200 product family; Intel® Xeon® E3-1200 v5 product family; Intel® Core™ i3; Intel® Pentium®
Number of processors ۱
Processor core available ۴ or 2
Form factor (fully configured) ۴U
Power supply type (۱) Multi-output
Expansion slots (۴) Maximum – For detail descriptions reference the QuickSpec
Memory, maximum ۶۴GB
Memory slots ۴ DIMM slots Maximum
Memory type DDR4 UDIMM
Drive description (۴) LFF SAS/SATA/SSD or , (8) SFF SAS/SATA/SSD Hot , plug and/or Non-hot plug, depending on model

فایل راهنمای نگهداری و سرویس سرور اچ پی HPE ProLiant ML30 Gen9

شرکت اچ پی فایل راهنمای نگهداری و سرویس HPE ProLiant ML30 Gen9 Server Maintenance and Service Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

فایل راهنمای نگهداری و سرویس HPE ProLiant ML30 Gen9 Server Maintenance and Service Guide

خروج از نسخه موبایل