نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای نگهداری و سرویس سرور اچ پی HPE ProLiant DL360 Gen9

سرور اچ پی - سرور - HPE Proliant - DL360 G9

معرفی مختصر سرور اچ پی HPE ProLiant DL360 Gen9

سرور اچ پی HPE ProLiant DL360 Gen9 برای دیتاسنترهایی که نیازمند کارایی بالا هستند مناسب بوده و پیاده‌سازی مجازی‌سازی، دیتابیس و High Performance Computing در آن به سادگی قابل انجام است. سرور DL360 G9 از جدیدترین پردازنده‌های E5-2600 v4 بهره‌مند است که کارایی در آن 21 درصد بهبود داشته است.  طبق معمول نیز مدیریت در این سرور اچ‌پی در تمامی زمینه‌ها با وجود HPE OneView و HPE iLOیا همان HPE Integrated Lights-Out میسر است که پیاده‌سازی، آپدیت، مانیتورینگ و نگهداری را به آسانی فراهم می‌کند.

سرور اچ پی HPE DL360 G9 از پردازنده‌های Intel® Xeon® E5-2600 v3/v4 با 22 هسته و 3 ترابایت حافظه DDR4 پشتیبانی می‌کند.سرور اچ پی HPE ProLiant DL360 G9 نسبت به نسل قبلی خود تا میزان 29 درصد در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند چراکه مجهز به راهکار افزونه و بهینه پاور بوده و گواهی‌نامه Energy Star را داراست.

HPE DL360 G9 از 24 اسلات HPE DDR4 SmartMemory DIMM با ظرفیت 3 ترابایت پشتیبانی می‌کند که با برخورداری از هوشمندی درونی، بهبود کارایی، کاهش Downtime و مصرف کم انرژی را فراهم می‌آورد که در کل باعث بهبود کارایی در توان عملیاتی به میزان 23 درصد می‌شود.

به غیر از کارت شبکه‌های 4x1GbE که به صورت تعبیه شده روی سرور DL3690 G9قرار دارد، مواردی که به صورت انتخابی قابل کانفیگ روی این سرور هستند عبارتند از: HPE FlexibleLOM و PCIeهایی که می‌توانند سرعت‌های 1GbE، 10/25GbE  و 40GbE  را پشتیبانی کنند. در نتیجه انعطاف‌پذیری در پهنای باند و فابریک فراهم می‌شود و می‌تواند با تغییر در نیازهای کسب‌وکار شما، تغییر کرده و یا رشد کند.

این سرور از 10 عدد SFF و 4 عدد LFF پشتیبانی می‌کند. با پشتیبانی از 6 عدد NVMe PCIe SSD نیز کارایی، ظرفیت و قابلیت اطمینان بالایی را فراهم کرده که نیازهای متنوع مشتریان و حجم‌های کاری را به صورت مقرون‌به‌صرفه در نظر دارد.

HPE Persistent Memory که در واقع اولین حافظه پایدار DIMM یا همان NVDIMM در پرولیانت‌ها است، کارایی را در سطوح بالا و پیشرفته برای دیتابیس‌ها و حجم‌های کاری تحلیلی فراهم می‌کند.

دانلود فایل راهنمای نگهداری و سرویس سرور اچ پی HPE ProLiant DL360 Gen9

شرکت اچ پی فایل راهنمای نگهداری و سرویس HPE ProLiant DL360 Gen9 Server Maintenance and Service Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

فایل راهنمای نگهداری و سرویس HPE ProLiant DL360 Gen9 Server Maintenance and Service Guide

خروج از نسخه موبایل