نماد سایت شرکت آرسس

روش های هک اینستاگرام و راه های مقابله با آنها

اینستاگرام

اینستاگرام

امروزه شبکه های اجتماعی بزرگ بجز سرگرم کردن استفاده های بزرگتری دارند.

بسیاری از کسب کار ها در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام درامد بسیاری دارند به همین دلیل میتوانند هدف های مورد پسند هکرها باشند، مشکلاتی که می توانند به وجود بیاورند بسیار زیاد است به طور مثال برای باز پیگیری اکانت هزینه ای دریافت کنند , متوقف کردن درامد زایی و مشکلات دیگر.

اما در ابتدا باید با راه های هک اینستاگرام آشنا شویم و سپس از آن ها جلوگیری کنیم.

ما در این آموزش به روش های هک اینستاگرام را آموزش میدهیم و در آخر راه های امن سازی و مقابله با روش ها را خواهیم گفت.

 

هک اینستاگرام

روش های گوناگونی وجود دارند و در ابتدا روش های معمول را توضیح میدهیم و بعد روش ها و متد هایی که تا به حال با آنها این کار انجام شده است آموزش میدهیم با آرسس همراه باشید.

 

Instagram Crack

یکی از روش های اصلی که روزانه باعث هک پیج های بسیاری میشود کرک اکانت های اینستاگرام میباشدو در واقع کرکر با استفاده از لیست پسورد و یوزرنیم اقدام به تست آنها با سرعت بالا میکند و در صورت صحیح بودن پسورد های پیج وارد اکانت های فعال میشوند و پیج را مورد نفوذ قرار میدهد

و یا درصورتی که بخواهند یک پیج را بصورت اختصاصی کرک کنند در لیست نام کاربری ها فقط نام کاربری مورد نظر را قرار میدهد و با استفاده از لیست پسورد های طولانی و سخت اقدام که کرک میکند، هرچند شانس موفقیت آمیز بودن این نوع حملات کم است، اما روزانه با همین روش پیج های بسیاری مورد نفوذ قرار میگیرند.

هک اینستاگرام از طریق هک سیستم

یکی از راه های ورود به اکانت اینستاگرام هدف هک سیستمی که در آن از اینستاگرام استفاده میشود است. هکر با شناسایی نوع سیستم عامل اقدام به روش های تست نفوذ به سیستم قربانی میکند. برای مثال بعد از شناسایی در صورتی که سیستم عامل ios باشد باید اقدام به هک آن کند یا هر سیستم عاملی دیگری که باشد باید اقدام به نفوذ به آن سیستم عامل کند.

مهندسی اجتماعی

یکی از شایع ترین روش های هک اینستاگرام میباشد که باعث لو رفتن پسورد اکانت توسط خود شخص میشود. در این روش هکر با استفاده از روش های روانشناسی اقدام به فریب شخص کرده و پسورد اکانت را دریافت میکند. به طور مثال به عنوان جذب فالور پسورد را از شخص میگیرند یا روش های مختلف دیگر.

اکسپلویت(Exploit)

این روش نیاز به علم و دانش بالایی دارد که با استفاده از باگ های سرور اصلی اینستاگرام اقدام به هک آن می کنند. سایت هایی وجود دارند که اکسپلویت های ۰day بصورت فروشی قرار میدهند که اغلب فیک هستند و یا از کار افتاده اند و یا اصلا کاربرد اصلی را ندارد.

هک اینستاگرام پیج های دارای تیک آبی

در بعضی از پیج های اشخاص معروف تیک آبی را مشاهده میکنیم این تیک آبی از طرف اینستاگرام به آنها داده میشود و کسانی که از آن استفاده میکنند از امنیت بالاتری برخوردار هستند به دلیل توجه بیشتر اینستاگرام به به این اشخاص است به همین دلیل هک پیج های اینستاگرام آنها کمتر اتفاق می افتد و بسیار سخت تر از دیگر پیج ها است.

امنیت اینستاگرام

استفاده از پسوردهای طولانی با کارکترهای مختلف باعث میشود از حملات بروت فورس یا کرک جلوگیری شود.

برای امنیت بیشتر باید از ورود دو مرحله ای استفاده کنید که بعد از وارد کردن پسورد کدی برای شما ارسال شود و سپس وارد اکانت شوید.

از نصب برنامه های نامعتبر و غیر قابل اعتماد تا حد ممکن خودداری کنید.

از روش های جذب فالور و لایک نامعتبر و غیر قابل اعتماد استفاده نکنید.

اخبار روز را دنبال کنید و مراقب راه های مهندسی اجتماعی و فریب برای هک باشید.

خروج از نسخه موبایل