نماد سایت شرکت آرسس

هارد های اچ پی اس اس دی (HPE SSD HARD)

hard - هارد - hard ssd - hard external - هارد اس اس دی - هارد اکسترنال - اطلاعات - کامپیوتر - computer - sata - hdd

hard - هارد - hard ssd - hard external - هارد اس اس دی - هارد اکسترنال - اطلاعات - کامپیوتر - computer - sata - hdd

با هاردهای HPE SSD میتوانید سرعت عملکرد داده های کاربردی فشرده خود را افزایش دهید. هارد های SSD به صورت قابل ملاحظه ای سرعت خواندن و نوشتن بالاتری نسبت به دیگر هاردها دارند.

در واقع میتوانید بالاترین عملکرد برنامه های کاربردی داده های تصادفی را در هاردهای HPE SSD تجربه کنید. در واقع به این صورت که برنامه ها در زمان اجرا قادرند بسیار سریعتر و مطمئن تر به داده های روی هارد دسترسی داشته باشند. همچنین دسترسی تصادفی بسیار دقیق و سریع به طور همزمان در این نوع هارد کارایی آن را فوق العاده می کند.

هاردهای HPE SSD دارای ویژگی های کلیدی مورد نیاز شما در دیتاسنترها است که شامل شناسایی کامل Errors، حفاظت از دست دادن ناگهانی پاور و همچنین پشتیبانی از HPE SmartSSD Wear Gauge است. با این برنامه قادر خواهید بود، مقدار داده هایی که در حال خواندن و نوشتن است را ملاحظه کنید. همچنین می‌توانید از LifeTime هاردهای خود با خبر شوید.

این هاردها با دستگاه‌های HPE ProLiant ,HPE Synergy ,HPE BladeSystem کاملاً سازگار هستند.

هاردهای HPE SSD سه شاخه کاربردی (Usage) دارد که شامل موارد زیر است:

 

همچنین از لحاظ استقامت ( Endurance ) نیز به دسته های زیر تقسیم می‌شود:

پارامترهای مهم در انتخاب یک هارد SSD مناسب

در زیر به برخی ویژگی‌های مهم که در هنگام انتخاب یک هارد SSD مناسب باید به آن توجه کنیم اشاره شده است:

1. سرعت های حقیقی بالا
اگر مایلید تا از سرعت‌های حقیقی خواندن/نوشتن هارد SSD اطلاع حاصل کنید می‌توانید سری به پایگا‌های اینترنتی بزنید و گزارش‌ها و بررسی‌هایی که از محصولات سخت‌افزاری وجود دارد را بخوانید.

2. سلول‌های چندگانه ذخیره اطلاعات  (NAND)
زمانی که قصد خرید یک هارد SSD دارید؛ در بازار با دو نوع هارد با سلول‌های ذخیره‌سازی اطلاعات چندلایه‌ای (MLC) و سلول های تک لایه (SLC) مواجه می‌شوید که تفاوت اصلی بین این دو نوع آن است که در مدل چندلایه می‌توان اطلاعات بیشتری را ذخیره کرد ولی در عوض هزینه آن بیشتر است.

هارددرایوهای MLC حجم بیشتر و هارددرایوهای SLC سرعت بالاتری دارند و در برابر دمای غیر استاندارد نیز مقاومت بیشتری دارند.

تفاوت این دو مدل در جدول زیر ارایه شده است.

4. قابلیت عیب‌یابی ECC
همانطور که از نامش پیداست، این قابلیت یکی از کلیدی‌ترین خصوصیاتی است که یک هارد SSD باید داشته باشد. بدین ترتیب هارد SSD شما قادر به تشخیص ایرادات عمومی و رفع آنهاست و نتیجه اینکه دیگر با فایل‌های خراب مواجه نخواهید بود.

تمامی هارد درایوهای سروری اچ پی دارای ویژگی HPE Digitally Signed Firmware است که از دسترسی‌های غیرمجاز به داده‌های شما جلوگیری می‌کند و روش کار آن به این صورت است که مطمئن می‌شود فریم‌ور درایو از منبع معتبری تامین شده و خطری آن را تهدید نمی‌کند. همچنین هر درایو به مدت 3.35 میلیون ساعت، تحت سخت‌ترین آزمایشات و برنامه تعیین کیفیت قرار گرفته است.

خروج از نسخه موبایل