نماد سایت شرکت آرسس

ویژگی های جدید سرورهای DL360 G10

DL360 G10

در  این مقاله سعی داریم ویژگی های HPE ProLiant DL360 Gen10 را بیان کنیم:

شما میتوانید برای مشاوره بهتر با مشاورین ما حاصل فرمایید .

HPE ProLiant DL360 Gen10 Server بهترین گزینه انتخابی شما برای مرکز داده ها به یک سرور متراکم ایمن و کارآمد است . شما  می توانید با اطمینان آن را برای مجازی سازی ، بانک اطلاعاتی یا محاسبات با کارایی بالا مستقر کنید .

HPE Pointnext از وسعت و عمق تخصص فنی و نوآوری ما برای کمک به تسریع در تحول دیجیتال استفاده می کند. یک نمونه کار جامع که شامل می شود  خدمات مشاوره ، حرفه ای و عملیاتی به منظور کمک به شما در تکامل و رشد امروز و آینده است.

ظرفیت انعطاف پذیر HPE یک الگوی مصرف جدید برای مدیریت ظرفیت تقاضا ، ترکیب چابکی و اقتصاد عمومی با امنیت و عملکرد فناوری اطلاعات در محل است . 

 HPE Datacenter Care یک راه حل پشتیبانی عملیاتی متناسب با قابلیت تحویل هسته ارائه می دهد. این نرم افزار شامل پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری ، تیمی از متخصصین برای کمک به شخصی سازی لوازم تحویل کالا و به اشتراک گذاری بهترین روشها و همچنین بلوک های ساختمانی اختیاری برای رفع نیازهای خاص فناوری اطلاعات و تجارت است.

HPE Proactive Care مجموعه ای یکپارچه از پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری است که شامل یک تجربه تماس پیشرفته با مدیریت شروع پرونده برای کمک به حل سریع حوادث و اطمینان از ثبات و حفظ IT می باشد.

خدمات مشاوره شامل طراحی ، استراتژی ، نقشه راه و سایر خدمات برای کمک به فعال کردن سفر تحول دیجیتال ، تنظیم شده با IT و نیازهای تجاری است.







 

خروج از نسخه موبایل